Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestys uskottomuudesta

Vierailija
12.04.2020 |

Tästä on paljon väitelty, mutta mitä näyttää äänestys?

Äänestys uskottomuudesta

Vaihtoehdot

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne, jotka seuraa sivusta, kun joku pettää?

Vierailija
2/120 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyttääminen (=toisten asioiden seuraaminen) ei koskaan ole hyvää käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se aina ole kyttäämistä. Joskus joutuu tahtomattaan näkemään pettäjien touhuja.

Vierailija
4/120 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku on sitä mieltä, että käräyttäjä toimii väärin, onko hän sillä kannalla, että pettäminen ei ole väärin?

Vierailija
5/120 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku on sitä mieltä, että käräyttäjä toimii väärin, onko hän sillä kannalla, että pettäminen ei ole väärin?

Hän on luultavasti pettäjä.

Vierailija
6/120 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä ja yhteistyökumppani.

Vierailija
7/120 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se aina ole kyttäämistä. Joskus joutuu tahtomattaan näkemään pettäjien touhuja.

Ei niitä ole mikään pakko jäädä seuraamaan.

Vierailija
8/120 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi määrittää sitä onko se sinun suhteessasi väärin etkä sinä onko se minun suhteessa edes pettämistä.

Vierailija
9/120 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Ajattelitko käräyttää?

Vierailija
10/120 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ikävä asia tietää vaikka ystäväperheen puolison suhteesta ja joutua sitä salaamaan. Näitä tietäneitä paljastui jonkin verran, kun sain tietää (nykyään ex-) mieheni salasuhteesta. Asiat eivät tuollaisen asetelman jälkeen korjaannu ennalleen.

Vierailija
11/120 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä ettei!

Vierailija
12/120 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ikävä asia tietää vaikka ystäväperheen puolison suhteesta ja joutua sitä salaamaan. Näitä tietäneitä paljastui jonkin verran, kun sain tietää (nykyään ex-) mieheni salasuhteesta. Asiat eivät tuollaisen asetelman jälkeen korjaannu ennalleen.

Miten se ystäväperheen puolison pettäminen sitten paljastuu. En itse ole koskaan ollut sellaisessa tilanteessa. Ystäväperhe on toki kertonut minulle suhteesaan tapahtuneesta pettämisestä. Itse olin lähinnä kuuntelijan roolissa ja se itse tilanteen selvittivät muuten. Ei minun tarvinnut ketään käräyttää tai jäädä tilannetta jotenkin seurailemaan.

Toinen esimerkki on töissä. Parisuhteen osapuolet työskentelee samassa työpaikassa. Toisella puolisolla on ainakin jonkinlainen suhde myös kolmanteen henkilöön työpaikalla. Lähes kaikki töissä "tietää" että kyse on pettämisestä. Myös "petetty" osapuoli tietää varmasti suhteesta ja siitä että se on jatkunut yli kymmenen vuotta. Sitä en osaa sanoa onko joku tuon tilanteen käräyttänyt. Itselläni ei ole mitään todisteita pettämisestä, koska en kyllä seuraa yhtään sitä tapaako nämä "pettäjät " jossain vai ei. Minulle ei myöskään kuulu se onko tuo heille suhteessa pettämistä vai ei. Kuten ei sekään miksi "petetty" ei puutu tai reakoi tilanteeseen.

Vierailija
13/120 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka nyt sitten on pettänyt?

Vierailija
14/120 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttäjä tietty.

Vierailija
15/120 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se ystäväperheen puolison pettäminen sitten paljastuu. En itse ole koskaan ollut sellaisessa tilanteessa. Ystäväperhe on toki kertonut minulle suhteesaan tapahtuneesta pettämisestä. Itse olin lähinnä kuuntelijan roolissa ja se itse tilanteen selvittivät muuten. Ei minun tarvinnut ketään käräyttää tai jäädä tilannetta jotenkin seurailemaan.

Toinen esimerkki on töissä. Parisuhteen osapuolet työskentelee samassa työpaikassa. Toisella puolisolla on ainakin jonkinlainen suhde myös kolmanteen henkilöön työpaikalla. Lähes kaikki töissä "tietää" että kyse on pettämisestä. Myös "petetty" osapuoli tietää varmasti suhteesta ja siitä että se on jatkunut yli kymmenen vuotta. Sitä en osaa sanoa onko joku tuon tilanteen käräyttänyt. Itselläni ei ole mitään todisteita pettämisestä, koska en kyllä seuraa yhtään sitä tapaako nämä "pettäjät " jossain vai ei. Minulle ei myöskään kuulu se onko tuo heille suhteessa pettämistä vai ei. Kuten ei sekään miksi "petetty" ei puutu tai reakoi tilanteeseen.

Pettäminen paljastuu esim niin, että miehellä on salasuhde, josta mies avautuu toisen perheen mieskaverille, jolloin mieskaverista tulee tahtomattaan asiasta tietoinen. Mieskaveri taas avautuu vaimolleen jne. Siitä eteenpäin pariskunta joutuu salaamaan ikävää asiaa petetyltä vaimolta. Olen tämän kokenut petettynä vaimona. Salaisuudet paljastuivat aikanaan, ja ystävyyssuhteet kärsivät.

Vierailija
16/120 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten yksityisasioiden sörkkiminen ei ole koskaan mitään pyyteetöntä auttamista. Eikä oikein mikään tilanne ole mustavalkoinen. Jollekkin pettäminen voi olla se keino millä pääsee pois suhteesta joka ei ole hyväksi.

Vierailija
17/120 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä tietysti toimii väärin. Täytyy olla psykopaatti jos asian muulla tavalla näkee.  Myös kaikenlainen mahdollistaminen on psykopaattinen piirre. 

Vierailija
18/120 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiat ei yleensä ikinä eron jälkeen korjaannu yhteisten ystävien suhteen. Erot hajottaa kaveriporukoita joka tapauksessa. Sille ei vaan voi mitään. Aikuisen ihmisen pitäisi kestää se että tilanteet muuttuu.

Vierailija
19/120 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka välttelee velvollisuuttaan kertoa petetylle on välinpitämätön pelkuri. Olisiko kiva elää suhteessa petettynä vuodesta toiseen ja samaan aikaan moni ihminen tietäisi miten sinua vedätetään ja ainutkertaista elämääsi tuhlataan, mutta ketään ei kiinnostanut informoida kun "eihän asia minulle kuulu"? Mökkisi on tulessa, mutta mökkinaapurisi ei kerro sinulle tai palokunnalle koska "eihän asia minulle kuulu enkä voi sitä paitsi tietää josko naapuri on itse sytyttänyt palon".

Vierailija
20/120 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku, mutku minäminäminä haluuuuuun. Minä tahdon. Kyllä minun pitää saada. Byäääh. Haluuuuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan