Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos täällä muita tänään PUUHAMAASSA olleita!?

Vierailija
30.06.2006 |

Meidän poppoo oli ensimmäistä kertaa,ja oltiin kyllä tyytyväisiä ja sääkin oli kuin luotu puuhailuun! ;) ainoa miinus oli se että yllättävän moni henkilökunnasta oli todella kypsän oloisia,kasvoilta pystyi lukemaan kirjaimet E.V.V.K... muuten oikein mukavaa oli.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sieltä lopettaa iso osa porukasta ennen heinäkuuta,kun tajuavat työ määrän palkkaan nähden...

Vierailija
2/2 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvä paikka pienemmillekin luulisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan