Galluppia, miksi olet juuri nyt kotona? Oletko lomalla, lomautettu, työtön, etätyöläinen, opiskelija, kotirouva vai mikä?
Minä olen tämän viikon talvilomalla ja ensi maanantaina takaisin sorvin ääreen (sairaalaan).
Kommentit (95)
Olen työtön ja juuri nyt iloinen siitä.
Mies on kotona etätöissä ja saa olla luultavasti syksyyn asti.
Syöpähoitojen jälkeen työttömänä. Onneksi en saanut työpaikkaa vaikka hain. Nyt minulla on opiskelupaikka syksyksi, ammatillisen kuntoutuksen kautta pääsen opiskelemaan. Toivottavasti etäopinnot mahdollisia.
Terveydenhuoltoalalla ja omalla lomalla kesään saakka, koska en aio työskennellä puutteellisella suojauksella.
Kotirouva (sairaanhoitajan koulutus)
Lomautettu. Ehdin tehdä remontin nyt aiottua aiemmin ja jää sitten varsinainen kesäloma fiilistelyyn ja viimeistelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhuoltoalalla ja omalla lomalla kesään saakka, koska en aio työskennellä puutteellisella suojauksella.
Tervehdys. Meillä sairaanhoitopiiri tuli siihen tulokseen, että riskiryhmiä ei ole töissä, koska 70-veet ovat eläkkeellä.
Se kohta työtön.
Työtön, mutta parin kuukauden päästä äitiyslomalla.
Etätyöläinen ja opiskelija. Olen ollut kotona nyt tasan kuukauden.
Kotirouva. MIes on myös kotona häiritsemässä minun rutiinejani ;), hän tekee etätöitä.
Teen etätöitä. Hyvin hiljainen aamu eikä ole vielä tullut yhtään työtä. Olen nyt katsonut telkkaria.
Yövuoron jälkeisillä vapailla, tehdastyö.
En mikään otsikossa mainittu. Olen eläkkeellä.
Kotona. Työnantajan käytettävissä, mutta silti ilman töitä. Ja näin tulee jatkumaan. Vielä ei ole ilmoitettu lomautuksesta mutta varmaan pian. Palkka juoksee, koska ei ole minusta riippuvainen syy.
Vapailla, kohta työtön.