Lue keskustelun säännöt.
Jos on aloiteltu 4kk ikäisenä kasviksilla, koska liha ja viljat
11.08.2006 |
mukaan ruokavalioon??
Onko muita allergisoivia marjoja kuin mansikka jota kannattaa vältellä?
Entäs hedelmien välteltävät??
Onko naudanliha liian " tönkköä" tavaraa vauvoille?
Kiitos avusta näin etukäteen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli viljat otin mukaan 5 kk iässä ja lihat 6 kk iässä. Kyllä mä ihan naudanlihaakin annoin, paitsi että taisin ekaksi kyllä antaa broileria ja possua. Mansikkaa joo en antanut ja jotkut välttää kiiviäkin. Mä annoin kiiviäkin kun ei ole allergioita suvussa. Niin ja sitrushedelmiä en myöskään antanut kuin vasta yli 1-v iässä.