Olen stalkannut ihastustani, kiitos Googlen sekään ei ole enää yksityistä
Esim. jos monta kertaa googlettaa hänen nimellään ja päätyy sivuille jossa on häneen liittyvää, google kertoo että joku on googlannut hänen nimellään monta kertaa. Tajusin tämän liian myöhään ja vahinko on varmasti jo tapahtunut.
Kommentit (36)
Mitä sitten? Ei hän kuitenkaan saa mistään tietää, että se olit just sinä.
Ei se ilmoitus ihastuksellesi mene, vaikka Google rajaakin hakutuloksia. Joten voit jatkaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko lopettaa?
Ei missään nimessä. Mitäs tekemistä sitten olisi?
Googlaa vaikka maaseudun tulevaisuus ja lanta.
Hetki, miten tämä toimii? Eihän tuo voi pitää paikkaansa?
Ei pidä paikkaansa, jotain salaliittoteoriaa taas
Jos googlaan jotain henkilöä ja saan useita hakutuloksia eri henkilöistä, he saavat siis jokainen ilmoituksen, että olen stalkannut heitä. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Jos googlaan jotain henkilöä ja saan useita hakutuloksia eri henkilöistä, he saavat siis jokainen ilmoituksen, että olen stalkannut heitä. Selvä.
Pitäisiköhän minun huolestua että Donald Trump, Prinssi Harry ja Britney Spear ottavat minuun nyt yhteyttä?
Mulla tulee Google tilille lähes päivittäin tieto, että mun nimeä on etsitty Googlessa todella useasti.
Se tulee siis gmail:iin Ihan mailina. Antaa tietona myös hakijan etu- ja sukunimen ekat ja vikat kirjaimet, tyyliin S***a L***a.
Monen kaverin kanssa tätä kirottiin, ettei viitsi stalkkailla kun esim minun nimikirjaimet tunnistaa helposti.
Testattiin mun ystävän kanssa ja neljästä hausta lähtee tieto. Mutta huom, Google tilillä pitää olla tämä ominaisuus kytkettynä asetuksissa päälle eli ei tosta vaan lähde automaattisesti tieto kaikille.
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan niillä sivuilla muuten varmaan jaksa käydä. Ja aika epäilyttävää että sen jälkeen kun ollaan tavattu, haut hänen nimellä lisääntyneet räjähdysmäisesti ja käynnit sivuilla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko lopettaa?
No lopetin heti kun tajusin mutta mitä se enää auttaa. Opetus on se ettei mikään ole enää salassa.
ap
Ai monta kertaa... Niinku jotain 10000x? Ehkä on sitten syytä keksiä muuta puuhaa.
Niin mistäs tämän nyt sitten näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan niillä sivuilla muuten varmaan jaksa käydä. Ja aika epäilyttävää että sen jälkeen kun ollaan tavattu, haut hänen nimellä lisääntyneet räjähdysmäisesti ja käynnit sivuilla.
Millä sivulla? Joillain työpaikan sivulla ta Twitter- tilillä?
Eli sun ongelma oli oikeastaan että olet käynyt useasti sivustolla jossa kukaan muu ei käy? Ja näin ollen on pääteltävissä että sinä stalkkaat.
Itse stalkkaan matchini sijainnin ensin perusgeometrisin mittauksin ja varmistan ajamalla hänen kotinsa lähelle. Tosi helppoa apin etäisyystiedon avulla.