Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuusklinikat on kyllä sellainen paikka, missä

Vierailija
30.06.2006 |

kukaan ei katso toista silmiin. Miksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan normaalisti ihmisiin tuli katsottua ja katsoivat kuten muuallakin lääkäriä odotellessa :-)



Onneksi ne hoidoissa käynnit jo takana päin ja esikko tulossa.

Vierailija
2/4 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt yleensäkkään missään odotustiloissa tuijottele ihmisiä, saati sitten että juttelis jonkin ventovieraan kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muuallakin lääkäriä odotellessa.

Vierailija
4/4 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vain keskittyy siihen omaan napaansa niin kauan kunnes tavoite on saavutettu. Ei sitä ymmärrä, ellei ole sitä läpi käynyt. Siihen liittyy valtavia syyllisyyden ja pettymyksen tunteita, masennusta ja huonoa itsetuntoa. Nämä yhdessä aiheuttavat aika sekavan tunteen ja usein vihaa raskaanaolevia kohtaan, tai sairaalloista mustasukkaisuutta tai kellä mitäkin. Ei aina, mutta ikävän usein. Se on rankka jakso, jota ei jälkeenpäinkään halua muistella. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan