Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko v*ttuilu mielestäsi välittämistä?

Vierailija
18.05.2025 |

Miten suhtaudutte siihen jos joku aukoo päätään jatkuvasti vitsillä? Miksi joku ylipäätänsä haluaa vinoilla toisen kustannuksella niin paljon? Kannattaako sellaiselle v*ttuilla takaisin vai onko parempi olla vain hiljaa jos on kaveri kyseessä?

Mun tuttavapiirissä on tällainen hyvin nuori mies, joka aukoo päätään kavereilleen, olen tutustunut häneen paremmin ja kyllähän sitä kettuilua on itsekin tullut kuultua, pari kertaa oon jotain jo heittänyt takaisin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on vain veetumaisuutta. Ja yritäpä välittää samalla tavalla takaisin, niin on helvetti irti.

Vierailija
2/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittuilu ole kivaa. Vitsailu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se on Huonoa kaytosta jonka takana on rikkinainen ihminen. Yleensa narsistinen persoonallisuushairio.

Kannattaa pysya kaukana ihmisista jotka tuota tekee. Mitaan positiivista ei ole odotettavissa, siitahan se vittuilu kertoo. Ei kunnioita ja haluaa kiusata ja alistaa muita = sairas ihminen. 

Vierailija
4/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä kaukana ja erota. Ehkä sillä on joku vika. Miksi pitäisi kuunnella sitä tai että joutuu siihen reagoimaan. Kuuluu alakulttuuriin aukoa päätä tai viinakokeiluja kenties.

Vierailija
5/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa nyrkilla siihen se loppuu. 

Vierailija
6/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ei. Silloin se voi olla mikäli molemmat osapuolet käsittävät sen niin.

Vierailija
7/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla kyvyttömyyttä ilmaista omaa mielipidettään asiallisesti. Ei ole opetettu tai oppinut sanomaan asioita kauniisti. Tai sitten se voi olla ajattelemattomuutta, pelkkä paha tapa, mikä on vain jäänyt päälle ilman, että v*lija itse sitä sen kummemmin edes ajattelee tai huomioi, että hän v*lee.

Vierailija
8/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös välittämistä. Jos teet tai ajattelet jotain päin helvettiä, niin onhan se hyvä, että siitä saat kuulla vittuilua, niin voit korjata omaa toimintaa.

Vierailija
9/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös välittämistä. Jos teet tai ajattelet jotain päin helvettiä, niin onhan se hyvä, että siitä saat kuulla vittuilua, niin voit korjata omaa toimintaa.

Mutta kai nyt sen voisi ilmaista rakentavammin. Toinen voisi ystävällisesti neuvoa, miten pitää toimia eikä pönkittää omaa paremmuuttaan vittuilulla.

Vierailija
10/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se on vain veetumaisuutta. Ja yritäpä välittää samalla tavalla takaisin, niin on helvetti irti.

Itselläni oli tälläinen miesystävä tyhmässä nuoruudessani. V....tuili minkä ehti. Itkin jo ekojen päivien aikana, jolloin kaikkien luulisi olevan liioitellunkin kohteliaita. Kun siitä ei sitten tullut mitään loppua, niin aloin sanomaan hänelle samalla mitalla takaisin (irvimällä ulkonäöstä, vaatteista, puhetavasta jne.) Hän hermostui nollasta sataan ja alkoi huutamaan, että tämä suhde oli sitten tässä ja millainen ihminen oikein olen ja vai tuollaisia olin hautonut mielessäni. Kun sanoin, että olen kuunnellut hänen samanlaisia "vitsillä"  haukkujaan miltei puoli vuotta ja nyt hän ei kestä itse samaa. Vastaukseksi sain, että hän on vain vitsaillut, mutta minun sanomiseni oli kyllä tarkoitettu haukkumiseksi. ...Että sellaista....

Vierailija
11/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se on kiusaamista. 

Vierailija
12/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Se on vaan vittuilua ja kiusaamista. 

Vierailija
13/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on välittämistä, jos molemmat kommunikoivat samalla tavalla. "Vittuilemalla" minä olen parisuhteeni löytänyt. Tietenkään kaikki eivät ymmärrä samanlaista huumoria ja se on taitolaji havaita tämä ajoissa.

Vierailija
14/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nämä asiat ovat ihan hirveän helppoja kun oma lapsi on aikuinen. Mitä neuvoisit hänelle?

Vierailija
15/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihmisistä. Joillekin tuo on normaalia kommunikointia. Jos se sopii heille niin siitä vain kunhan eivät sotke muita siihen.

Vierailija
16/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa mitään vittuilua kuunnella. Se ei ole välittämistä, se on vain vittuilua.

Vierailija
17/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On positiivista vittuilua ja on negatiivista vittuilua. Minäkin olen löytänyt kumppanini vittuilemalla, kuten joku aiempi kommentoija. Juuri siihen vittuiluun hän kertoi ihastuneensa. Toki se oli sitä positiivista vittuilua, koska olinhan minä häneen ihastunut. Vittuilemme edelleen positiivisessa hengessä. Se on suorastaan parisuhteemme liima vahvan himon ohella.

Vierailija
18/18 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se on välittämistä, jos molemmat kommunikoivat samalla tavalla. "Vittuilemalla" minä olen parisuhteeni löytänyt. Tietenkään kaikki eivät ymmärrä samanlaista huumoria ja se on taitolaji havaita tämä ajoissa.

Mä olen kaikille liiankin pidättyväisen kaunopuheinen ja kohtelias, mutta jos olen jostakusta kiinnostunut, niin kettuiluvaihde menee automaattisesti päälle. Harmillisesti moni ihastukseni kohde on myös oikeasti loukkaantunut, kun ei ole ymmärtänyt lainkaan että yritän vain tehdä lähempää tuttavuutta ja käyn aivan kuumana.