Järjettömyyden huippu? - Koronapelon aiheuttamat hyökkäykset 5G mastoja vastaan kiihtyvät - mm. Woody Harrelston, John Cusack, M.I.A jakaneet salaliittoteoriaa
Siis ovatko ne aivan sekaisin?
https://edition.cnn.com/2020/04/08/tech/5g-coronavirus-conspiracy-theor…
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tutkijat-varoittavat-5g-verkko-on-te…
Iso joukko tutkijoita vetoaa Euroopan komissioon, että 5G verkon rakentamista siirrettäisiin, kunnes verkkojen turvallisuus terveydelle on puolueettomasti tutkittu.
Tutkijat ovat huolissaan lisääntyvästä langattoman laitteiden tuottamasta ionisoimattomasta radiotaajuussäteilystä.
”Iso joukko tutkijoita” lie tässä tapauksessa joku marttakerhollinen humanisteja, etnologeja ja kansanrunouden tutkijoita jotka ymmärtävät radiosäteilystä sen minkä sika pianonsoitosta.
Aika monia esim. lääketieteen, biologian ja fysiikan edustajia näyttää listassa olevan:
Vierailija kirjoitti:
No tällaisiahan ne koronahysteerikot ovat. Ihan yhtä fiksua kuin vessapaperin hamstraus, joskin enemmän vahingollista.
Koronaa ei ole olemassa. Oletko kuullut naurettavammasta kuin mukatappavatauti joka ei kuitenkaan anna joillekin oireita? Kas kumma kun rutto ei jättänyt joitain ilman paiseita...
Aivan järjetöntä perustella kaiken sulkemista tälläisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tällaisiahan ne koronahysteerikot ovat. Ihan yhtä fiksua kuin vessapaperin hamstraus, joskin enemmän vahingollista.
Koronaa ei ole olemassa. Oletko kuullut naurettavammasta kuin mukatappavatauti joka ei kuitenkaan anna joillekin oireita? Kas kumma kun rutto ei jättänyt joitain ilman paiseita...
Aivan järjetöntä perustella kaiken sulkemista tälläisellä.
googlaas vaikka typhoid mary... Ei ehkä olekaan niin naurettavaa.
Vääntäkää nyt mulle rautalangasta miten virus tarttuu siitä mastosta? Tai pahenee? Jos ne heikentää vastustuskykyä niin miksi se ilmenee vain koronaviruksen leviämisenä? Miksei samalla leviä kaikki muutkin taudit ja syöpä lisäänny räjähdysmäisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järjetöntä perustella kaiken sulkemista tälläisellä.Sulla ei tällä hetkellä taida olla kapasiteettia arvioida kenenkään järkevyyttä tai järjettömyyttä. Pitäiskö sun hakeutua hoitoon, jos oikeasti uskot noin etkä vain trollaa, tuon täytyy olla todella ahdistavaa?
Perus av. Aina toisinajattelijoiden pitäisi hakeutua hoitoon. Et yhtään pysty raottamaan mieltä toiselle vaihtoehdolle? Täällä yritetään varottaa ihmisiä mutta torjutte kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järjetöntä perustella kaiken sulkemista tälläisellä.Sulla ei tällä hetkellä taida olla kapasiteettia arvioida kenenkään järkevyyttä tai järjettömyyttä. Pitäiskö sun hakeutua hoitoon, jos oikeasti uskot noin etkä vain trollaa, tuon täytyy olla todella ahdistavaa?
Perus av. Aina toisinajattelijoiden pitäisi hakeutua hoitoon. Et yhtään pysty raottamaan mieltä toiselle vaihtoehdolle? Täällä yritetään varottaa ihmisiä mutta torjutte kaiken.
No nämä salaliittoteoreetikot ei ainakaan tee asiaa uskottavammaksi näillä sirutuksillaan, räjähtävillä lepakoilla ja koronan sotkemisella mukaan. Ymmärrän paremmin tiedemiesten huolen lisääntyvästä säteilystä, jota sietääkin tutkia. Minusta koko internet of things on helvetistä, mutta minkäs minä sille voin?
Miettikää jos tietokonevirus levittää virusta? Esim. Pankkiautomaatilla aivan mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääntäkää nyt mulle rautalangasta miten virus tarttuu siitä mastosta? Tai pahenee? Jos ne heikentää vastustuskykyä niin miksi se ilmenee vain koronaviruksen leviämisenä? Miksei samalla leviä kaikki muutkin taudit ja syöpä lisäänny räjähdysmäisesti?
Siis se 5G vaikuttaa soluihin, altistaen esim. syövälle.
Víŧun idiootti.
Hullu ja "hullu", Jokainen voi itse sitten miettiä kukahan tässä loppujen lopuksi on hullu....
Ne mastot voi olla terveysriski, onhan tää kännykkäsäteilykin haitallista, eikä oo riittävästi, etenkään alussa varoitettu siitä luurin pitämisestä korvalla. Olis ihan kiva, jos tota teknologiaa viitsittäis tutkia pikkasen enemmän ennen markkinoille tuuttaamista.
Se, että noi mastot aiheuttais koronaa, on puolestaan aika kaukaan haettua ja päättelyssä on vedetty mutkat suoriksi melkoisella vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se 5G vaikuttaa soluihin, altistaen esim. syövälle.
Víŧun idiootti.
Samat sanat.
Mun mielestä on jännää, että kun ei keksitä enää muita vastalauseita niin haukutaan hulluksi. Jokaisen kannattaisi ihan omilla aivoillaan tutkia tätä juttua.
Voisihan sitä ehkä vähän tarkemmin tutkia, ei varmaan maailma kaatuisi pieneen viiveeseen. En usko, että aiheuttaa mitään isompaa, mutta niitä tukiasemia pitää rakentaa paljon tiheämpään kuin muita verkkoja. Toisaalta ei ehkä houkuttele ajatus, että (kerros)talon katolla olisi tukiasema.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tähänhän liittyy vielä se, että sitten kun se koronarokotus tulee niin siinä on nanohiukkasia, jotka 5G sitten jotenkin kokoaa ja niistä hiukkasista muodostuu jäljitinlaite ihmisen sisälle. Että näin.
Oliko sulla muita kouluja käytynä yläkoulun jälkeen kuin Elämän Kova Korkeakoulu? Ai niin, niissä kouluissahan vain opetetaan ideologiaa lampaille, ja tosiälykkö hankkii tietonsa itse youtubesta, mv-lehdestä, Magneettimediasta ja muista vastaavista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on jännää, että kun ei keksitä enää muita vastalauseita niin haukutaan hulluksi. Jokaisen kannattaisi ihan omilla aivoillaan tutkia tätä juttua.
"Omilla aivoillaan tutkia"? Eli jostain googletella huuhaasivuja, koska kaikki tieteelliset sivut ja valtamedia ovat pelkkää valetta? Kerros, miten juuri sinä olet tutkinut, ihan omilla aivoillasi.
Luetelkaa julkkiksia jotka tukee tota asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Ne mastot voi olla terveysriski, onhan tää kännykkäsäteilykin haitallista
Kerrotko vielä että mihin fysikaaliseen ilmiöön perustuu tämä kuvitteellinen terveysriski?
Mihinkään koronayhteyksiin ym. hömpötyksiin en usko, mutta säteilyn aiheuttamaan syöpään kyllä. Mikään säteily ei ole täysin harmitonta, vaikka niin tietysti julkisesti vakuutellaan. Liian suuret taloudelliset intressit kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Omilla aivoillaan tutkia"? Eli jostain googletella huuhaasivuja, koska kaikki tieteelliset sivut ja valtamedia ovat pelkkää valetta? Kerros, miten juuri sinä olet tutkinut, ihan omilla aivoillasi.
Yritä kestää, totuus sattuu aina. Voit ihan omin avuin googletella mitä haluat. Ei mua kiinnosta. Ja sitten voit omilla aivoilla miettiä, miksi jotkut julkkikset ovat lähteneet tähän "hulluuteen" mukaan?
Seteleissä on jo sirut.