Galluppia, miksi olet juuri nyt kotona? Oletko lomalla, lomautettu, työtön, etätyöläinen, opiskelija, kotirouva vai mikä?
Minä olen tämän viikon talvilomalla ja ensi maanantaina takaisin sorvin ääreen (sairaalaan).
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Kotirouva. MIes on myös kotona häiritsemässä minun rutiinejani ;), hän tekee etätöitä.
Mikä on Kotirouva? Eikö se ole kotiäiti? Ei kai kukaan ole kotona, jos ei ole lapsia?
48 vuotta työuraa takana, nyt ansaitulla eläkkeellä.
Sairauslomalla loppuvuoteen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen etätöitä. Hyvin hiljainen aamu eikä ole vielä tullut yhtään työtä. Olen nyt katsonut telkkaria.
Mikä on työ jossa ei ole työtä?
Eiku työt ei vaan tule tasaiseen tahtiin. Tänään näkyy olevan hiljaista, mutta huomenna voi olla hyvinkin kiireinen päivä. Etätyö sopii kyllä tähän täydellisesti. Mukavampi viettää hiljaista päivää kotona kuin toimistolla.
Lomalla. Työsuhde loppuu kuun lopussa ja pomo käski käyttää kertyneet lomapäivät (ja niitä on aikalailla kertynyt).
Tämä päivä lomaa. Huomenna paluu töihin, etä- sellaiseen.
Abiturientti, 19
kotona heräilen, viimeiset oppitunnit on ollut helmikuussa ja kirjoituksetkin jo viikkoja sitten ohi.
Töihin oli suunnitelmien mukaan mennä kirjoitusten jälkeen loppukevääksi mutta ei töitä ole tarjolla.
Eilen ja tänään vapaa päivä, huomenna töihin normaalisti. Ei voi tehdä töitä etänä
Teen työtä kotona. Ostan asuntoja , jotka remontoin ja laitan vuokralle sitten. Vain PK-seudulta .Etsin sellaista 200 000 e maksavaa nyt, ei ole velkaa yhtään. Olen jo lukenut markkinat ja on sellainen ryhmä netissä jonne ilmoitetaan tyhjentyvät. On myös muutakin perustuloa joka ei vaadi poistumista kotoa. Pankkiasioita olen tänään hoitanut koneella. Yksi asunto pitäis nyt laitta vuokralle. En pääsekuitenkaan kuvaamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan se palstan ainut työtön.
Täällä yksi työtön lisää.
Etätyöläiset lusmuilee kun eivät tee töitä, palstailevat täällä :d.
Työkyvyttömyyseläkeläinen, joten aina kotona...
Tänä keväänä lukiosta valmistuva. Kirjoitukset on takana, mutta kaikki päivät menee netissä avoimessa yliopistossa opiskeluun toivoen, että pääsisi sitä kautta syksyllä opiskelemaan.