Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Sama juttu mullakin, ei toimi Vipunen tällä hetkellä!
Onko teillä varasijat liikkuneet ollenkaan? Olen varasijalla ei niin suosittuun kohteeseen mutta varasijat eivät ole liikkuneet koko viikon aikana. Alkaa usko mennä sisäänpääsystä
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä varasijat liikkuneet ollenkaan? Olen varasijalla ei niin suosittuun kohteeseen mutta varasijat eivät ole liikkuneet koko viikon aikana. Alkaa usko mennä sisäänpääsystä
Eipä ole liikkuneet 😁 Olen metropoliaan sh linjalle varasijalla 9 ja siinä pysynyt koko ajan. Mutta eipä toi haittaa, sit otan porvoon paikan mihin tulin jo hyväksytyksi jos en tonne pääse.
Ei ole maanantain jälkeen ja oon 1 varasijalla Xamk iin 🤔no jospa ne ens vkolla rupeaa liikkumaan kun kaikki tulokset tulleet ja 3.8 asti onneksi voi varasijalta päästä (näin mulle sanottiin kun Xamk iin soitin 👌ettei vielä kannata toivoa menettää )
Vierailija kirjoitti:
Ei ole maanantain jälkeen ja oon 1 varasijalla Xamk iin 🤔no jospa ne ens vkolla rupeaa liikkumaan kun kaikki tulokset tulleet ja 3.8 asti onneksi voi varasijalta päästä (näin mulle sanottiin kun Xamk iin soitin 👌ettei vielä kannata toivoa menettää )
No luulis varasijojenkin alkavan liikkumaan. Tosi huono tuuri, jos ei muka kukaan ottaisi toista paikkaa tai jopa jättää vallan vastaanottamasta paikan, koska ei olekaan hyvä ja mieleinen paikka. Toivotaan parasta.
Mistä on vielä tulokset tulematta? Tulevatko oikeasti vasta 15.päivä vai onko kellään tietoa voisiko ne tulla jo huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Mikä linja ja kampus? Mä kans menossa XAMKiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä linja ja kampus? Mä kans menossa XAMKiin.
Sh linjalle Savonlinnaan😊
Onko varasijat liikkunut? Onkohan sija 10 ihan mahoton enää.
Vierailija kirjoitti:
Onko varasijat liikkunut? Onkohan sija 10 ihan mahoton enää.
Ei ole ainakaan oamkin.
Samkin jonot ei oo liikkunu varmaan 5 päivään
Onko seamkin jonot liikkuneet?
Miten on mahdollista, että putosin juuri 3. varasijalta pykälän alaspäin? (pääsykoejono) Taitaa olla systeemit aika viturallaan. Melko läpinäkyvää opiskelijavalintaa, juu.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että putosin juuri 3. varasijalta pykälän alaspäin? (pääsykoejono) Taitaa olla systeemit aika viturallaan. Melko läpinäkyvää opiskelijavalintaa, juu.
Hakijapalveluiden tädin naapurin pojan kaimalle piti saada paikka, niin ymmärtäähän tuon.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuloksia on tarkastettu uudelleen ja niissä oli joku virhe. Tuolla sivuilla lukee että tulokset tarkastetaan vielä toiseen kertaan sen jälkeen kun alustava valinta on tehty.
Itekki oon tippunut yhden väärään suuntaan :/
Siellä on varmaan tullut jollekin tuloksia, joka saanut paremmat pisteet ja sijoittunut varasijalle ennen.
Täytyy toivoa pientä ihmettä uudelleentarkastuksesta, kun eettisen osion pisteet tippui 2.kokeessa 17:sta 4,5:n. enkö sitten huomannut kysymystenasettelua oikein vai mikä kävi?
Kun lisäpaikkoja lisättiin, niin oliko ne jo mukana laskennassa alunperin, vai tarkoittaako se että pääsen nyt varasijalta sisään? #seamk
miten tuon vipusen pitäisi toimia? Heittää aina erroria ja vaatii sisäänkirjautumisen.