Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä luulet, jos sinulle tulisi ero, kuinka löytäisit uuden suhteen?

Vierailija
01.07.2006 |

Ennen lapsia ja nuorena oli niin helppoa tavata miehiä. Nyt mietityttää, että entäpä jos tulisi ero mieheni kanssa, huolisiko minua enää kukaan, kuinka löytäisin joskus jostain uuden kumppanin vaikuttamalta naurettavalta, vai voisiko sitä elää sekä henkisesti että fyysisesti yksin... En voisi kuvitella hakevani netistä seuraa, tuskin baareistakaan kun en niissä käy nytkään, mistä sitten - töistä?? Aika vähissä on kieltämättä vaihtoehdot näin " vanhana" .

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelvollinen lasteni isäpuoleksi, siinä pulma...

Vierailija
22/23 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä lähes aina kun alan tapailemaan ihmisiä (vain treffailu ja hauskanpito mielessä) no johtavat jonkin laiseen syvempään suhteeseen, ja aina kun olen lopettanut suhteen en ole ehtinyt olla sinkkuna muutamia viikkoja kauempaa. Mikä on kyllä ollut harmillistakin.

En tietenkään nyt osaa vakavissani moista ajatella, ja se että minulla nyt olisi lapsi karkottaisi varmasti suurimman osan miesehdokkaista.

Jos kuitenkin kävisi niin että jäisin yksin jostain syystä (siis lapsen kanssa), niin en varmaan etsisi suhdetta pitkiin aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä onneksi yksinolokaan. Se olis varmasti ihanaa pitkästä aikaa. Mutta jos jotakin seuranhaku huolestuttaa, niin pitäkää mielessänne seuratanssit. Siellä joutuu väkisinkin miesten kanssa kasvokkain. Jos ei tanssipaikoilla haeta, niin painukaa sellasiin treeneihin, missä vaihdetaan paria. Homma sopii kaikille ja siellä tapaa kaikenikäisiä ihmisiä maajussista tutkijaan.