Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakerran raivohullu naapuri hakkaa jollain kattoon aina kun vähänkin kävelen kotona

Vierailija
12.04.2020 |

eikö Kotona muka saisi liikkua?

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet minä minä kirjoitti:

2v kestin kantapää tömsöttelyä lamppu keikkui katossa kun herra pisteli yksiössään. ehdotin mattojen hankintaa tai pehmeitä kenkiä. ei mennyt perille änkytti vaan että hällä on oikeus kävellä. no sitte palo pinna ja menin ja nostin pojan seinälle ja mätkäisinkin muutaman kerran. kyllä loppu tömssyttely ja muuttikin 2viikon jälkeen. sinullekkin itsekeskeiselle paskalle voi tulla vieraita ja muutto

Porvoosta tämä kovis 😃

Vierailija
102/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josset kestä kävelyn ääniä, muuta omakotitaloon tai vaikka sit ylimpään kerrokseen. Kerrostalossa kannattaa hyväksyä se fakta että elämisen ääniä kuuluu eikä niistä ole oikeutta valittaa.

Niinkuin kukaan asuisi missään kerrostalossa jos olisi valinnan varaa..

Niinkö?

Asuisin Helsingin keskustassa, vanhassa jugend-talossa, jos olisi varaa.

Nyt ei voi valita ja täytyy tyytyä 3 km ydinkeskustasta pohjoiseen.

No siinäpähän sitten naatiskelisit kun vanhat lattialaudat narisevat ylä- ja alakerrassa.

Eipä narise. Seinät raudoitettu ratakiskolla ja niin paksut, että mitään ei kuulu mistään.

t. Kantakaupungin tyytyväinen asukki

No ohhoh. Ainakaan 80% kerrostaloista tuo ei kuitenkaan päde vaan ovat melkoisia paskaloukkoja kun väärä naapuri sattuu muuttamaan seinän taa. Ja voihan sinunkin naapuriisi muuttaa esim. vihainen arvaamaton koira, jonka omistaja ei tunne vastuutaan ja jonka toiminta ei juuri poliisia kiinnosta senkään jälkeen kun se on puraissut snulta palan kankusta.

Nyt taitaa haista kateus... Naapurit ovat onneksi mukavia ja yhdellä on söpö hauvelikin... voi tätä onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos et kestä elämisen ääniä miksi et muuta maalle? Kerrostaloissa on ihan normaalia vähän kolistella kattoja ja pattereita.

Vierailija
104/131 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen idiootti ei tajua esimerkiksi, että koiran narunpäässä olevan lelun jatkuva takominen lattiaan vie alapuolella olevalta järjen. No, samanlainen varmaan, joka tömistelee muista välittämättä.

Vierailija
105/131 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ennen uskonut, että kantakävely voi kuulua alas. Sitten yläkertaan muutti naapuri, joka tömistelee ja paiskoo asioita lattiaan. Kyllä, kantakävely kuulostaa kuin keilapallo pudotettaisiin lattiaan. Naapuri kävelee jopa niin voimakkaasti, että kaapista tippui imurin letku alas.

106/131 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole fyysisesti mahdollista kävellä betonitalossa niin kovaa että kaapeista tippuu kamat. Tuohon vaadittaisiin jo kymmenien tai satojen tuhansien joulejen energia.

Jotkut ihmiset elävät ja asuvat itse niin hipihiljaa että kaikki muut äänet korostuvat. Itse soitan usein musiikkia taustalla kun olen kotona, ja se hukuttaa kaikki taustamelut alleen.

Vanhempani ovat nimittäin näitä hiljaiseläjiä ja siellä on suorastaan ahdistavaa olla välillä käymässä, kun voi melkein kuulla oman pulssinsa.

Vierailija
107/131 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta puukengät ja ala tanssimaan polkkaa.

Vierailija
108/131 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki steppikengät

Vierailija
109/131 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää jätin tuollaiselle "naapurille" 8 tunniksi soimaan saman biisin repeatilla, kun lähdin töihin ;) 

Eihän se seinähullua parantanut, mutta antoi hyvät fiilikset itselleni !

Zinc

Vierailija
110/131 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sai kaikki päivät kotona oleva pappa kuunnella samaa biisiä koko päivän ;)

Zinc

Vierailija
111/131 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kantapääkävelijöillä on jokunlainen kehonhallintaongelma. Kaikilla ihmisillä kantapää tulee luonnostaan ensin, mutta sitä askelta osataan pehmentää. Olen asunut 40 vuotta kerrostalossa jonkun alapuolella ja sinä aikana kärsinyt ehkä noin kolmesta eri kantapäääkävelijästä ja yhteensä enintään parin vuoden ajan.  Ja kyllä kattolamppu on kilissyt ja rakenteet resonoineet. Kantapääkävelijä yläkerrassa on ihan hirveä vitsaus kun sen uhriksi joutuu. Mielummin otan pianonsoitonopettajan joka ottaa oppilaita vastaan kotonaan.

Vierailija
112/131 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän sai kaikki päivät kotona oleva pappa kuunnella samaa biisiä koko päivän ;)

Zinc

Olet tosi vastenmielinen ihminen.

Vierailija
113/131 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Olet tosi vastenmielinen ihminen.

Niin sinäkin.

Zinc

Vierailija
114/131 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies hyppii välillä vimmatusti, ja tömistelee ja tamppaa. Käy sääliksi alakerran naapureita välillä, mutta kyllä minä itsekin kärsin.

Vierailija
115/131 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en enää asu kerrostalossa. Muutama vuosi sitten sain viikottain heippalappuja, kun metelöin - mulla oli jalka leikkauksen jälkeen kipsattu, ja jouduin liikkumaan kepeillä muutaman viikon. Se kuului sitten alakerran naapuriin. Yritin kyllä mennä ilman keppejäkin ekan valituksen jälkeen, mutta eipä yhdellä jalalla klonkkaaminen ollut yhtään hiljaisempaa. Yritin jopa rajoittaa sitä liikkumista, mutta kun piti käydä vessassa ja jopa keittiössäkin , niin eihän se onnistunut kokonaan. Hermo paloi siinä vaiheessa, kun tämä naapuri vielä puoli vuotta myöhemmin mäkätti mun aiheuttamasta häiriöstä joka kerta kun siihen törmäsin.

Vierailija
116/131 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita ja/tai kirjaa ylös kun hakkaa ja rustaa isännöitsijälle valitus. Katon hakkaaminen ei ole normaalia elämää ja sitä ei tarvitse kenenkään sietää. Eiköhän paukutus lopu kun alkaa varoituksia tipahdella postiluukusta. 

Vierailija
117/131 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies hyppii välillä vimmatusti, ja tömistelee ja tamppaa. Käy sääliksi alakerran naapureita välillä, mutta kyllä minä itsekin kärsin.

No tuota,kannattaskohan ehkä sanoa sille apinalle että ei melua ?

Vai onko niin varakas mies että ei voi sanoa?

Vierailija
118/131 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin hakkas muutaamia kertoja kun yöllä tömistimme. Hokattiin että varmasti kuulostaa ärsyttävältä (myöhemmin meidänkin yläkertaan muutti norsu), joten laitoimme iltaisin tohvelit jalkaan. Huomattavasti stressittömämpää naapurillekin,

Vierailija
119/131 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna paukutella, hänelläkin on oikeus olla kovaääninen😁 No ei mutta oikeasti, älä välitä! Sinulla on oikeus kävellä asunnossasi ja jos häntä häiritsee niin muuttakoot muualle tai ostakoot korvatulpat. Toki hiljaisuuden aikana on hyvä yrittää sipsutella hiljempaa.

No mutta sittenhän saa sekin alakerta paukuttaa samoin samaa kattoa jonne yläkerta paukuttelee menemään. Älä sitten valita jos paukutetaan.

Ton vastauksen parista alapeukutuksesta päätellen, 2 ihmistä on sitä mieltä että alakertalaisten on pakko kuunnella yläkerran norsua mutta yläkertalaisen kotirauhaa on vaalittava silkkihansikkain, jos pienikin vastakolaus kuuluu yläkertaan niin vähintään häätörangaistus...

Vierailija
120/131 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se perkele taisi muuttaa mun naapuriksi vuoden  2021 lopussa. JUMALAUTA MIKÄ JYTINÄ. 

Ja akka huutaa kun järjetön. 

No jaa turha kai sanoa että molemmilla jotain vikaa ymmärryksessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi