Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakerran raivohullu naapuri hakkaa jollain kattoon aina kun vähänkin kävelen kotona

Vierailija
12.04.2020 |

eikö Kotona muka saisi liikkua?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku ääni alkaa käydä hermoon ,niin silloin järki ei ole enää mukana. SUn naapuriltasi on nyt se raja ylitetty. Multa meni hermo jatkuvasti limaa yskivään naapuriin, yksinkertaisesti käpy paloi ja kun limaneritys taas alkoi heti aamusta aloin heitellä huonekaluja siihen väliseinään. Hiljeni vähäksi aikaa.

Vierailija
122/131 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä ei tiedä, miten kovaa ne kävelyäänet kuuluvat alakertaan. Se riippuu siitä miten talo on rakennettu.

Nykyisessä asunnossani yläkerrassa käveleminen kyllä kuuluu, mutta ei mitenkään valtavan kovaa. Mutta edellisessä asunnossa kun joku käveli yläkerrassa, se kuulosti todella norsun askelilta. En ehkä edes uskoisi, että askeleet (ja kaikki muutkin äänet) voivat kuulua niin kovaa asunnosta toiseen, jos en olisi itse kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs kantapäät? 

Vierailija
124/131 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli entisessä asunnossa sama. Vaikka luulen, ettei sitä niinkään ärsyttänyt mun käveleminen vaan se, että mulla oli seksihullu tyttis ja itellä testot korkeella. Kai se kuulu.

Jos oma mies on tuhkis niin mitä mä sille voin.

Vierailija
125/131 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvinsa kullakin.

Vierailija
126/131 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "vähän kävelen" tarkoittaa AINA oikeasti sitä että tömistelee kuin norsu.

Vierailija
127/131 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naapurin pitäisi sietää sun kantapäiden koputtelua jos et itsekään kestä naapurin koputtelua? 

Ihan samalle kuulostaa, kestä vaan sinäkin. 

Vierailija
128/131 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin itse uuden talon yläkertaan, kun en jaksa kuunnella päivin ja öin sitä maanjäristystä, mikä yläkerrassa oli. Itse yritän kävellä pehmeästi ja muutenkin toimia niin ettei elämästäni olisi häiriötä muille.

Vierailija
129/131 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vuokrakasarmiluukuissa on kovaa.

PS. Myös "omistusasunnot" on käytännössä vuokralla, koska vastike menee joka kuukausi, ja se on pakko maksaa tai heitetään omasta asunnosta kadulle kuin pahainen vuokraloinen. 

Vierailija
130/131 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vähän kävelet eli oot todennäköisesti pahimman luokan kanta-astuja. Isket kantapäät lattiaan etkä ymmärrä, mikä äänekäs kopina siitä kuuluu. Olet kuuro itse tuottamallesi äänille. Niinhän se yleensä menee, että omat äänet ei häiritse.

Sua häiritsee naapurin koputus varmaan yhtä paljon kuin sitä sun kantapäiden kopina. Muuta itse korpeen, niin saat kopsutella kantojasi sydämesi kyllyydestä. Kerrostalossa huomioidaan naapureita puolin ja toisin ja jos et siihen pysty muuta veke. Kerrostaloasujaksi opitaan, alahan opetella tai muuta pois.

Vierailija
131/131 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin yläkerrassani asuu tömistelijä, ei haittaa muuten mutta yöllä sitä ei tosiaankaan jaksaisi kuunnella eikä siihen herätä joka yö. Ei ole reilua että joutuu jokayö pitämään korvatulppia jonkun stanan työttömän luuserin takia joka valvoo yöt ja nukkuu sitten päivät. Todellakin olen yöllä koputtanut kattoon, mutta niin satunnaisesti, että hän ei voi sitä mihinkään nauhalle saada tehdäkseen minusta valituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän