Vatsakkaat (nuoret)naiset
Ennen tuollaisia vatsoja näkyi vain keski-ikäisillä ja vanhemmilla miehillä. Nyt tuo näky on jo aika normi lenkilläkin.
Kommentit (603)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko porukka ihmettelee miksi kansa lihoo? Ei taida olla teitäkään älyllä varjeltu.
Mun mielestä on turha itkupahastua, jos porukka miettii, että miksi nuorillakin naisilla menee nykyään kilot mahaan eikä tisseihin, reisiin ja p.erseeseen, kuten nuorilla naisilla pitäisi mennä, mikäli hormonit vain ovat kohdallaan.
Ei pidä paikkaansa, tuo on rakenteellinen ja geneettinen asia. Meidän suvussa kaikki on omenavartaloita.
Omenavartaloisten lisääntyminen pitäisi kieltää. Emme tarvitse tälläisiä muotopuolia enää yhtään lisää keskuuteemme.
Vierailija kirjoitti:
Itse oli lapsena ja teininä lihava (ja kyllä sain kuulla siitä...). Tänä päivänä samanikäisenä menisin täysin normaalipainoisesta eikä kukaan ajattelisi, että olisin jotenkin isokokoinen...
Nykyään olen (ollut jo 30 vuotta) hoikka 171/56 ja taas poikkeuksellisen kokoinen. Nyt vaan sieltä hoikimmasta päästä...
Näin se maailma muuttuu...
Samoin, olin 80-90-luvuilla normaalipainon ylärajoilla ja koulun lihavimpia ala-asteelta lukioon. Ja todella sain kuulla siitä. Nyt kun katson vanhoja kuvia niin harvassa tyttären luokalla on ne, jotka ovat laihempia kuin minä silloin.
Nuoren aineenvaihdunnalla saa olla koko ajan syömässä ja juomassa jos meinaa lihoa. Ilmeisesti heillä ei ole muuta tekemistä tai eivät jaksa muuta kun syödä ja makoilla koko ajan. On se säälittävää kun itse 50-kymppisenä miehenä olen paremmassa kunnossa kun nykynuoret.
Uskon että yksi iso syy on glukoosi-fruktoosisiirappi tai esim. maissisiirappi, jota lisätään kaikkialle, lisäksi kasviöljyt ja transrasvat, sekä muovimyrkyt. Nämä sekoittavat elimistön, lisäävät ruokahalua ja pistävät hormonit sekaisin.
Ihmisten asenne ruokaan ja syömiseen on ihan vinoutunut nykyään. Kauhea paniikki iskee jos koko ajan ei ole ruokaa saatavilla. Minun lapsuudessa syötiin 3 kertaa päivässä eikä kukaan ollut lihava. Eikä mitään välipaloja ikinä. Nyt kersoille tungetaan kurkusta alas sokeri- tai aspartaamilientä ja sokerista välipaloja jatkuvalla syötöllä ja jos ipanalle ei salaatti maistu niin sitten sitä ei tarjota. Kunhan jotain syö. No ei se kuole jos ei syö sitä hemmetin hodaria lounaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että yksi iso syy on glukoosi-fruktoosisiirappi tai esim. maissisiirappi, jota lisätään kaikkialle, lisäksi kasviöljyt ja transrasvat, sekä muovimyrkyt. Nämä sekoittavat elimistön, lisäävät ruokahalua ja pistävät hormonit sekaisin.
Itse en usko tuohon. Syynä on nyky-yhteiskunnan passiivinen elämäntyyli ja ruoan nostaminen kaiken keskiöön.
Olen raskaana, silloin vatsa tuppaa pyöristymään
Vierailija kirjoitti:
Nuoren aineenvaihdunnalla saa olla koko ajan syömässä ja juomassa jos meinaa lihoa. Ilmeisesti heillä ei ole muuta tekemistä tai eivät jaksa muuta kun syödä ja makoilla koko ajan. On se säälittävää kun itse 50-kymppisenä miehenä olen paremmassa kunnossa kun nykynuoret.
Viisikymmentä-kymppinen? Eli olet 500-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Me olemme Suomessa siitä onnellisessa asemassa, että ruokakauppojen tuotteissa on präntättynä tuoteselosteet. Samoin väittäisin, että valtaosa kansasta on ainakin vielä lukutaitoisia. Siispä LUKEKAA ne tuoteselosteet ennen kuin ostatte kaiken maailman keinotekoista paskaa ruokakaappeihinne. Ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on vakava kansantaloudellinen ongelma. Ratkaisuksi veroprosentti pitää kytkeä BMI arvoon.
Kuinka monta työvuotta sinulla on takana.
Vierailija kirjoitti:
Aineenvaihdunta ei tutkitusti hidastu ikääntymisen myötä, elintottumukset muuttuu
Vierailija kirjoitti:
Pötsi naisella on ruma.Ylimääräistä reisissä ja pyllyssä ei haittaa laisinkaan,jos siis vatsa sileä!
Pötsi miehellä on myös äärimmäisen ruma ja epämiellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
nälkäajan geenit kirjoitti:
Näyttäisi sille että dieetit ja kuntoilu ei oikeasti toimi.
Tiede lihavuuden ympärillä on kehittynyt valtaisasti, mutta entistä enemmän on lihavia.
Kyllä tässä on ihan markkinarako tuottaa lihavia ja rahastaa sillä ihmisiä.
Ei ennen ollut kuntoclubeja ja dieettejä juurikaan ja ihmiset olivat laihoja.
Tämä on suuri kusetus ja samala syyllistetään lihavia ihmisiä lihavuudesta, mutta ei ole tarkoituskaan laihduttaa heitä, vaan rahastaa entisestään.
Siitä tässä on kyse!
Olet tyhmä, jos luulet että dieetti ei toimi laihdutukseen. Kaikki tietävät, että lihominen tapahtuu syömällä ja laihtuminen syömistä riittävästi rajoittamalla. Se on niin yksinkertaista. Piste.
Tilastollisesti näyttäisi sille ettei toimi. Suurin osa epäonnistuu ja ihimiset vain lihoovat.
Joko dieetit on toimimattomia tai sitten omaa tahtoa ei ole olemassakaan.
Se fakta on olemassa että lihavuus on lisäätnynyt ja enemmistö ei onnistu laihtumaan. Geneettisesti laihat on laihoja kyllä.
Jos näkyy isoja mahoja lenkillä ap, niin miksi alun perin luulet että ne isot mahat on siellä lenkillä? Eli jos ihminen yrittää urheilla saadakseen itsensä kuntoon, niin valitat, ja luoja jos sama ihminen olisi istunut vain, valitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 174cm pitkä ja painan 64 kiloa. Silti minulla on huonot vatsalihakset. Näin vatsa näyttää ulospäin "löysältä" ja näin moni varmaan pitää minuakin lihavana. En ole ollut edes raskaana, mutta silti hyvin heikot vatsalihakset. Voin kuvitella, että moni synnyttänyt voi pilata vatsalihaksensa helposti. On esim erkaumaa. Ei ole helppoa päällepäin tietää ihmisestä. Itsekin olen laihtunut viime aikoina. Tuo vatsan tilanne vaan on mikä on jos en jaksa ruveta lihaksien eteen tekemään mitään.
Synnyttäneillä naisilla on tosiaan usein erkaumaa, joka ei palaudu koskaan kunnolla. Ja nykyään, kun synnyttäjät on yhä huonokuntoisempia ja lihavampia, niin eihän heidän vatsalihakset palaudu synnytyksestä sitäkään vähää kuin hyväkuntoisten.
Tämä.
Jos olette yhtään seuranneet aikaanne, niin olette tietoisia, että nuorten mielenterveyden ongelmat on lisääntyneet räjähdyksenomaisesti. Monella tämä tarkoittaa lääkkeiden syöntiä, ja masennus- ja ahdistuslääkkeinä käytettävät valmisteet ovat johtaneet lihavuuden lisääntymiseen nuorilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötsi naisella on ruma.Ylimääräistä reisissä ja pyllyssä ei haittaa laisinkaan,jos siis vatsa sileä!
Pötsi miehellä on myös äärimmäisen ruma ja epämiellyttävä.
No ei se oma makkararoikkomaha muutu nätiksi, ihanaksi ja kiihottavaksi sillä että lällättelee kuinka muillakin sellainen on nönnönnöö.
Tämä on tärkeä aihe ja kansanterveydellinen sekä -taloudellinen ongelma, josta pitäisi pystyä puhumaan suoraan, mutta asiallisesti. Johtuuko nuorten naisten valtava lihominen mielialalääkityksestä, hormonilääkityksestä, kännykkäkulttuurista, liikkumattomuudesta vai kaikkien näiden yhdistelmästä. Muutama vuosikymmen sitten sen aikainen lihavana pidetty nuori nainen olisi normaalikroppainen nykymenoon verrattuna. Ennen ei lihavilla nuorilla naisilla ollut sellaisia vatsamääriä mitä nykyään. Lihominen näyttää nykyään paisumiselta. Näky ei ole mikään kehopositiivinen vaan surullinen ja huolta herättävä. Siinä vaiheessa kun lihava, reilusti ylipainoinen jaksaa itse kantaa kroppansa niin asia on vielä ok, mutta entäpä jos joutuu täysin muiden ihmisten kantoavun varaan? Nykyään on myös houkutuksena herkkujäätelöitä, pizzoja halpaan hintaan kolme kympilä tyyliin ynnä muuta runsaasti kaloripitoista, hiilareita ja rasvaa tursuavaa ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun katukuvassa suurin osa nuorista aikuisista naisista on langanlaihoja. On niitä tukeviakin, mutta vähemmistössä.
Mun tuntema tukevampi nuori nainen on tosi mukava. Mikä tarve on arvostella toisten kehonkuvaa? Ei me ihmiset olla identtisiä.
M30
Lihava on lupsakka.
Harvempi on. Ärtyneitä ähkäjiä ja puhkajia suurin osa paksukaisista on.
Te normaalipainoiset(?) taas vaikutatte aivan valtavan ihanilta ja sydämellisiltä ihmisiltä!
Niin? Kukaan ei heitä sellaisiksi väitäkään toisin kuin lihavia aina väitetään jotenkin poikkeuksellisen leppoisiksi ihmisiksi.
Se on silkkaa pskapuhetta ja vain yksi keino vääristää ihmisten omakuvaa.
Olet tyhmä, jos luulet että dieetti ei toimi laihdutukseen. Kaikki tietävät, että lihominen tapahtuu syömällä ja laihtuminen syömistä riittävästi rajoittamalla. Se on niin yksinkertaista. Piste.