Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte dieetin alkunälän?

Vierailija
15.04.2020 |

Olen toista päivää nutrilett-dieetillä ja olo on ihan karsea. Pakko vissiin ottaa 1 kevyt lämmin ruoka messiin, pyörryttää. Ärsyttävää! Miten kestätte alun nälän?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian köyhää ruokavalioo ei kannata kovin pitkään noudattaa. 

https://www.iltalehti.fi/keho/a/5c3c8434-7894-44b2-8872-77e324c4849b

Hieno lähde! Tiedoksesi, ihmiset ovat ilman mitään hätää vesipaastolla kymmeniä päiviä. Itsekin olin äsken monta päivää.

Vierailija
22/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko varmaan justiinsa siksi, koska tuo nutrilett. Niissä sooseissa on niin vähän kaloreita, että nälkähän siinä tietysti jää. Kannattaa syödä oikeaa ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata dieetille ryhtyä vaan muuttaa elintapoja. Opettelin syömään normaalisti, samoin kuin hoikkana. Ja olen tiputtanut tammikuun alusta 11 kg ilman nälkää. Syön 4-5 kertaa päivässä, kaksi lämmintä ateriaa. Kaikki sallittua, mutta kun syön kunnon ruokaa (perunaa, lihaa, rasvaa, puolet kasviksia) niin on täynnä ja ei tee mieli herkkuja. Ja on pysyvä tulos.

Vierailija
24/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata dieetille ryhtyä vaan muuttaa elintapoja. Opettelin syömään normaalisti, samoin kuin hoikkana. Ja olen tiputtanut tammikuun alusta 11 kg ilman nälkää. Syön 4-5 kertaa päivässä, kaksi lämmintä ateriaa. Kaikki sallittua, mutta kun syön kunnon ruokaa (perunaa, lihaa, rasvaa, puolet kasviksia) niin on täynnä ja ei tee mieli herkkuja. Ja on pysyvä tulos.

Mitä ruokaa on rasva?

Vierailija
25/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän kadehdituttaa tällaiset tulokset, kun itse teen samoin, syön oikeaa ruokaa maltillisilla annoskooilla, en herkuttele sekä olen lisännyt liikuntaa - tulos +- 0 kahdessa kuukaudessa. Yritän lisätä kulutustani vieläkin liikunnalla, mutta sitten toisaalta nälkäkin on kovempi. Kaikki laihtumisessa onnistuvat hehkuttavat kuinka syövät viisi kertaa päivässä mitä vaan, mutta itsellä ei tunnu onnistuvan mikään. Tosin pudotettava määräkin on itselläni pieni, 5-7 kiloa olisi varmaan hyvä tuloa.

Vierailija
26/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän kadehdituttaa tällaiset tulokset, kun itse teen samoin, syön oikeaa ruokaa maltillisilla annoskooilla, en herkuttele sekä olen lisännyt liikuntaa - tulos +- 0 kahdessa kuukaudessa. Yritän lisätä kulutustani vieläkin liikunnalla, mutta sitten toisaalta nälkäkin on kovempi. Kaikki laihtumisessa onnistuvat hehkuttavat kuinka syövät viisi kertaa päivässä mitä vaan, mutta itsellä ei tunnu onnistuvan mikään. Tosin pudotettava määräkin on itselläni pieni, 5-7 kiloa olisi varmaan hyvä tuloa.

Liikunta ei ole laihdutuskeino!

Vierailija
27/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosiin pääsee paljon maukkaamin ja mukavammin ilman mitään vlcd kuureja ja nutrilettejä.

Rasvaa, proteiinia ja hiilihydraatteja sopivassa suhteessa. Ja saa syödä ihan 1800-2200kcal päivässä tai jopa enemmän jos on oikein iso ihminen. Pari kolme ateriaa päivässä, jotkut syö 4-5, jotkut vain yhden, se on ihan makuasia.

Vierailija
28/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ruokaa ja elän.

Vierailija
29/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii nälästä eikä ravintoaineiden puutteesta kärsiä. Laihtuu melkein itsestään. Ruoka maistuu hyvältä. Karppaus.

Vierailija
30/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ruokaa on rasva?

Tosissasko kysyt?

Toki margariinit ja siemenöljyt eivät olekaan mitään ihmiselle sopivaa ruokaa.

Vierailija
31/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ruokaa on rasva?

Oikea rasva on juurikin ruokaa ja se on jopa välttämätöntä elimistön toiminnalle.

Vierailija
32/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nutraus sopi aikoinaan, koska ruokailuni oli epäsäännöllistä, olin addiktoitunut syömiseen, eikä kiinnostusta ruoanlaittoon ollut. Lisäksi kymmenien kilojen ylipaino saakin tippua alussa rajusti. Ihan ok olla pari viikkoa pussikeitoilla ja sitten alkaa pikkuhiljaa muodostaa tilalle kevyttä ruokavaliota. Näitä tuotteita myydään myös apteekeissa, huom.

Yleensä nälkään auttaa veden juominen. Miksei myös tee, lihaliemi yms.

Vierailija
33/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle nutraus sopi aikoinaan, koska ruokailuni oli epäsäännöllistä, olin addiktoitunut syömiseen, eikä kiinnostusta ruoanlaittoon ollut. Lisäksi kymmenien kilojen ylipaino saakin tippua alussa rajusti. Ihan ok olla pari viikkoa pussikeitoilla ja sitten alkaa pikkuhiljaa muodostaa tilalle kevyttä ruokavaliota. Näitä tuotteita myydään myös apteekeissa, huom.

Yleensä nälkään auttaa veden juominen. Miksei myös tee, lihaliemi yms.

Luuletko, että ne paremmiksi muuttuu, jos niitä myydään apteekissa?

Vierailija
34/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä alku, mutta noin lyhyen ajan jälkeen et voi puhua pysyvästä tuloksesta.

Itse pudotin muutama vuosi sitten samassa ajassa Nutrilettin avulla 18kg.

Vierailija
35/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä helvettiin ne Nutrilettit ihan alkajaisiksi. Lataa joku kalorilaskuri (itse käytin ensin ruokapäiväkirjaa kun oli vielä maksuton, se oli hyvä mutta ei enää ilmainen, sen jälkeen MyFitnessPal). Lasket sillä itsellesi sopivan tavoitteen, itselleni sopi parhaiten se että pudotan puoli kiloa viikossa. Joka on suurempaa kokoluokkaa varmaan haluaa pudottaa enemmän. Laskuri myös laskee liikunnan kalorit ja saat syödä enemmän jos liikut. Sitten vaan säntillisesti naputtelet kaiken ylös, mikä on todella helppoa alkuopettelun jälkeen, ihminen kun on tapojensa orja ja syö melkolailla samoja sapuskoita koko ajan. 

Nuo Nutrilettit on kamalaa skeidaa ja turhaa rahanmenoa. Kalorilaskurilla myös opit syömään vähäkalorisia, terveellisiä ruokia kun näet mitä missäkin oikeasti on etkä halua olla maha tyhjänä koko ajan. Vaihtuu tosi nopeasti pulla ja keksit porkkanoihin ja ruisleipään.

Vierailija
36/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä helvettiin ne Nutrilettit ihan alkajaisiksi. Lataa joku kalorilaskuri (itse käytin ensin ruokapäiväkirjaa kun oli vielä maksuton, se oli hyvä mutta ei enää ilmainen, sen jälkeen MyFitnessPal). Lasket sillä itsellesi sopivan tavoitteen, itselleni sopi parhaiten se että pudotan puoli kiloa viikossa. Joka on suurempaa kokoluokkaa varmaan haluaa pudottaa enemmän. Laskuri myös laskee liikunnan kalorit ja saat syödä enemmän jos liikut. Sitten vaan säntillisesti naputtelet kaiken ylös, mikä on todella helppoa alkuopettelun jälkeen, ihminen kun on tapojensa orja ja syö melkolailla samoja sapuskoita koko ajan. 

Nuo Nutrilettit on kamalaa skeidaa ja turhaa rahanmenoa. Kalorilaskurilla myös opit syömään vähäkalorisia, terveellisiä ruokia kun näet mitä missäkin oikeasti on etkä halua olla maha tyhjänä koko ajan. Vaihtuu tosi nopeasti pulla ja keksit porkkanoihin ja ruisleipään.

Olet ihan oikeassa nutrilettien suhteen. Muuten olet ihan pihalla kaloreinesi. Laihtuakseen on syötävä vähemmän, eikä se onnistu, jos syö vähäkalorista ruokaa, koska nälkä on silloin jatkuvaa. Elimistö kerjää ravinnonpuutteessa lisää ruokaa. Porkkanoilla ja ruisleivällä jatkuva nälkä on taattu kaveri.

Vierailija
37/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetillä ei tarvitse olla nälkäinen. On paljon ruokia mitä voi syödä lähes mielin määrin. Eri merkkiset salaatit, kurkku, tomaatti, kaalit, monet vihannekset, marjat jne. En ymmärrä miksi pitäisi olla nälkäinen, kun valitsee vähäkalorisia ruokia, voi syödä usein ja isojakin annoksia. Itse syön usein ja pieniä annoksia ihan normaalistikin.

Vierailija
38/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dieetillä ei tarvitse olla nälkäinen. On paljon ruokia mitä voi syödä lähes mielin määrin. Eri merkkiset salaatit, kurkku, tomaatti, kaalit, monet vihannekset, marjat jne. En ymmärrä miksi pitäisi olla nälkäinen, kun valitsee vähäkalorisia ruokia, voi syödä usein ja isojakin annoksia. Itse syön usein ja pieniä annoksia ihan normaalistikin.

Miksi pitäisi syödä mielin määrin? Vähäkalorisella ruualla nälkä on jatkuva, vaikka vatsa olisi täysi.

Vierailija
39/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähestulkoon koko valvellaoloajan nälkä. Nukkumaan mennessä on nälkä ja aamulla herätessä heti kova nälkä mutta en syö vasta kuin usea tunti heräämisen jälkeen. Ei huvita yhtään syödä. Oisko tää poikkeustilanne syynä. Syön 2-3 kertaa päivässä yleensä jotain ja oon varmaan laihtunut aika paljon. Lähtöpainokaan ei ollut mikään kovin ihmeellinen. Ota mallia ota ota mallia. Tee niinkuin mä. Mut en todellakaan vedä mitään Nutrilettiä vaan täysipainoista terveellistä tuoretta ruokaa.

Vierailija
40/86 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen kuinka rasva tirisee

Nutrilett-kuurilla se lihas tirisee enemmän

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi