Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa jos mies haluaa "perinteisen, naisellisen naisen" ?

Vierailija
13.04.2020 |

Useammassakin ilmoituksessa toistui sama kaava, mutta tarkempaa kuvausta ei ollut?

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on juuri sellainen, joka haluaa naisen olevan perinteisen naisellinen ja on itse dominoiva ja vahva mies. Luonteeltaan hän on äärimmäisen kohtelias, auttavainen, huolehtiva. Hoitaa esim. kaupassa käymiset koska tietää mun inhoavan niitä. Pieni esimerkki hänen toimintatavastaan: ostaa automaattisesti (ilman pyytämistä tai listaa listaa!) ostaa kaupasta mulle esim. terveyssiteitä, käsivoiteita, luontaistuotekaupasta käyttämiäni vitamiineja ja superfoodeja jne.

Miehen perinteisten arvojen kannattaminen näkyy siinä, että hän haluaa ja myös OSAA olla perheen pää. Tämä perheen päänä oleminen näkyy siinä, että mies ottaa minua enemmän vastuuta kodin asioista enkä voi edes kuvitella joutuvani tilanteeseen, jossa olisin arjen mahdollistaja. Perheen päänä useimmissa kodeissa on joko tiedostamatta tai tiedostettuna useimmiten nainen ja tämä perheen pään rooli (etenkin jos toinen osapuoli ei arvosta sitä) on oikeasti raskas. Tälläkin palstalla monesti naiset valittavat sitä, että joutuvat hoitamaan kaikki perheen metatyöt eikä mies edes tajua sitä. Meillä tilanne on siis se, että "perinteinen" mies ottaa päävastuun kodin ja perheen asioista ja minä tuen häntä siinä mahdollisimman hyvin. 

Vielä yksi käytännön esimerkki miehen asenteesta: hän hoitaa yhteydenpitoa on minun sukulaisiini, esim. soittelee äidilleni kun tietää tämän olevan yksinäinen ja muistaa esim. äitini syntymäpäivän. Ei ikinä arvostele tai puhu negatiivisesti sukulaisistani, vaikka he ovatkin vähän pönttöjä välillä. Päinvastoin, mies kohtelee sukulaisiani todella arvostavasti ja kohteliaasti ja puolestaan tällä käytöksellään on saanut esille sukulaisistani parhaat puolet! Samoin minua hän kohtelee älyttömän hellästi ja arvostavasti eikä todellakaan toivo mitään "kotona pitää olla hame päällä meikattuna ja pitkät hiukset laitettuna". 

Venäläinen mieheni on kuvailemasi kaltainen mies. Sanoi ettei halua tyylilyyliä vaan aidon ja rakastettavan naisen. Saan ja haluan käydä töissä, joskaan en saa kantaa raskaita kantamuksia tai murehtia liikaa :)

Käy työmatkallaan keräämässä mulle kukkia nyt kun niitä saa pellon laitamilta.

Ollaan muuten aivan kuten mikä tahansa suomalainen pariskunta paitsi etten onnistu polttamaan itseäni tässä suhteessa loppuun, koska toinen haluaa auttaa ja yrittää hemmotella.

Vierailija
102/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on juuri sellainen, joka haluaa naisen olevan perinteisen naisellinen ja on itse dominoiva ja vahva mies. Luonteeltaan hän on äärimmäisen kohtelias, auttavainen, huolehtiva. Hoitaa esim. kaupassa käymiset koska tietää mun inhoavan niitä. Pieni esimerkki hänen toimintatavastaan: ostaa automaattisesti (ilman pyytämistä tai listaa listaa!) ostaa kaupasta mulle esim. terveyssiteitä, käsivoiteita, luontaistuotekaupasta käyttämiäni vitamiineja ja superfoodeja jne.

Miehen perinteisten arvojen kannattaminen näkyy siinä, että hän haluaa ja myös OSAA olla perheen pää. Tämä perheen päänä oleminen näkyy siinä, että mies ottaa minua enemmän vastuuta kodin asioista enkä voi edes kuvitella joutuvani tilanteeseen, jossa olisin arjen mahdollistaja. Perheen päänä useimmissa kodeissa on joko tiedostamatta tai tiedostettuna useimmiten nainen ja tämä perheen pään rooli (etenkin jos toinen osapuoli ei arvosta sitä) on oikeasti raskas. Tälläkin palstalla monesti naiset valittavat sitä, että joutuvat hoitamaan kaikki perheen metatyöt eikä mies edes tajua sitä. Meillä tilanne on siis se, että "perinteinen" mies ottaa päävastuun kodin ja perheen asioista ja minä tuen häntä siinä mahdollisimman hyvin. 

Vielä yksi käytännön esimerkki miehen asenteesta: hän hoitaa yhteydenpitoa on minun sukulaisiini, esim. soittelee äidilleni kun tietää tämän olevan yksinäinen ja muistaa esim. äitini syntymäpäivän. Ei ikinä arvostele tai puhu negatiivisesti sukulaisistani, vaikka he ovatkin vähän pönttöjä välillä. Päinvastoin, mies kohtelee sukulaisiani todella arvostavasti ja kohteliaasti ja puolestaan tällä käytöksellään on saanut esille sukulaisistani parhaat puolet! Samoin minua hän kohtelee älyttömän hellästi ja arvostavasti eikä todellakaan toivo mitään "kotona pitää olla hame päällä meikattuna ja pitkät hiukset laitettuna". 

Minun puolisoni arvostaa toiveitani niin paljon, että tekee ostokset mieluummin listan kanssa. Hän käy meillä kaupassa, koska minä inhoan shoppailua mutta hänestä se on ihan mukavaa. On kaiken kaikkiaan huolehtivaisin mies, jonka koskaan olen tavannut.

Ikinä, ikinä en silti olisi parisuhteessa, jossa toinen olisi perheen pää. Me olemme tasa-arvoisia. Molemmat hoitavat omat veroilmoituksensa, omat laskunsa, omat raha-asiansa. Isoista hankinnoista keskustellaan ja itse kuulen mielelläni puolisoni mielipiteitä ja tietoa esimerkiksi autoista ennen kuin teen päätöksiä. En silti ikinä jättäisi päätöksentekoa hänelle vain siksi, että hän on mies. Matkakohteista keskustellaan yhdessä, mutta jos toista ei kiinnosta niin toinen menee yksin.

Jaamme työtehtäviä, koska ei ole mitään järkeä siinä, että toinen tekisi vastentahtoisesti sellaista, mistä toinen tykkää. Puolisoni tykkää mm. nikkaroida, vaihtaa renkaita, puuhata autojen ja kaksipyöräisten parissa. Hän saa siis huoltaa myös minun autoni ja skootterini. Onneksi hän tykkää myös siivota, ommella koneella ja parsia. Minulla ei ole niihin pienintäkään mielenkiintoa. Minä kokkaan ja leivon, pesen ikkunat (en tykkää siitä), säilön ja kuivaan. Hoidan myös meidän tietotekniikka-asiat, asentelen sovellukset ja ratkaisen ongelmat.

Molemmat huolehtivat yhteydenpidosta omiin sukulaisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa siivoajaa, kodinhoitajaa, seksikonetta. Ja mahdollisesti synnyttäjää. Todennäköisesti dominoiva mies joka haluaa itse päättää asioista ja nainen sitten tottelee. Ja pitää raha-asiat omissa hyppysissään, pärjätköön nainen kodinhoidontuella ja muilla pikku ropposilla. 

Juu, haluaa siivoajan, kodinhoitajan ja seksikoneen. Synnyttäjänkin, ja jonkin verran yhteiseen talouteen tuloja tuovan.

Sen lisäksi mies haaveilee olevansa vahva ja dominoiva uros, jonka suojiin pikkuvaimo käpertyy.

Haavettahan se vaan on, niin kuin valtaosa naisista tietää.

Parisuhteessa mies unelmoi olevansa uros mutta todellisuudessa säilyy entisellään tai suorastaan taantuu. Pystyy hädin tuskin hoitamaan omat työ- ja talousasiansa ja on ihan tyytyväinen, kun nainen ottaa vastuun yhteisten asioiden hoitamisesta.

Vierailija
104/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sellainen selväjärkinen suomalainen nainen, joka ei ole höyrähtänyt feminismiin, sukupuolisekoiluihin tai ihmisoikeuksiin. Taitavat olla harvinaisia nykyään?

Vierailija
105/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sellainen selväjärkinen suomalainen nainen, joka ei ole höyrähtänyt feminismiin, sukupuolisekoiluihin tai ihmisoikeuksiin. Taitavat olla harvinaisia nykyään?

= Maksuton ja mutkaton yleiskone

Vierailija
106/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku kirjoitti:

Naisellinen ulkonäkö, pitkät hiukset, ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Käyttää hameita  ja käytös on muutenkin naisellista. Ei mikään räväkkä tai angstaava feministi.

Kaikkea sitä, mikä saa tälläkin palstalla osakseen halveksuntaa.

Aika hyvä. Perinteinen keskiluokkainen nainen. Kts 70-80 luku.

mies52v

Yksikään sen ajan keskiluokan nainen ei olisi katsellut sekuntiakaan näitä rikollisen luokan käytöstavoilla varustettuja vätyksiä, jotka kuvittelevat olevansa oikeutettuja sellaiseen naiseen antamatta itse mitään muuta kuin valituslaulua ja laskunipun suhteeseen.

Puhuin vain itsestäni. Jokainen hommatkoon oman kumppaninsa ihan itse

mies52v

Vierailija
107/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä näkisi asiaa ihan noin mustavalkoisena, että mies olisi joku kaikesta päättävä tyranni. Nykyään vaan näkee niin paljon näitä "räväköitä" sivusiilinaisia joilla kilo rautaa naamassa, ja noin kirjoittava mies ei halua sellaista naista. Eikä siinä ole mitään väärää.

Perinteinen mies vastaa koko perheen hyvinvoinnista. Onko nykyajan piheistä rutisijoista tähän hommaan? Naista muistetaan kohdella kuin kuningatarta, tuoda lahjoja ja kukkia muistaen auttaa ovien/kassien kanssa, jos siis haluaa perinteisen naisen.

Kyllä, jos naiset ovat kuin kuningattaria.

Aihetta sivusi aikaisempi ketju herrasmiehistä, jossa naiset autuaasti unohtivat että sanonta kuuluu "ladies and gentlemen", ei "women and gentlemen".

Juu. Ja tuo väite että perinteinen mies vastaa koko perheen hyvinvoinnista on täyttä höttöntöttöä muutenkin.

Ennen vanhaan maalla naiset tekivät maatilan töitä, kaupungeissa kävivät töissä. Naiset eivät todellakaan rentoutuneet 24/7 kauneushoidoissa ja kylpylöissä miesten kustantamina.

Jokainen tajuaa etteivät maatilan työt korvaudu sisustuslehtien lukemisella, vaan niiden vastine on ihan oikea työ.

Ilmeisesti naiset sitten tosissaan kuvittelevat että vähänkään naiselliselle naiselle kuuluisi kuningattaren elämä, myös tavallisessa perheessä. Kuningattaren elämä kuuluu kuningattarelle, tai ehkä nykyään parikymppiselle huippukauniille fitness-instamissille.

Koskee myös "naisellista naista", niin kauan kun tämä ei ole luokkaa parikymppinen Kiira Korpi.

Todella huono diili naiselle. Kotityöt, lastenhoito ja omat työt, ja pitää vielä näyttää kauniilta. Mies ilmeisesti pieree sohvalla ja odottaa ruokaa ja palvelua. Mitä nainen tosta hyötyy? Parempi olla yksinhuoltaja, niin jää vähemmän pyykkiä pestäväksi.

Perinteinen mies kävi töissä, ja työpäivät olivat pitkiä.

Koska maatilan naisen miehen työ oli luultavasti fyysistä, se näkyi siinä että kroppa oli jäntevä.

Mitä hyötyä siitä muka on? Jos naista ei kiinnosta raataa kahden edestä, niin se ei kiinnosta, huolimatta siitä onko toinen, palveltava osapuoli jäntevä vaiko löllö.

Sitä hyötyä että pysyi hengissä, ja lapset pysyivät hengissä.

Katsos kun ennen aikaan oli muitakin ihmisiä kuin Harlekiinikirjojen kuningas ja kuningatar.

Se perinteisen naisen rooli oli työteliäs, niin kuin oli miehenkin rooli. Ja koska avioliitot haluttiin pitää kasassa, molemmat tekivät töitä asioiden eteen.

Nykyinen asenne on, olen nainen, se riittää. Jos haluat esimerkiksi että olen normaalipainoinen tai etten kiroile non stop, mitä extraa olet rahan ja varallisuuden muodossa valmis maksamaan siitä?

Miehillä ei ole varaa arvostella tässä asiassa naisia, koska a) he ovat naisia useammin ylipainoisia, b) työttömiä, c) syrjäytyneitä, jotka odottavat, että haikara tuo mallin tai missi oven eteen.

Naiset ovat menneet eteenpäin, miehet taantuneet. Sinäkin haikailet sieltä menneisyydestä vain kauniita ja nöyriä naisia, etkä raakaa peltotyötä. Naiset eivät jostain kumman syystä haikaile takaisin sinne menneisyyteen, jossa heitä odotti nyrkki silmään, jollei isännän palvelu pelannut saumattomasti niin sängyssä kuin sen ulkopuolella, omaa rahaa tai uraa ei naisella saanut olla ja miehen mielivallan ja oikkujen alla piti elää. Juuri siitä syystä naiset ovat pyrkineet kouluttautumaan.

"Naiset ovat menneet eteenpäin, miehet taantuneet."

Täyttä höpönlöpöä. Naiset ovat menneet eteenpäin tietyissä asioissa (koulutus, ura, itsenäisyys) ja taaksepäin perinteisissä asioissa.

Yhtä perustellusti voisit väittää että miehet ovat menneet eteenpäin ja naiset taantuneet, sillä perusteella että miehet ottavat entistä enemmän osaa entisiin naisten töihin.

Vai niinkö sen pitäisi mennä että miehet ovat yhtä vahvoja entisessä miehen roolissa kuin ennenkin ja sen lisäksi parantavat tasa-arvoasioissa?

Vierailija
108/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä näkisi asiaa ihan noin mustavalkoisena, että mies olisi joku kaikesta päättävä tyranni. Nykyään vaan näkee niin paljon näitä "räväköitä" sivusiilinaisia joilla kilo rautaa naamassa, ja noin kirjoittava mies ei halua sellaista naista. Eikä siinä ole mitään väärää.

Perinteinen mies vastaa koko perheen hyvinvoinnista. Onko nykyajan piheistä rutisijoista tähän hommaan? Naista muistetaan kohdella kuin kuningatarta, tuoda lahjoja ja kukkia muistaen auttaa ovien/kassien kanssa, jos siis haluaa perinteisen naisen.

Aihetta sivusi aikaisempi ketju herrasmiehistä, jossa naiset autuaasti unohtivat että sanonta kuuluu "ladies and gentlemen", ei "women and gentlemen".

Juu. Ja tuo väite että perinteinen mies vastaa koko perheen hyvinvoinnista on täyttä höttöntöttöä muutenkin.

Ennen vanhaan maalla naiset tekivät maatilan töitä, kaupungeissa kävivät töissä. Naiset eivät todellakaan rentoutuneet 24/7 kauneushoidoissa ja kylpylöissä miesten kustantamina.

Jokainen tajuaa etteivät maatilan työt korvaudu sisustuslehtien lukemisella, vaan niiden vastine on ihan oikea työ.

Ilmeisesti naiset sitten tosissaan kuvittelevat että vähänkään naiselliselle naiselle kuuluisi kuningattaren elämä, myös tavallisessa perheessä. Kuningattaren elämä kuuluu kuningattarelle, tai ehkä nykyään parikymppiselle huippukauniille fitness-instamissille.

Koskee myös "naisellista naista", niin kauan kun tämä ei ole luokkaa parikymppinen Kiira Korpi.

Todella huono diili naiselle. Kotityöt, lastenhoito ja omat työt, ja pitää vielä näyttää kauniilta. Mies ilmeisesti pieree sohvalla ja odottaa ruokaa ja palvelua. Mitä nainen tosta hyötyy? Parempi olla yksinhuoltaja, niin jää vähemmän pyykkiä pestäväksi.

Koska maatilan naisen miehen työ oli luultavasti fyysistä, se näkyi siinä että kroppa oli jäntevä.

Mitä hyötyä siitä muka on? Jos naista ei kiinnosta raataa kahden edestä, niin se ei kiinnosta, huolimatta siitä onko toinen, palveltava osapuoli jäntevä vaiko löllö.

Katsos kun ennen aikaan oli muitakin ihmisiä kuin Harlekiinikirjojen kuningas ja kuningatar.

Se perinteisen naisen rooli oli työteliäs, niin kuin oli miehenkin rooli. Ja koska avioliitot haluttiin pitää kasassa, molemmat tekivät töitä asioiden eteen.

Nykyinen asenne on, olen nainen, se riittää. Jos haluat esimerkiksi että olen normaalipainoinen tai etten kiroile non stop, mitä extraa olet rahan ja varallisuuden muodossa valmis maksamaan siitä?

Miehillä ei ole varaa arvostella tässä asiassa naisia, koska a) he ovat naisia useammin ylipainoisia, b) työttömiä, c) syrjäytyneitä, jotka odottavat, että haikara tuo mallin tai missi oven eteen.

Naiset ovat menneet eteenpäin, miehet taantuneet. Sinäkin haikailet sieltä menneisyydestä vain kauniita ja nöyriä naisia, etkä raakaa peltotyötä. Naiset eivät jostain kumman syystä haikaile takaisin sinne menneisyyteen, jossa heitä odotti nyrkki silmään, jollei isännän palvelu pelannut saumattomasti niin sängyssä kuin sen ulkopuolella, omaa rahaa tai uraa ei naisella saanut olla ja miehen mielivallan ja oikkujen alla piti elää. Juuri siitä syystä naiset ovat pyrkineet kouluttautumaan.

Täyttä höpönlöpöä. Naiset ovat menneet eteenpäin tietyissä asioissa (koulutus, ura, itsenäisyys) ja taaksepäin perinteisissä asioissa.

Yhtä perustellusti voisit väittää että miehet ovat menneet eteenpäin ja naiset taantuneet, sillä perusteella että miehet ottavat entistä enemmän osaa entisiin naisten töihin.

Vai niinkö sen pitäisi mennä että miehet ovat yhtä vahvoja entisessä miehen roolissa kuin ennenkin ja sen lisäksi parantavat tasa-arvoasioissa?

Tervetuloa nykyaikaan! Tänä päivänä et tarvitse vaimoa tai elättävää miestä. Mikäli tämän ajan ihmiset ei syystä tai toisesta nappaa voit jäädä ilman rangaistusta sinkuksi. Eikö olekin hienoa? Tämä on sitä valinnanvapautta ja todellista tasa-arvoa.

Vierailija
109/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä triggeröi eräitä niin paljon?

Vierailija
110/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Tiina Wiik, käytännössä työtön lusmu mutta markkinoi itseään "tradwife"-nimityksellä.

Vierailija
111/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju! Täällä on av:lle tavanomaisella tavalla lähdetty ylianalysoimaan "perinteistä, naisellista naista", kun Tinder-miehet ovat tarkoittaneet ihan vain hoikkaa, mukavaa, luonnollista, vähän päihteitä käyttävää, tavallista mutta olemukseltaan ja ulkonäöltään naisellista naista, joka ei välttämättä ole erityisen kunnianhimoinen uraihminen. Onhan nuo vaatimukset aika vaikea löytää tässä ajassa, jossa naisellisuudesta on tullut merkki heikkoudesta, riippuvuudesta ja naisten tasa-arvon vaarantamisesta.

Vierailija
112/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että miestä pelottaa naiset ja nykyaika.

Vierailija
113/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju! Täällä on av:lle tavanomaisella tavalla lähdetty ylianalysoimaan "perinteistä, naisellista naista", kun Tinder-miehet ovat tarkoittaneet ihan vain hoikkaa, mukavaa, luonnollista, vähän päihteitä käyttävää, tavallista mutta olemukseltaan ja ulkonäöltään naisellista naista, joka ei välttämättä ole erityisen kunnianhimoinen uraihminen. Onhan nuo vaatimukset aika vaikea löytää tässä ajassa, jossa naisellisuudesta on tullut merkki heikkoudesta, riippuvuudesta ja naisten tasa-arvon vaarantamisesta.

Sano niille lukuisille Tinder miehille sellaisia terkkuja ettei naapuri ymmärrä suomenkieltä. Ne meinaa seuraa Suomen puolen Tinderiä ja vastaa enkun kielellä kirjoitettuihin, myöskin venäjänkieli on toiminut houkuttimena.

Vierailija
114/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n30 kirjoitti:

Haluaisin ajatella positiivisesti että sellaisen pehmeän, empaattisen, kiltin naisen joka näyttää naiselta. Jolla kuitenkin saa olla ihan omia mielipiteitä ja harrastuksiakin, jotka hyväksytään ja jopa rahoitetaan, vaikka ne ei miestä kiinnosta. Kuten jotain vaatekutsuja ym mitä naiset nyt tyypillisesti tykkää harrastaa ja miehet taas ei. Sellainen nainen joka hyväksyy miehen harrastukset; jotka taas tyypillisesti on jotain säbän pelaamista tai autotallissa nyhväämistä, mikä taas perinteistä naista ei yleensä juurikaan kiinnosta. Perinteiseen naiseen kuulunee myös se että tykkää lapsista, haluaa niitä, on perhekeskeinen ja kotikeskeinen, mutta ei nyt silti tarvitse olla mikään kotiorja, vaan mies kyllä tekee oman osansa niin kotona kuin lasten kanssa. 

Perinteinen nainen tietenkin arvostaa sitä että mies käy töissä/ tekee uraa/ pyörittää firmaa, joka taas on perinteiselle miehelle tärkeää koska se on miehen tapansa osoittaa että rakastaa ja pitää huolen perheestään. Nainenkin saa käydä töissä, mutta mies mielellään rahoittaa kyllä koko perheen elämän ainakin silloin kun lapset on pieniä, että nainen voisi olla kotona. 

Minun täytyy takertua tuohon, että mies osoittaa rakkautta käymällä töissä. Minusta on hirveän surullista, jos rakkautta täytyy viime kädessä osoittaa rahalla. Vaikka nainen ymmärtäisi ja allekirjoittaisi tuon elämänmallin, niin joku voisi vaihteeksi ajatella niitä lapsiakin. Maailma on pullollaan etäisestä isäsuhteesta kärsiviä aikuisia, jotka voivat tulla kertomaan minkä verran se kesämökki ja purjevene korvaa niitä töissä vietettyjä pitkiä iltoja ja viikonloppupäiviä. Se lapsi kun ei ymmärrä, että setelitukku on isin tapa osoittaa rakkautta, vaikka naisen mielessä rahan ja rakkauden käsitteet olisivatkin toisiinsa sujuvasti vaihdettavia.

Minullakin särähti silmiin tuo sama, että mies osoittaisi rakkautta käymällä töissä. Kyllähän lapsettomatkin käyvät töissä, ei siinä mitään erikoista ole. Rakkautta osoitetaan lapsille sitten työajan ulkopuolella viettämällä aikaa heidän kanssaan ja huolehtimalla heistä.

Vierailija
115/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku mies vastata tähän..? Kiinnostaisi enemmän, kuin nämä naisten aggressiiviset ja negatiiviset mutu-vastaukset.

Vierailija
116/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei tasa-arvo tarkoita sitä että miehet saisivat ruveta lusmuilemaan. Aiemmin miehet menivät työpäivänsä jälkeen viettämään vapaa-aikaa omien juttujensa parissa, kun taas naiset työpäivänsä päälle vielä hoitivat lapsia ja tekivät kotitöitä.

Nyt molempien pitäisi huolehtia lapsista ja tehdä kotihommia töiden jälkeen, ei pelkästään naisten.

Vierailija
117/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöiset aloitukset aiheuttaa turhuuden tunnetta osalla palstan naisista vaikka siihen ei ole aihetta. Kaikki tekevät asioita mitkä itselle sopii.

Vierailija
118/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suututtaa miehet jotka haluavat alistaa naisia

Vierailija
119/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pukeutuu kauniisti ja naisellisesti

- tukka vähintään olkapäille

- osaa kokata ja siivota 

- ei petä, ei bailaa, ei himoitse jännempiä/rikkaampia/komeampia miehiä kuin oma miehensä

- organisoi kotona siivouspäivät ja yhteydet sukulaisiin ja tuttaviin jne.

- lähtee sängyssä siitä, että mies saa, eikä siitä että miehen täytyy nähdä kauhea vaiva naisen "saamattomuuteen" joka on naisen oma vika

m38

Vierailija
120/134 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- pukeutuu kauniisti ja naisellisesti

- tukka vähintään olkapäille

- osaa kokata ja siivota 

- ei petä, ei bailaa, ei himoitse jännempiä/rikkaampia/komeampia miehiä kuin oma miehensä

- organisoi kotona siivouspäivät ja yhteydet sukulaisiin ja tuttaviin jne.

- lähtee sängyssä siitä, että mies saa, eikä siitä että miehen täytyy nähdä kauhea vaiva naisen "saamattomuuteen" joka on naisen oma vika

m38

Oletko itsetunto-ongelmainen vai palstapeikko? Kukaan tervepäinen nelikymppinen ei mustistele millekään jännä-miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme