Lue keskustelun säännöt.
Onkos täällä muita tänään PUUHAMAASSA olleita!?
30.06.2006 |
Meidän poppoo oli ensimmäistä kertaa,ja oltiin kyllä tyytyväisiä ja sääkin oli kuin luotu puuhailuun! ;) ainoa miinus oli se että yllättävän moni henkilökunnasta oli todella kypsän oloisia,kasvoilta pystyi lukemaan kirjaimet E.V.V.K... muuten oikein mukavaa oli.
Kommentit (2)
oikein hyvä paikka pienemmillekin luulisin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yleensä sieltä lopettaa iso osa porukasta ennen heinäkuuta,kun tajuavat työ määrän palkkaan nähden...