Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Päivittyykö varasijat kerran päivässä vai reaaliajassa? onko joku tietoinen/seurannut
Kukaan kuullut Diakista mitään?
Vierailija kirjoitti:
Päivittyykö varasijat kerran päivässä vai reaaliajassa? onko joku tietoinen/seurannut
1-2x/pvä
Onko täällä ketään joka hakenut sosionomi laurea otaniemeen? Onko saanut tulokset?
Mestari kirjoitti:
Pääsin metropolia talotekniikan insinööriksi, alin hyväks. 40.9 päivätoteutuksessa. Ei ollut sähköpostissa mitään. Ensikertalainen olen.
Täällä kanssa yksi talotekniikan päivätoteutukseen valittu. En ole ensikertalainen. Vielä varasijalla 7. rakennustekniikkaan. Saas nähdä kuinka monta naista itseni lisäksi sieltä sitten löytyy :D
Vierailija kirjoitti:
Kamk on julkassu
ei ainakaan liikunnanohjaaja ole tullut
6 hakukohdetta eikä vieläkään yhteenkään mitään tietoa. Haluun edes tietää mun pisteet!
Vierailija kirjoitti:
6 hakukohdetta eikä vieläkään yhteenkään mitään tietoa. Haluun edes tietää mun pisteet!
Mikä ala?
Mitä aloja Kamk on julkaissut?
Kuolen kohta tähän tulosten odottamiseen!😣 Laureaan Otaniemeen hain ja diakkiin. Jos tiksin laurea ilmoitti jo, niin luulis et muutkin kohta😪..
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat.
Jep sama juttu...Laurea herätys! Ei kai ne pistä meitä odottamaan vielä huomiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat.
Mitkä rajat?
Diak on julkaissut tuloksia jo.
Vierailija kirjoitti:
Jep sama juttu...Laurea herätys! Ei kai ne pistä meitä odottamaan vielä huomiseen
Tai ensi viikkoon...
Vierailija kirjoitti:
Voi olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamk on julkassu
ei ainakaan liikunnanohjaaja ole tullut
Nyt on!
OAMK fyssariksi päässeitä? Ei-ensikertalaista? Millä pisteillä pääsitte sisään? Itse sain kokeesta 71.9/80. En tiedä, olisiko sillä päässyt ei-ensikertalainen sisään (otin ylemmän hakutoiveen vastaan, niin tämä tietenkin peruuntui). Jäi kiinnostamaan, kun viimeksi jäin rannalle..
Pääsin metropolia talotekniikan insinööriksi, alin hyväks. 40.9 päivätoteutuksessa. Ei ollut sähköpostissa mitään. Ensikertalainen olen.