Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ahdistavampaa kipua kuin kurkkukipu?

Vierailija
12.04.2020 |

Tuntuu kun pala olisi jumissa kurkussa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu ja ahdistus ovat subjektiivisia tunteita. Jos koet, että kurkkukipu on ahdistavinta sinulle, se on totta sinulle.

Itse harvemmin tunnen varsinaisesti ahdistusta kivun vuoksi. Muista syistä kyllä tunnen ahdistusta paljon

Vierailija
2/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile virtsatiekiviä jos helpottaisi kurkkukipu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitteinen mononukleoosi on aika ilkeä tauti, kun kurkku turpoaa. Kummipojalle piti laittaa hengitysputki sairaalassa. Minä sentään selvisin ilman. Mutta angiinakaan ei ole tuntunut niin kamalalta kuin tuo mononukleoosi.

Vierailija
4/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tympeää. Joskus on ollut sellainen tauti, että ei ole pystynyt syömään/juomaan, kun nieleminen sattuu niin paljon. 

Vierailija
5/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveskipu oli kaameaa. Tuntui kun joku olisi pitänyt kiveksiäsi käsissään ja puristellut niitä. Ei voinut istua, ei voinut kävellä. Maata vain haarat sepposen selällään ja sekin oli tuskaa. Siihen verrattuna kurkkukivut ovat olleet lastenleikkiä.

Vierailija
6/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile korvakipua.

Vierailija
7/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tuollainen ihan kaikkien kroonisesta hermokivusta kärsivien ihmisten puolesta. Olet täysi pälli. Ole iloinen, jos kurkkukipu on pahinta, mitä olet kokenut.

Vierailija
8/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi menkkakivut on tuskaa. Kuusituntia putkeen jatkuvat synnytykseen verrattavat poltot päällä etkä saa lasta etkä paskaa. Ei auta kun purra tyynyä ja itkeä. Ja tätä joka kuu n.4 päivän verran.

Vierailija
9/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sitä itsemurha migreeniä. Voi tulla kurkun kutinaa ikävä.

Vierailija
10/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu keuhkoissa ja sydämmessä ovat pahimmat minulla. Samoin päivittäinen vatsakipu.

en juo tai polta, en tiedä mistä kivut johtuvat.

n20

11/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkisältään vittumaisemmiksi tulee mieleen kipeä persereikä, hammas, tai pikkuvarvas

Vierailija
12/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapsakka hammassärky niin alkaa kurkkukipua tulla ikävä.

Vierailija
13/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on siis nielukipu, eli nieleminen, mahdollisesti jopa puhuminen, sattuu, kannattaa kokeilla apteekeista löytyvää nielusuihketta nimeltä Pharysol. Siinä on hunajaa, joten ei välttämättä käy diabeetikoille. Minulle tuon sairaanhoitaja neuvoi kun oli harvinaisen ärhäkkä nielutulehdus flunssan yhteydessä, oli ihan hengenpelastaja!

Vierailija
14/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkipu. Tuntuu, ettei pysty edes ajattelemaan saati sitten tekemään mitään, kun päätä jomottaa, eikä särkylääkkeistä ole apua. Sitten alkaa oksettaa ja se pää tuntuu räjähtävän, kun on vaan pakko yökkiä ja saada se oksennus ulos. Tällaista mulla tänään.

Ymmärrettävästi se juuri nyt meneillään oleva kipu tuntuu pahimmalta mahdolliselta juuri sillä hetkellä.

Vierailija
15/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohtaa pahat mahakivut ja kova päänsärky on olleet niitä ahdistavimpia kipuja. Sitä luokkaa että oikeasti miettii jo mikä olisi helpoin tapa tehdä itsari että pääsisi siitä kivusta pois.

Pahin kurkkukipu on ollut sellainen että nielaisemista pelkää ja silloin tulee kivusta vedet silmiin, muuten saa kuitenkin olla suht rauhassa.

Vierailija
16/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korva kipukin on pahempaa kuin kurkku kaikki hermo kivut on. Kurkku on kipeä vain kun nielee.

Vierailija
17/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni (sellainen ,että taju lähtee kivusta johtuen).

Polttava tulinen raastava tunne keuhkoissa, hengittäminen sattuu.

Hammassärky.

Ja kyllä, olen kokenut kurkkukipuakin ja palan kurkussa, joten tiedän sen pohjalta vertailla.

Tsemppiä kivuista kärsiville !

Vierailija
18/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kivut ovat kamalia.

Vierailija
19/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipuun auttaa särkylääkket!

Minä ennen luulin, että mikään ei auta sairastaessani monet angiinat.

Tulehduskipulääke todella tehoaa, kannattaa kokeilla, oli helpottuu!

Vierailija
20/21 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kurkkukivun paljon ennemmin kuin suonenvedon jossainpäin kroppaa. Sitä helvetillistä kipua en haluaisi kokea enää koskaan.