Galluppia, miksi olet juuri nyt kotona? Oletko lomalla, lomautettu, työtön, etätyöläinen, opiskelija, kotirouva vai mikä?
Minä olen tämän viikon talvilomalla ja ensi maanantaina takaisin sorvin ääreen (sairaalaan).
Kommentit (95)
Täällä on myös ihan galluppi-toiminto, jos haluaa tehdä gallupin.
Oliist nyt laittanut edes sen äänestyksen, niin olisi nähty joku tuloskin.
Opettaja etätyössä, nyt ruokatunnilla.
Lomalla yhden päivän. Huomenna etätöissä.
Vapaapäivä. Olin koko pääsiäisen töissä.
Vuosilomalla. Pian toivottavasti erityisäitiysvapaalla koronan vuoksi.
Olen "kotirouva", siis kuntoutustuella, ollut jo vuosia.
Menossa iltavuoroon, olen terveydenhuoltoalalla.
Etänä, päivän ekalla tauolla, kun työkoneen verkkoyhteys ei tunnu toimivan. Ärsyttää. Ilman etämahdollisuutta olisin varmaan saikulla flunssan takia.
Vierailija kirjoitti:
Teen etätöitä. Hyvin hiljainen aamu eikä ole vielä tullut yhtään työtä. Olen nyt katsonut telkkaria.
Mikä on työ jossa ei ole työtä?
Etätöissä ja tämä palsta on hyvää viihdettä lounastauolla.
Etätöissä. Nyt palstan kanssa kahvit, sitten käyn pikaisesti lähikaupassa kun vähän väkeä liikkeellä. Työ paljolti yksinäistä raportin puurtamista, teen nyt myöhään yöhön tän viikon, että saan rästit pois. Ensi viikosta kuun loppuun lomalla, kivempi lomailla kun hommat paketissa. Etätyö sopii minulle, palaverit onnistuu, työ muutenkin hyvin itsenäistä.
Saikulla. Koronaoireita, voi olla kyllä jotain muutakin. Liian sairas töihin, liian terve testiin..
Etätöitä teen. Eikä huolta: tulosta syntyy, vaikka tässä lounasta syödessä palstailenkin. Oman työni kannalta nykytilanne on vielä kiireisempi kuin normaalisti.
Etätyössä kokoaikaisesti jo ennen koronaa.
Olen vuorotyössä (kauppa) ja tänään vapaalla.
Yrittäjä. Töitä vähemmän kuin normaalisti. Menen toimistolle muutamaksi tunniksi vasta iltapäivällä.
Olin leipomossa aamutunnit, nyt loppupäivä kotona. Huomenna samat kuviot.