Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa jos mies haluaa "perinteisen, naisellisen naisen" ?

Vierailija
13.04.2020 |

Useammassakin ilmoituksessa toistui sama kaava, mutta tarkempaa kuvausta ei ollut?

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä triggeröi eräitä niin paljon?

Suututtaa miehet jotka haluavat alistaa naisia

Itse en kyllä näe aloituksessa mitään alistamista. En tiedä mistä revitte näitä teidän fantasioitanne.

Vierailija
122/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni tuleva vaimo on "perinteinen, naisellinen nainen". Hänellä on rehevät muodot ja hän koskettelee veljeäni mielellään. Hakeutuu kainaloon, sivelee olkapäätä jne. Veljeni kysyy aktiivisesti hänen mielipidettään, mutta morsian vastaa usein tyyliin "en oikeastaan osaa sanoa, minua ei ehkä kiinnosta, voisitko päättää puolestamme?". Hän on viime vuodet tienannut veljeäni enemmän (ja ollut erittäin tyylikkäästi ja hienotunteisesti vastuussa perheen taloudesta), mutta työttömäksi jouduttuaan joutuu sietämään veljeni naljailua siitä, että veljeni maksaa suurimman osan kaikesta. Hän nauttii vilpittömästi veljeni huumorintajusta ja rakastaa sekä estetiikkaa (meikit, vaatteet) että ruuanlaittoa. Hän on juuri sellainen sävyisä, lempeä ihminen joka herättää jopa minussa, toisessa naisessa, halun suojella ja auttaa häntä.

Luulin olevani umpihetero, kunnes tapasin hänen aurallaan varustetun ihmisen :D Jotain kiehtovaahan tuossa äärimmäisen feminiinisten piirteiden yhdistelmässä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- pukeutuu kauniisti ja naisellisesti

- tukka vähintään olkapäille

- osaa kokata ja siivota 

- ei petä, ei bailaa, ei himoitse jännempiä/rikkaampia/komeampia miehiä kuin oma miehensä

- organisoi kotona siivouspäivät ja yhteydet sukulaisiin ja tuttaviin jne.

- lähtee sängyssä siitä, että mies saa, eikä siitä että miehen täytyy nähdä kauhea vaiva naisen "saamattomuuteen" joka on naisen oma vika

m38

Tässä on hyvä lista

Vierailija
124/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni tuleva vaimo on "perinteinen, naisellinen nainen". Hänellä on rehevät muodot ja hän koskettelee veljeäni mielellään. Hakeutuu kainaloon, sivelee olkapäätä jne. Veljeni kysyy aktiivisesti hänen mielipidettään, mutta morsian vastaa usein tyyliin "en oikeastaan osaa sanoa, minua ei ehkä kiinnosta, voisitko päättää puolestamme?". Hän on viime vuodet tienannut veljeäni enemmän (ja ollut erittäin tyylikkäästi ja hienotunteisesti vastuussa perheen taloudesta), mutta työttömäksi jouduttuaan joutuu sietämään veljeni naljailua siitä, että veljeni maksaa suurimman osan kaikesta. Hän nauttii vilpittömästi veljeni huumorintajusta ja rakastaa sekä estetiikkaa (meikit, vaatteet) että ruuanlaittoa. Hän on juuri sellainen sävyisä, lempeä ihminen joka herättää jopa minussa, toisessa naisessa, halun suojella ja auttaa häntä.

Luulin olevani umpihetero, kunnes tapasin hänen aurallaan varustetun ihmisen :D Jotain kiehtovaahan tuossa äärimmäisen feminiinisten piirteiden yhdistelmässä on...

Jännä. Minusta hän kuulostaa kauhean tylsältä. Enkä usko alistuvuuteen onnellisessa suhteessa. Jotenkin veljesi maksaa takaisin naljailunsa, usko pois. Parempi että se tapahtuisi suoraan.

Mutta toisaalta, minusta(kin) pystyisi esittämään vaikka minkä version. Olen kurvikas, perhekeskeinen ja tykkään laittaa ruokaa. Organisoin siivouspäivät (!) ja hyvin perinteiseen malliin nalkutan tästä miehelle. Harrastan aika tavallisia naisten juttuja. Ulkonäössäni ei ole mitään räväkkää. Feissarit ottavat minut aina kohteekseen jo kymmenien metrien päästä, ja minulta kysytään usein tietä.

Toisaalta olen miehisissä ammatissa, sanavalmis ja tykkään provosoida. Vaikka en ole varsinaisesti uranainen, työni on kuitenkin tärkeää minulle enkä suostu asettamaan miehen uraa omani edelle (eihän kyllä vaadikaan). Minua pidetään usein johtajatyyppinä.

Jos olisin sinkku, en uskaltaisi vastata kenellekään perinteistä naista hakevalle. Epäilisin että a)hän hakisi jotain muuta kuin minua, ja että b) minusta hän olisi kyllästyttävä laatikkoaivo.

Vierailija
125/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Minusta hän kuulostaa kauhean tylsältä. Enkä usko alistuvuuteen onnellisessa suhteessa. Jotenkin veljesi maksaa takaisin naljailunsa, usko pois. Parempi että se tapahtuisi suoraan.

Mutta toisaalta, minusta(kin) pystyisi esittämään vaikka minkä version. Olen kurvikas, perhekeskeinen ja tykkään laittaa ruokaa. Organisoin siivouspäivät (!) ja hyvin perinteiseen malliin nalkutan tästä miehelle. Harrastan aika tavallisia naisten juttuja. Ulkonäössäni ei ole mitään räväkkää. Feissarit ottavat minut aina kohteekseen jo kymmenien metrien päästä, ja minulta kysytään usein tietä.

Toisaalta olen miehisissä ammatissa, sanavalmis ja tykkään provosoida. Vaikka en ole varsinaisesti uranainen, työni on kuitenkin tärkeää minulle enkä suostu asettamaan miehen uraa omani edelle (eihän kyllä vaadikaan). Minua pidetään usein johtajatyyppinä.

Jos olisin sinkku, en uskaltaisi vastata kenellekään perinteistä naista hakevalle. Epäilisin että a)hän hakisi jotain muuta kuin minua, ja että b) minusta hän olisi kyllästyttävä laatikkoaivo.

Niinpä, pidän itsekin veljeäni parisuhteen myrkynkeittäjänä. Mutta hän on löytänyt sen "perinteisen, naisellisen naisen" ja sitähän tässä keskusteluketjussa etsittiin.

Vierailija
126/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa äidin itselleen.

Sinä ja sata tykkääjää olette siis sitä mieltä, että naisen hakiessa miehekästä miestä, hän hakee isukkia?

Vierailija
127/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen nainen

Miehekäs mies

Miksi siitä tulee kovin erilaiset reaktiot?

Vierailija
128/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen nainen

Miehekäs mies

Miehekkäästä miehestä ei juuri ole kodinkoneeksi. Naisellisella naisella tarkoitetaan (liian) usein  että etsitään mahdollisuutta siipeillä toisen tekemällä työllä (ruokahuolto, vaatehuolto, siivous, lastenhoito). 

Vierailija
129/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen "kumpi tahansa" on:

- ahkera (aikaansaavuus kohdistuu eri asioihin)

- rehti (muotoillaan hiukan eri tavoilla sukupuolesta riippuen; miehille painotetaan toden puhumista ja naisille manipuloimisesta pidättäytymistä)

- lempeä (välittäminen kohdistuu vähän eri asioihin, mutta kyky huolehtia ja kantaa vastuuta muista on universaalisti arvostettu puolison ominaisuus)

Vierailija
130/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen nainen

Miehekäs mies

Miehekkäästä miehestä ei juuri ole kodinkoneeksi. Naisellisella naisella tarkoitetaan (liian) usein  että etsitään mahdollisuutta siipeillä toisen tekemällä työllä (ruokahuolto, vaatehuolto, siivous, lastenhoito). 

Kotirouva tekee paljon muutakin. Kotioloissa pidetään yllä kirjaimellisesti kotirintamaa miehen ollessa muualla. Puolisoa tuetaan henkisesti, esim. autetaan valitsemaan tilanteeseen sopiva asu sekä kampaus, koti ja lapset hoidetaan niin ettei väsyneen osapuolen tarvitse heti ruveta hoitamaan näitä.

Ruoka tulee kellolleen, aivan kuten se joka iltainen hunajaosuuskin, jos vaan toinen haluaa ja jaksaa.

Etkä näe juurikaan vaimoa nuhjuisena vaan aina yhtä eloisana.

Edellä sanottiinkin juuri tietynlaisten miesten haluavan maksaa tästä.

Vierailija
131/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen nainen

Miehekäs mies

Voi sisaret että on taas kaksoisstandardit.

Vierailija
132/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että pysy kaukana.

Vierailija
133/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen nainen

Miehekäs mies

1. ainakaan multa ei kyllä edes tule

2. toinen noista rooleista asettaa kantajansa alempiarvoiseen asemaan ja toinen ei.

Vierailija
134/134 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen nainen

Miehekäs mies

1. ainakaan multa ei kyllä edes tule

2. toinen noista rooleista asettaa kantajansa alempiarvoiseen asemaan ja toinen ei.

2. riippuu täysin siitä keneltä kysyt.

Minun näkökulmastani miehekkäänä miehenä olisin työjuhdan roolissa ja nainen asioissa vapaamatkustajana koska minun olisi päätettävä, toimittava, maksettava, tehtävä aloitteet, turvattava ja suojeltava, pysytyteltävä vahvana jne.

t. tasa-arvoinen mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme