Lue keskustelun säännöt.
Tästä asuntolainakeskustelusta tuli mieleen, että
01.07.2006 |
mitä tapahtuu omistusasunnossa asuvalle ja mitä vuokraa maksavalle jos esim. työttömäksi jäädessä ei pysty maksamaan asumiskustannuksia?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aina kuule kaikki ei mene suunnitelmien mukaan.. Kyllä niitä rahoja voi joutua odottamaan kauan aikaa. Me teimme asiasta valituksenkin. Että sellasta...