Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte dieetin alkunälän?

Vierailija
15.04.2020 |

Olen toista päivää nutrilett-dieetillä ja olo on ihan karsea. Pakko vissiin ottaa 1 kevyt lämmin ruoka messiin, pyörryttää. Ärsyttävää! Miten kestätte alun nälän?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketoosiin pääsee paljon maukkaamin ja mukavammin ilman mitään vlcd kuureja ja nutrilettejä.

Rasvaa, proteiinia ja hiilihydraatteja sopivassa suhteessa. Ja saa syödä ihan 1800-2200kcal päivässä tai jopa enemmän jos on oikein iso ihminen. Pari kolme ateriaa päivässä, jotkut syö 4-5, jotkut vain yhden, se on ihan makuasia.

Aika suuri energiamäärä tällaiselle, joka kuluttaa enimmillään 1600 kcal päivässä. Jos syön sen verran niin paino pysyy paikoillaan. 1800-2200 kcal lihottaisivat minua todella nopeasti.

Olen todella kyllästynyt 1600 kcal-dieeteille koska ne on tehty keskipitkällä ja pitkille keskimääräisesti tai paljon liikkuville. Minulla paino ei nouse eikä laske vaikka seuraisin orjallisesti ohjetta ja kirjoittaisin vedenjuomisetkin muistiin.

Vierailija
82/86 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutrikokelas kirjoitti:

Hei! Minulla 10 päivää kuuria takana, meinaan olla 3 viikkoa ja sen jälkeen osa nutrilla aamu+iltapala, 1 normi ruoka. Alku paino 64 nyt 59.3. Nälkä ja huono-olo katoaa neljässä päivässä. Sen kun kestää niin olo on hyvä. Lenkkeilen tunnin päivässä, teen lihaskuntoa. 2l veden lisäksi juon 1 litran light mehua, light limua. Soppiin lisään ruohosipulia ja Sitruunapippuria. Itsellä tavoite saada huonot ruokailutavat kuriin, annoskoot pieniksi, herkkumieliteot veks jne.. tsemppiä 4 päivä niin helpottaa👍❤

Nutreilla et ruokailutapoja pysty parantamaan.

Paranevat ihan pakolla kun puoli kiloa kasviksia, sieniä ja marjoja tulee kokonaisuutena päivittäiseksi rutiiniksi. Sitä marjanutria voi täydentää ihan kotimaisilla pakastemarjoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin Nutrilettilla aikoinaan 10 kg normaalipainon sisällä, eikä kilot tulleet takaisin. Näinkin voi käydä. Minulla ongelmana oli lähinnä herkkujen napostelu, joka loppui Nutrilettin jälkeen.

Laihdutit siis lihaksiasi. Nutraajalla pitäisi olla sitä rasvaa, mitä laihduttaa. Siksi pakkauksessa on maininta painoindeksistä.

Vierailija
84/86 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikdi ihmeessä tuollaisia höpöhöpö pussidieettejä? Syö vähemmän niin laihdut

-4 kg normaalinpainon sisällä ilman nälkää

Vierailija
85/86 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ja miten ajattelit syödä tuon kuurin jälkeen?

Vierailija
86/86 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdonvoimaa, sisko, tahdonvoimaa!

Kun on tahtoa, löytyy myös keinoja.

Ellei ole tahtoa, löytyy aina sopiva tekosyy.

Sinun elämäsi, sinä päätät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän