Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galluppia, miksi olet juuri nyt kotona? Oletko lomalla, lomautettu, työtön, etätyöläinen, opiskelija, kotirouva vai mikä?

Vierailija
14.04.2020 |

Minä olen tämän viikon talvilomalla ja ensi maanantaina takaisin sorvin ääreen (sairaalaan).

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen etätöitä. Hyvin hiljainen aamu eikä ole vielä tullut yhtään työtä. Olen nyt katsonut telkkaria. 

Mikä on työ jossa ei ole työtä?

Joku sellainen että päivystät jotain?

Joku aspa/huolto?

Vierailija
62/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomautettu syksyyn asti, oppilaitoksen keittiöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön nuori mutta välillä työllistän itseni nettiä käyttäen :) Ihan kivaa elämää hehe

Vierailija
64/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö

Vierailija
65/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäopiskelija toistaiseksi.

Vierailija
66/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on menossa neljäs sairauslomaviikko, kohdunpoisto avoleikkauksena tehtiin kolme viikkoa sitten. Työpaikalla alkoi lomautukset viime viikolla, minulla se alkaa ensi viikolla vasta. Ensimmäiselle lomautusviikolle sain sovittua talviloman, joka siirtyi leikkauksen vuoksi. Tämä on ihan kiva, koska palkanmaksu sujuu nopeammassa tahdissa kuin sairauspäivärahan saaminen Kelasta tai työttömyyspäivärahan saaminen kassasta. 

Hieman harmittaa se, että tämä lomautus lyhentää ensi vuoden lomia. Ensimmäiseltä lomautuskuukaudelta lomaa vielä kertyy, mutta ei sen jälkeen. Jos tämä lomautus jatkuu kolme kuukautta, niin viisi lomapäivää lähtee pois. Samaten lomapalkka pienenee, kun se lasketaan meillä prosentteina vuosiansioista. (Lomarahaa meillä ei edes makseta.) Mutta tämä on toki pieni harmi, jos edes työpaikka säilyisi. Nyt toivotaan ettei mene konkurssiin koko kioski.

Vierailija
67/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikaisesti lomautettu. Tänään vapaapäivä.

Vierailija
68/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliopisto-opiskelija.

Vierailija
69/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva ja perheenäiti, emäntä. Ihan sama, mitä nimitystä nyt käyttää. Pitkää päivää teen siis kotona. Koko perhe on nuoriso mukaanlukien täällä.

Vierailija
70/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä tänään. Aivan kaikkia työhöni kuuluvia tehtäviä en voi hoitaa kotoa käsin, mutta yritän keskittää pakolliset toimistolla käymiset yhteen tai kahteen kertaan viikossa. 

71/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fattan masseilla. 8)

Vierailija
72/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalla jo viidettä viikkoa (ei koronaa)

Vierailija
73/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotirouva ja perheenäiti, emäntä. Ihan sama, mitä nimitystä nyt käyttää. Pitkää päivää teen siis kotona. Koko perhe on nuoriso mukaanlukien täällä.

Eli lusmu muiden elätti.

Vierailija
74/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintovapaalla sairaanhoitajan työstä. Töihin on tarkoitus palata entisen suunnitelman mukaan eli koulun kesäloman alkaessa.

Vierailija
75/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitaja. Hoitolapset ovat nyt päiväunilla.

Vierailija
76/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaalla

Vierailija
77/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaalla, lapsi 1 v 4 kk

Vierailija
78/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla päivät pitkät tekemättä mitään hyödyllistä samalla kun muut ihmiset elättävät sinua?

Vierailija
79/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläkkeellä. Ihana kun ei tarvitse olla enää työelämässä, olen saanut enemmän kuin oman osani yt-neuvotteluja seuraamuksineen.

Vierailija
80/95 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanomisajalla.

Lähettelen työhakemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän