Alakerran raivohullu naapuri hakkaa jollain kattoon aina kun vähänkin kävelen kotona
Kommentit (131)
Kusase uunipellille ja pelti pakastimeen. Seuraavana päivänä tai yöllä naapurin postiluukusta sisään se jäälaatta 👍
2v kestin kantapää tömsöttelyä lamppu keikkui katossa kun herra pisteli yksiössään. ehdotin mattojen hankintaa tai pehmeitä kenkiä. ei mennyt perille änkytti vaan että hällä on oikeus kävellä. no sitte palo pinna ja menin ja nostin pojan seinälle ja mätkäisinkin muutaman kerran. kyllä loppu tömssyttely ja muuttikin 2viikon jälkeen. sinullekkin itsekeskeiselle paskalle voi tulla vieraita ja muutto
Vierailija kirjoitti:
Osta puukengät ja laita aina jalkaan, kun lattia alkaa kopisemaan.
Kuuluu muuallekin.
Vierailija kirjoitti:
Hanki puukengät.
Ja hyppynaru.
Vierailija kirjoitti:
Kävellessä ei saa tömpsyttää!
Itse olen asunut kerrostalossa nyt kymmenisen vuotta, joista muutama meni kanta-astujan alapuolella.
Itseäni huvitti vaan se tömpsytys ja jumputus, mutta heikkohermoisempi olisi varmaan reagoinut.
Hiiviskele pari päivää, harjoittele hiljaista kävelytyyliä.
Sitä sanotaan normaaliksi elämisen ääniksi, joita pitää sietää. Et voi vaatia, että ihminen muuttaa omaa persoonallista kävelytyyliään alakerran vuoksi. Itse kävelen hiljaa ja inhoan kanta-astujia kerrostalossa, mutta siltikään en vaadi heidän alkavan sipsuttelijoiksi. Ehkä voisinnvihjaista pehmeistä tossuista tai matoista.
Ihmisten askeleet, kannalla tai ei, lego-tornin kaatuminen, naulan naputtaminen, vessan vetäminen, suihkussa käynti, yksittäinen äänen korotus olkootpa vihainen ja iloinen, KAIKKI TÄYSIN NORMAALEJA elämän ääniä.
Kun niitä ei kestä, voi alkaa pakata korpi kutsuen.
Ihan turha isännöitsijälle tai muulle talosta vastaavalle näitä on ilmoitella ja paheksua!
Ajanhukkaa.
Vain jos turha metelöinti on jatkuvaa ja ehkä jopa pelottavaa, asiasta voi tehdä ilmoituksen.
Käveleminen ei kuulu tähän kategoriaan, vaikka se olisikin jatkuvaa.
Poliisille on turha soittaa ja ilmoittaa, että "Tulkaa kiivaasti tänne, kun tuo yläkerran asukas käveli TAAS!"
Ihmiset ovat idiootteja. Muuttakaa itse ennen kuin vaadittu, ettei toinen saa kävellä kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä se on toisin päin, alimmasta krs. tulee läpi laminaattilattia missä ei ole eristeitä - ylimpään. Yksi asunto vielä välissä. Ei ole ainutlaatuista. Alhaalla lattia täysin sökö ja laminaatti väärin asennettu. Laminaatti tulisi kieltää kerrostaloissa. Öisin herätään siihen rummutukseen kun ihmisten elämä on mitä on.
Asun alimmassa ja ihmettelin niitä tarkkoja säädöksiä laminaatin asentamiseen. Minua valmistettiin tuosta äänetön kulkeutumista seiniä pitkin ylös. Valita asiasta, niin alakerta joutuu laittamaan lattia uudelleen sääntöjen mukaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä se on toisin päin, alimmasta krs. tulee läpi laminaattilattia missä ei ole eristeitä - ylimpään. Yksi asunto vielä välissä. Ei ole ainutlaatuista. Alhaalla lattia täysin sökö ja laminaatti väärin asennettu. Laminaatti tulisi kieltää kerrostaloissa. Öisin herätään siihen rummutukseen kun ihmisten elämä on mitä on.
Asun alimmassa ja ihmettelin niitä tarkkoja säädöksiä laminaatin asentamiseen. Minua valmistettiin tuosta äänetön kulkeutumista seiniä pitkin ylös. Valita asiasta, niin alakerta joutuu laittamaan lattia uudelleen sääntöjen mukaiseksi.
Valistettiin äänten kulkeutumista ylös.
Vierailija kirjoitti:
Hakkaa takas tai ala oikein tömistelemään aina kun tekee tota.
Anteeksi, mutta teitä siis häiritsee se töminä mikä naapurista kuuluu? Huutonaurua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat idiootteja. /quote]
Tästä on aina lähdettävä, koska se on ikävä totuus.
Suurin osa nimittäin on.
Vierailija kirjoitti:
Kävelisin edes takaisin aivan helvetisti huvikseni jos joku alkais lattiaa hakkaamaan. Siinähän hakkais sitten kyllästymiseen asti. Katsoisin kauanko jaksaisi.
Kyllä omassa asunnossaan saa liikkua. Jos äänieristys on huono niin minkä sille. Pitää muuttaa omakotitaloon jos ei kestä ääniä kerrostalossa.
Minä taas hakkaisin kattoon heti kun huomaisin että väsyit kävelemiseen.
Salkkarit kun alkaisi - poraisin kattoon.
Opettele kävelemään, kuten normaalit ihmiset. Päkiäastunta kerrostalossa saastana!
Itse olen opetellut ns. varvasastujaksi, mutta tuo emäntäni... Hän kun lähtee makuuhuoneesta kävelemään, niin täällä olohuone-keittiö-päädyssä astiat vaan kilisee kaapeissa ja hirmu jytinä.
Vielä vuosia sitten yritin hienovaraisesti vihjailla tällaisesta kantapääjytinäkävelijäilmiöstä, mutta hän sanoi, että kuulisit kun itse kävelet. Mitä helv? Ei todellakaan jytise kämppä minun askeltaessa ja voihan se olla, että itseäni häiritsee naapureitakin enemmän ne emännän maailmanlopun askeleet.
Itse kävelen tahallani oikein tömistäen laminaattilattiaan, koska alakerrassani asuu ketjupolttaja. Myrkyttää keuhkojaan parvekkeella jopa 40x päivässä, ei kuuloonkaan että voisin istua nauttimassa kesäsäästä siellä tai tuulettaa, säilyttää mitään tai edes kuivattaa pyykkejäni. Jatkuva myrkyn haju siellä.
Jatkunut jo vuoden tämä. Lisäksi hänen parvekkeensa ovi naukuu, narisee ja vikisee kuin mikäkin joka ikinen kerta kun avaa ja sulkee ovensa. Jostain syystä se kuuluu meille hyvin, herättää jopa unesta. Liekö elementtitalon syytä. Asuessani vanhemmissa kämpissä, jossa oli muovilattiat, ei kuulunut mitään naapureistani muistaakseni. Täällä kuuluu kaikki kuin samassa kämpässä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josset kestä kävelyn ääniä, muuta omakotitaloon tai vaikka sit ylimpään kerrokseen. Kerrostalossa kannattaa hyväksyä se fakta että elämisen ääniä kuuluu eikä niistä ole oikeutta valittaa.
Niinkuin kukaan asuisi missään kerrostalossa jos olisi valinnan varaa..
Mä just haaveilen kerrostaloon muuttamisesta.
Meitä on moneen lähtöön. Itselle riitti örveltäjät, popittajat, tömistäjät, uli sevat koirat, nistit, alkkikset, linnakundit. Mutta ihan mistä ikinä itse kukin diggailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josset kestä kävelyn ääniä, muuta omakotitaloon tai vaikka sit ylimpään kerrokseen. Kerrostalossa kannattaa hyväksyä se fakta että elämisen ääniä kuuluu eikä niistä ole oikeutta valittaa.
Niinkuin kukaan asuisi missään kerrostalossa jos olisi valinnan varaa..
Niinkö?
Asuisin Helsingin keskustassa, vanhassa jugend-talossa, jos olisi varaa.
Nyt ei voi valita ja täytyy tyytyä 3 km ydinkeskustasta pohjoiseen.
No siinäpähän sitten naatiskelisit kun vanhat lattialaudat narisevat ylä- ja alakerrassa.
Ja vielä näin pääsiäisenä...