Montako luottokorttia omistat?
Kommentit (22)
Kuka tarvitsee enemmän luottokortteja kuin 2?
Toinen Visa ja toinen Mastercard.
S- ja K-ryhmän kortti, oman pankin kortti ja työpaikan kortti.
4 omistan.
Nordealta Visa ja Mastercard koska nuo ilmaiseksi ilman vuosimaksuja kerran sain, miehen kanssa rinnakkais-Visa S-pankista, ja työn kautta Amex jota käytän työmatkoilla noin 6-8 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Saako Keskolta luottokortteja?? Eikö se ole sellainen että plussakortin voi yhdistää Masteriin jos se Master ennestään esimerkiksi on?
Luulin että vain S:llä on oma luottokortti yhteistyössä Visan kaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolmas prepaid.
Jotenkin uskaltaa käyttää huolettomammin verkossa.
En tosin ole kohdannu mitään ongelmia mutta varovainen luonne ja kun ilmaseksi sai aikoinaan.
Vastasin yksi, mutta jos firman luottokortti lasketaan mukaan niin sitten oikea vastaus olisi ollut kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako Keskolta luottokortteja?? Eikö se ole sellainen että plussakortin voi yhdistää Masteriin jos se Master ennestään esimerkiksi on?
Luulin että vain S:llä on oma luottokortti yhteistyössä Visan kaa.
Se on juuri tuo plussakortti, en vaan jaksanut mennä tarkistamaan, mikä ja minkä pankin kortti on.
Miksi gallupissa ei ole vaihtoehtoa 0? Minulla on vain debit-kortti, luottokorttia en ole vielä koskaan tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
En ole halunnut kuin 2, mutta kaksi lisämasteria on tullut otettua kun kaupoissa on tarjottu niin mielettömät tarjoukset, että olisi ollut järjetöntä kieltäytyä. Kyllä ne tuolla laatikon pohjalla säilyvät käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi gallupissa ei ole vaihtoehtoa 0? Minulla on vain debit-kortti, luottokorttia en ole vielä koskaan tarvinnut.
Joo, Mun moka.
T.AP
Kaksi erilaista.
Kerran ulkomailla kehitysmaassa lopetti se yks ja ainoa toimimasta, meinas tulla kusiset paikat.
Siitä lähtien aina vähintään kaksi, toisistaan riippumatonta korttia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö otsikossa lue että montako luottokorttia omistaa, niin ei siihen kuulu vastata että 0!
Jos omistaa luottokortin niin silloin niitä on vähintään 1, eikö vain?
Silloin tämä kysely kannattaa ohittaa jos EI omista mitään.
Nolla myöskin, mutta sitä numeroa ei ollut vaihtoehtona.
Terveisin; köyhä
0. En taitaisi saada sellaista, ennen ei työtön saanut edes pankkikorttia, vain pikapankkikortin. En ole edes testannut, debit riittää.
Mastercard Debit ja Visa Debit, luottokorttia en ole koskaan halunnut tai tarvinnut. Netistä tilatessa olen suosinut Klarnan ja Qliron laskuja, jotka voi maksaa sen jälkeen kun on saanut tavaran kotiin.
Ukko37 kirjoitti:
Kaksi erilaista.
Kerran ulkomailla kehitysmaassa lopetti se yks ja ainoa toimimasta, meinas tulla kusiset paikat.Siitä lähtien aina vähintään kaksi, toisistaan riippumatonta korttia.
Indonesiassa oli yhdellä reissulla niin, että visat ei toimineet viikkoon siellä. Kyllä silloin kiitin itseäni, että oli myös mastercard mukana.
M37
En kyllä tiedä ihan varmasti. Noin kahdeksan varmaan.