Mä en ymmärrä kaveriani.
Hänellä on eka- ja tokaluokkalaiset lapset. Itse ei käy töissä eikä opiskele. Toisin sanoen siis lojuu kotona ja kylillä päivät. Silti lasten pitää mennä iltapäiväkerhoon ja olla siellä tietysti myös niin kauan kuin se on auki. Olen hienovaraisesti kysellyt, että miksi, niin syy on se, kun siellä saa välipalaa eikä hänen tarvitse valvoa läksyjen tekoa, kun tekevät ne ip:ssä. Huh!
Mitä mieltä olette tällasesta? Itse en jaksa ymmärtää.. Sitäpaitsi noita ip-kerho paikkoja on muutenkin rajoitetusti ja sitten paikkoja täyttävät tällaiset kenellä ei oikeasti ole tarvetta ip-hoitoon.
Kommentit (2)
Monet tykkäävät käydä ihan kavereiden takia. Mutta kävisivät vaikka pari kertaa viikossa ja lähtisivät/haettais välipalan ja läksyjen jälkeen. Ei varmasti ole tytöistäkään mukavaa olla siellä ihan loppuun asti(jos kavereitakin haetaan aik.), kun tietävät että äiti on kotona.
varmasti iltiksen työntekijätkin ihmettelee tätä siellä. Pääsääntöisesti iltis kun on tarkoitettu lapsille,joiden vanhemmat on töissä,ettei lasten tarvitse olla yksin kotona.
jos äiti on noin laiska ja haluton olemaan omien lasten kanssa