Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Mulla oli saman tyylinen tehtävä ja sain vastauksen 300 metriä
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli saman tyylinen tehtävä ja sain vastauksen 300 metriä
Sama !
Miten muistatte noita tehtäviä noinkin hyvin? Mulla ainakin oli kauhea kiire tehdä niitä eikä mieleen jäänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sitten oli yhtälö missä oli se äidin ikä ja ne kaks siskoa ja siitä piti tehdä lauseke. Äiti tais olla 5vuotta vanhempi ja yks sisko yhen vuoden nuorempi.
laitoin siihen sen 5(x+1)
Muistaako joku miten paljon pisteitä sai oikeesta vastauksesta ja miten paljon meni väärästä?
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku miten paljon pisteitä sai oikeesta vastauksesta ja miten paljon meni väärästä?
jossain kohdissa vääristä meni 0,35 ja jossain 0,65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten oli yhtälö missä oli se äidin ikä ja ne kaks siskoa ja siitä piti tehdä lauseke. Äiti tais olla 5vuotta vanhempi ja yks sisko yhen vuoden nuorempi.
5(x+1) on väärin. Sisko oli vuoden NUOREMPI, jolloinka se on miinus, ei plus. Tuo ois oikein, jos sisko ois ollu vuoden vanhempi.
Mua jäi eniten hämään se raha tehtävä, ja mulla oli se kaupassa käynti juttu vain kuinka paljon sillä meni aikaa ja sain vastaukseks että ei mikään niistä. Ja viimenen oli yksikönmuunnos johon laitoin kans jonku koska oli dm cm siirrettii vaa pilkulla. Ikä jutussa laiton sen 5(x-1)
Muistatteko paljo etiikasta meni miinusta?
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko paljo etiikasta meni miinusta?
Oisko ollu - 0.6
Laitoitteko siinä ke aamun kokeessa yksikönmuunnostehtävää jonkuu 74 000aaria?
X,Y,Z Tehtävä
Viisi X saa Neljä Y. Kolme Y saa Yksi Z.
Paljonko X tarvitaan että saa kaksi Z.
Vastaus 7,5.
Palkka lasku tehtävä
2800kk siitä maksetaan veroa 12,8% ja 2,2% johonki (työttömyyskassaan?). Paljonko hän maksaa 3kk veroihin ja t:kassaan.
Vastaus 1260e
Susi ,Lammas ja kaali tehtävä.
Vastaus 7.
Vyöhyke tehtävä
Vastaus. B vyöhyke , kolmanneksi Edullisempi kuin A.
Kiitos kuva muisti.
Olipahan jollain toisellakin juuri tämä:
2800kk siitä maksetaan veroa 12,8% ja 2,2% johonki (työttömyyskassaan?). Paljonko hän maksaa 3kk veroihin ja t:kassaan.
Vastaus 1260e
Joillain ilmeisesti kysyttiin vuoden veroja. Minulla tuo 3kk.
Donitsi kirjoitti:
X,Y,Z Tehtävä
Vastaus 7,5.Palkka lasku tehtävä
Vastaus 1260eSusi ,Lammas ja kaali tehtävä.
Vastaus 7.Vyöhyke tehtävä
Vastaus. B vyöhyke , kolmanneksi Edullisempi kuin A.Kiitos kuva muisti.
Sanoppas samalla, minkä päivän kokeessa oli nämä tehtävät? Ti, ke vai to? Ja aamu-, vai iltapäivä?
Vierailija kirjoitti:
Donitsi kirjoitti:
X,Y,Z Tehtävä
Vastaus 7,5.Palkka lasku tehtävä
Vastaus 1260eSusi ,Lammas ja kaali tehtävä.
Vastaus 7.Vyöhyke tehtävä
Vastaus. B vyöhyke , kolmanneksi Edullisempi kuin A.Kiitos kuva muisti.
Sanoppas samalla, minkä päivän kokeessa oli nämä tehtävät? Ti, ke vai to? Ja aamu-, vai iltapäivä?
Oiskohan se ollu lauantaina.
Kiitos muisti
Mulla kysyttiin jotai kurpitsaa tossa susi lammas tehtävässä🤣 Ja siinä kysyttiin vaan montako matkaa sinne toiseen saareen, ei edestakaisin
Vierailija kirjoitti:
Olipahan jollain toisellakin juuri tämä:
Vastaus 1260eJoillain ilmeisesti kysyttiin vuoden veroja. Minulla tuo 3kk.
Mullakin kysyttiin vuoden jolloin vastaus oli se yli 5000
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5(x+1) on väärin. Sisko oli vuoden NUOREMPI, jolloinka se on miinus, ei plus. Tuo ois oikein, jos sisko ois ollu vuoden vanhempi.
Mulla ainakin semmonen tehttävä, jossa x ja sen sisko, joka on sitä vuoden vanhempi (vai menikä näin, että x on siskoa vuoden nuorempi. Samahan se on). Äidillä 5x siskon ikä. Joten äidin ikä on 5(x+1).
Olisiko se 9cm 1:10 000(?) mittakaavassa? Jotain 900m sain vastaukseksi.