Mitä tarkoittaa jos mies haluaa "perinteisen, naisellisen naisen" ?
Useammassakin ilmoituksessa toistui sama kaava, mutta tarkempaa kuvausta ei ollut?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Ovat näemmä siirtyneet deittailemaan Viron taikka Venäjän puolelle. Olisivat muistaneet kirjoittaa oikealla kielellä niin saisivat sitten jopa vastauksia..
Aijai! Huusivat av:lla etteivät halua sortua vanhoihin kaavoihin. Venakko osaa ottaa omansa eikä neuvottele. Riittääkö herroilla kuvetta? Työttömyyden varalle täytyy olla varasuunnitelma ;)
Haluaa äidin, jolta saa myös seksiä.
Koskaan ne ei ole valmiita perinteiseen miehen rooliin, eli maksamaan yksin koko lystin.
Tunnustan. Olen lähes kuvailtu jutun nainen. Huoliteltu ja ajattelen aina mieheni parasta. Silitän paidat, siivoan kodin. Lapset jo maailmalla. Hoidin heidät kotona. Nykyään olemme parhaat ystävät, mies tekee myös ruokaa. On seksiä, hassuttelua. Ajattelemme toistemme parasta. Ollaan yrittäjiä. Minä teen kirjalliset työt Tämä on sitä mitä nuorena avioliitolta toivoin. Edelleen mies pitää minua kauniina ja kehuu miten nuorekas, hoikka olen. En ymmärrä tätä negatiivista suhtautumista. En ole kärsinyt järjestelystä lainkaan. Nautin koko matkasta tähän saakka kun ollaan reippaasti yli viiskymppisiä.
En minä näkisi asiaa ihan noin mustavalkoisena, että mies olisi joku kaikesta päättävä tyranni. Nykyään vaan näkee niin paljon näitä "räväköitä" sivusiilinaisia joilla kilo rautaa naamassa, ja noin kirjoittava mies ei halua sellaista naista. Eikä siinä ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja laittautunut nainen, joka hoitaa mukisematta ruuan pöytään ja tekee kaikki muutkin kotityöt ja illalla antaa halukkaasti seksiä.
Mitään omia toiveita ja tavoitteita ei elämälle saa olla. Pitää vain olla hymyssä suin palvelemassa perheenpäätä.
Mutta silti naisen pitää jollain tavalla hommata niin paljon rahaa, että pystyy maksamaan puolet perheen kuluista ja lähes kaiken lapsiin liittyvistä kuluista. Jostain syystä nämä perinteistä naista haikailevat miehet eivät itse halua ottaa perinteisen miehen roolia perheen elatuksen suhteen.
Tarkennus: perinteistä amerikkalaisen miehen roolia. Suomessa naiset eivät ole koskaan olleet samalla tavalla elätteinä.
Vierailija kirjoitti:
En minä näkisi asiaa ihan noin mustavalkoisena, että mies olisi joku kaikesta päättävä tyranni. Nykyään vaan näkee niin paljon näitä "räväköitä" sivusiilinaisia joilla kilo rautaa naamassa, ja noin kirjoittava mies ei halua sellaista naista. Eikä siinä ole mitään väärää.
Minä näkisin ja kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen mies vastaa koko perheen hyvinvoinnista. Onko nykyajan piheistä rutisijoista tähän hommaan? Naista muistetaan kohdella kuin kuningatarta, tuoda lahjoja ja kukkia muistaen auttaa ovien/kassien kanssa, jos siis haluaa perinteisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan. Olen lähes kuvailtu jutun nainen. Huoliteltu ja ajattelen aina mieheni parasta. Silitän paidat, siivoan kodin. Lapset jo maailmalla. Hoidin heidät kotona. Nykyään olemme parhaat ystävät, mies tekee myös ruokaa. On seksiä, hassuttelua. Ajattelemme toistemme parasta. Ollaan yrittäjiä. Minä teen kirjalliset työt Tämä on sitä mitä nuorena avioliitolta toivoin. Edelleen mies pitää minua kauniina ja kehuu miten nuorekas, hoikka olen. En ymmärrä tätä negatiivista suhtautumista. En ole kärsinyt järjestelystä lainkaan. Nautin koko matkasta tähän saakka kun ollaan reippaasti yli viiskymppisiä.
Miten tuon ikäisen maailma voi pyöriä noin täysin oman ulkonäön ympärillä? Johtuuko se liiasta kotona oleskelusta?
Haluavat alistuvan muijan jostain thaikuista.
Alapeukku kirjoitti:
Naisellinen ulkonäkö, pitkät hiukset, ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Käyttää hameita ja käytös on muutenkin naisellista. Ei mikään räväkkä tai angstaava feministi.
Kaikkea sitä, mikä saa tälläkin palstalla osakseen halveksuntaa.
Ai että minunlaista etitään 😱
Vierailija kirjoitti:
Haluavat alistuvan muijan jostain thaikuista.
Työkaveri kertoi ex-thaikullaan olleen veitsi yölaatikossaan siltä varalta josko mies heittäytyy hankalaksi. Sanoi miehelle ettei kannata ryttyillä, pettää tai jättää (poislukien varattomuus)
Oli ihmeen kaupalla päässyt lähtemään ja jättänyt lähtiessään avioeropaperit pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon ikäisen maailma voi pyöriä noin täysin oman ulkonäön ympärillä? Johtuuko se liiasta kotona oleskelusta?
Minkä ympärillä sen pitäisi sitten pyöriä? :D
eri
Tarkoittaa alla olevaa:
Ettei nainen ole jatkuvasti kännykkänsä orjuuttama, netissä asuva kumiankka; eli turbohuulet, umpeen värjätty tekotukka, irtoripset, rakennekynnet, paksulla tussilla vedetyt 'Kardtrashian'-kulmakarvat, typerä pikku prätkärotsi päällä kesät talvet, silikonirinnat ja päälle kirsikaksi kakun päälle rumat tatuoinnit ja lävistykset.
Tietenkään ei osaa tehdä ruokaa eikä mitään kotitöitä, koska on saanut pikku prinsessa-kasvatuksen kotonaan, eli haluaa siivoojan 16m2:n sinkkuyksiöönsäkin. Hakee miestä elättämään itsensä antamatta mitään vastineeksi, muuta kuin feminististä ...tuilua.
n30 kirjoitti:
Haluaisin ajatella positiivisesti että sellaisen pehmeän, empaattisen, kiltin naisen joka näyttää naiselta. Jolla kuitenkin saa olla ihan omia mielipiteitä ja harrastuksiakin, jotka hyväksytään ja jopa rahoitetaan, vaikka ne ei miestä kiinnosta. Kuten jotain vaatekutsuja ym mitä naiset nyt tyypillisesti tykkää harrastaa ja miehet taas ei. Sellainen nainen joka hyväksyy miehen harrastukset; jotka taas tyypillisesti on jotain säbän pelaamista tai autotallissa nyhväämistä, mikä taas perinteistä naista ei yleensä juurikaan kiinnosta. Perinteiseen naiseen kuulunee myös se että tykkää lapsista, haluaa niitä, on perhekeskeinen ja kotikeskeinen, mutta ei nyt silti tarvitse olla mikään kotiorja, vaan mies kyllä tekee oman osansa niin kotona kuin lasten kanssa.
Perinteinen nainen tietenkin arvostaa sitä että mies käy töissä/ tekee uraa/ pyörittää firmaa, joka taas on perinteiselle miehelle tärkeää koska se on miehen tapansa osoittaa että rakastaa ja pitää huolen perheestään. Nainenkin saa käydä töissä, mutta mies mielellään rahoittaa kyllä koko perheen elämän ainakin silloin kun lapset on pieniä, että nainen voisi olla kotona.
Kieltämättä on positiivinen - siis naisen kannalta - ajatus että mies rahoittaa naisen elämää (asia jonka mainitsit varmuuden vuoksi kahteen kertaan), mutta toki mies kuitenkin tekee oman osansa kotitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ympärillä sen pitäisi sitten pyöriä? :D
eri
Oletko tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
-
- Nainen pukeutuu naisellisiin vaatteisiin, kuten hameisiin ja mekkoihin
Minä taas haluaisin sellaisen miehisen miehen, joka pukeutuu 1600- ja 1700-lukujen hovityyliin. Siinä sitä oli silmänruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa alla olevaa:
Ettei nainen ole jatkuvasti kännykkänsä orjuuttama, netissä asuva kumiankka; eli turbohuulet, umpeen värjätty tekotukka, irtoripset, rakennekynnet, paksulla tussilla vedetyt 'Kardtrashian'-kulmakarvat, typerä pikku prätkärotsi päällä kesät talvet, silikonirinnat ja päälle kirsikaksi kakun päälle rumat tatuoinnit ja lävistykset.
Tietenkään ei osaa tehdä ruokaa eikä mitään kotitöitä, koska on saanut pikku prinsessa-kasvatuksen kotonaan, eli haluaa siivoojan 16m2:n sinkkuyksiöönsäkin. Hakee miestä elättämään itsensä antamatta mitään vastineeksi, muuta kuin feminististä ...tuilua.
Mutta, ollaanko tuosta oikeasti valmiita maksamaan? Olen tosissani sen suhteen ettei perinteisellä vaihteella oleva kotitalous saa jättää yhtään pelivaraa taloudelliselle itsemurhalle. Vaihtoehtoinen tulonlähde pitää olla mietittynä, koska sitä perinteinen nainen odottaa mieheltään.
Se tarkoittaa sitä, että naisen kannattaa juosta ja lujaa.