Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Mulla oli 25/0,09 eli lähin oli 250.
Ja terälehti-tehtävässä myös sain 5,95. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla miten varasijat liikkunu?
Vähän, oon siirtynyt varasijalta 7 varasijalle 5. Mitenköhän todennäköistä on päästä sisään? Aloituspaikkoja jotain 20 ja 30 väliltä, en nyt muista tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama heppa tehtävässä 25min
Muistatteko minkälaisia heppoja tuossa tehtävässä oli?
A vanha, jonka siirtoon meni 10 min.
B villi, jolla sai olla vain yksi kaveri
C ei saanut olla yhdessä D:n kanssa
D ei yhdessä C:n kanssa
E ei yhdessä F:n kanssa
F ei yhdessä E:n kanssa. Oliko muita?
G piti viedä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itsellä oli keskiarvotehtävä 5.95
vastasin myös sen 5.95 terälehtien pituuksien keskiarvosta
Mulla kysyttiin kahden kapeimman terälehden keskiarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla miten varasijat liikkunu?
Vähän, oon siirtynyt varasijalta 7 varasijalle 5. Mitenköhän todennäköistä on päästä sisään? Aloituspaikkoja jotain 20 ja 30 väliltä, en nyt muista tarkkaan.
Minne alalle hait?
Miksei kaikki koulut julkaise pisterajoja? Tarkoitan tämän vuotisia toiseen vaiheeseen päässeiden.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaikki koulut julkaise pisterajoja? Tarkoitan tämän vuotisia toiseen vaiheeseen päässeiden.
Mietin ihan samaa. Ärsyttävää, kun ei tiedä Laurean tasoa ollenkaan 😬
Miten teillä meni muut kuin matikan osiot? Äidinkieli, englanti? Itsellä tuntui menevän ihan ok muut paitsi matikka, mutta kyllä pelottaa näin toiskertalaisena kun paikkoja on niin vähän.
mitä laitoitte ti aamun kokeessa, kun matematiikan osassa kysyttiin siitä kuntosali reissusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä meni muut kuin matikan osiot? Äidinkieli, englanti? Itsellä tuntui menevän ihan ok muut paitsi matikka, mutta kyllä pelottaa näin toiskertalaisena kun paikkoja on niin vähän.
Englanti meni huonosti, se ollut aina heikoin.. Äidinkieli oli vaikeempi kuin ekassa, mut ihan hyvin meni.. En usko pääseväni
Vierailija kirjoitti:
mitä laitoitte ti aamun kokeessa, kun matematiikan osassa kysyttiin siitä kuntosali reissusta.
Vastaus oli ei mikään näistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni omasta mielestä kaikki hyvin paitsi haastetta oli eettisessä osiossa ja Laurea julkaisi pisterajat 2.vaiheeseen kyllä 🤔
Mitä vastasitte siihen Asta ja Ulla-tehtävään? Oliko mies Astan serkku?
Vierailija kirjoitti:
Joo
Luulen, että voi tulla kyllä hajontaa pisteissä, koska itsellä ainakin 1 kokeessa enkku meni ihan surkeasti ja muut osiot hyvin. Nyt 2 kokeessa enkku meni varmaan paremmin, mutta matikka meni ihan läskiks. Muut osiot meni mun mielestä ihan ok. Eli osiot toivottavasti kompensoivat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo
Mikä se kysymys oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo
Mikä se kysymys oli?
Siis sukulaiskysymys
Asta: Tuon miehen isä on minun isäni veli.
Mitä sukua mies on Astalle. V: Serkku
Lauantain piristykseksi teille muille, itsellä meni koe ihan penkin alle. Hyvä jos 30 pinnaa irtoaa, joten teille muille mahdollisuudet päästä opiskelemaan paranevat. Seuraavaa koetta odotellessa..
vastasin myös sen 5.95 terälehtien pituuksien keskiarvosta