Millainen nainen ei kiinnosta seksuaalisesti vaikka olisi todella kaunis?
Kommentit (157)
Valittaminen ja nalkuttaminen vie halut vaikka olisi kauniskin nainen.
Ulkonäkö on lopulta aika pienessä roolissa. Turnoffeja ainakin ovat viivapillu, teinitytön muodot, liiallinen pynttäys, passiivisuus...yms
Vierailija kirjoitti:
Frigidi (kattaa varmaan 50% suomalaisista naisista ulkonäöstä riippumatta).
Kertoo paljon suomimiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lopetti hiljan slapääkarvojen ajelun. Ei ole kiinnostanut nuo seksihommat sen jälkeen. Tulee todella huono fiilis kun terska osuu karkeisiin karvoihin ja ällöttävän näköistä kun anaalin ja pillun ympärillä pitkiä karvoja. Hyi hemmetti on kyllä itselleni tärkeää, että nainen karvaton alapäästä ja myös sääri, käsi ja viiksi/partakarvoihin kiinnitettävä huomiota. Kainalokarvat on kans melko ällöjä naisella. Tulee sellainen tätimäinen fiilis naisista, jotka antaa karvojen rehottaa.
Itse ajelen kassit ja munan varren sekä munien läheisen alueen karvattomaksi säännöllisesti, jotta olisi mukavan tuntuinen. Ajelisin myös muut karvat jos kumppani niin toivoisi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että miehisyys on osaksi karvaisuutta ja suurin osa naisista pitää siitä, että miehet ovat karvaisempia kuin nainen itse.
Miksi miehet sitten on kaljuja jos karvaisuus on miehisyyttä ja miksi naisilla on paljon karvoja ihan luonnostaan? Karvojen poisto on luonnonvastaista.
Kauniin kuoren alla on usein tyhjä pää - tai täynnä pelkästään itseään. Sellaiset ei sytytä sitten yhtään, kyllä siihen tarvitaan ulkokuoren lisäksi myös sisäistä kauneutta, niin klisee kuin se onkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lopetti hiljan slapääkarvojen ajelun. Ei ole kiinnostanut nuo seksihommat sen jälkeen. Tulee todella huono fiilis kun terska osuu karkeisiin karvoihin ja ällöttävän näköistä kun anaalin ja pillun ympärillä pitkiä karvoja. Hyi hemmetti on kyllä itselleni tärkeää, että nainen karvaton alapäästä ja myös sääri, käsi ja viiksi/partakarvoihin kiinnitettävä huomiota. Kainalokarvat on kans melko ällöjä naisella. Tulee sellainen tätimäinen fiilis naisista, jotka antaa karvojen rehottaa.
Itse ajelen kassit ja munan varren sekä munien läheisen alueen karvattomaksi säännöllisesti, jotta olisi mukavan tuntuinen. Ajelisin myös muut karvat jos kumppani niin toivoisi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että miehisyys on osaksi karvaisuutta ja suurin osa naisista pitää siitä, että miehet ovat karvaisempia kuin nainen itse.
Miksi miehet sitten on kaljuja jos karvaisuus on miehisyyttä ja miksi naisilla on paljon karvoja ihan luonnostaan? Karvojen poisto on luonnonvastaista.
Yhtä luonnonvastaista kuin hiustenleikkuu ja parranajo.
Huono itsetunto ja estyneisyys seksissä. Sellaisen kanssa saa olla jatkuvasti varuillaan, että ei sano ja tee jotain, joka osuu naisen arkaan kohtaan. Ainaista säätämistä.
Itsevarma ja sinut itsensä kanssa, siis itsensä hyväksyvä nainen, on seksikäs ulkonäöstä riippumatta. Hän tietää seksissä(kin), mitä haluaa, osaa ja uskaltaa sanoa sen ja ottaa oman orgasminsa.
Älykkyys ja ja huumorintaju lisää kiihottavuutta.
Älykkyys ja huumorintaju, kyllä.
(Toisaalta mua kiehtoo nussia jotain ”rosatania”, aivotonta rajakkimuijaa.)
Vierailija kirjoitti:
Liian isorintainen, liian isoperseinen. Pienirintainen ja nättipeppuinen nainen on parasta mitä tiedän. Naamasta ei tarvitse olla mitenkään erikoisen kaunis, kunhan on riittävän hoikka ja nätti perse.
Iso kantapää on hienointa mitä minä tiedän, etenkin jos se on yhdistetty paksuun vihreään nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Liian isorintainen, liian isoperseinen. Pienirintainen ja nättipeppuinen nainen on parasta mitä tiedän. Naamasta ei tarvitse olla mitenkään erikoisen kaunis, kunhan on riittävän hoikka ja nätti perse.
Nyt kyllä kuulostaa vähän homolta.
-Tyhmä, sellainen joka katsoo realityjä telkkarista
-Tupakoiva
-Tatuoitu (tyhmä menee massan mukana)
-Lähiöpuhetapa
-Lukee 7-lehteä
Voiko tästä ketjusta päätellä, että kaunis nainen kiinnostaa seksuaalisesti kaikissa muissa tapauksissa kuin mitä tässä on lueteltu?
Naisena tätä on vaikea ymmärtää, koska itselleni miehen hyvä ulkonäkö ei tosiaankaan takaa seksuaalista kiinnostavuutta. Joku voi olla komea kuin kreikkalainen veistos, mutta kiinnostaa vain esteettisesti. Seksuaalinen vetovoima syntyy muista asioista, kuten nokkeluudesta ja pilkkeestä silmäkulmassa. On ulkonäöllä kuitenkin sillä lailla merkitystä, että se kääntää vaakaa jompaan kumpaan suuntaan jos mies on muuten kiinnostava.
TTT = tyhmä, tylsä ja tympeä ei jätä paljon jäljelle. Viehättävyys tulee ennenmuuta luonteesta ja älystä. Pilke silmäkulmassa, so. huumorintaju on tärkeä. Kauneus, vartalo, ääni, likkuminen yms. vaikuttavat lähinnä huomioarvollaan, mutta kokonaisuus on se ’kemia’ , jokaratkaisee.
Näin joku aika sitten todella kauniin ja iloisen blondin asiakaspalvelutehtävissä. Aivan missiksi kelpaava...ellei parempi...mutta, tatuoitu otsaa myöten. Täydellinen turn off. Tyttö jolle oli annettu kaikki avut tuhosi kauneutensa hetkessä :((