Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laakson kuninkaassa, mihin se nuori kartanonherra on hävinnyt?

Vierailija
30.06.2006 |

Olen joskus seurannut sarjaa ja tänään , kun katsoin niin se Lexin (vai mikä nimi) mies, joka oli perinyt sen kartanon tms, oli poissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Duncan on palkattu työntekijä siellä. On vaan niin skottilaista niin skottilaista, että hilluu kiltti päällä jatkuvasti.

Vierailija
2/7 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös olekin mukavaa, että sarja uusitaan nyt aamuisin :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun suinkin vain ehdin... ;)

Kiitos kaikille vastanneille!!

T. AP

Vierailija
4/7 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt siis uusintakierroksella?

Vierailija
5/7 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tullut kauhee skottifriikki, katselen Laakson kuningasta ja luen Diana Gabaldonia. Meinasin mennä matkallekin Edinburghiin, mutta jotenkin tuntui, että siellä pitäisi olla enemmän kuin pitkä viikonloppu, joten mennään Dubliniin. Näkeeköhän sieltä palan Skotlannin rannikkoa ;-)

Vierailija
6/7 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Musta on tullut kauhee skottifriikki, katselen Laakson kuningasta ja luen Diana Gabaldonia. Meinasin mennä matkallekin Edinburghiin, mutta jotenkin tuntui, että siellä pitäisi olla enemmän kuin pitkä viikonloppu, joten mennään Dubliniin. Näkeeköhän sieltä palan Skotlannin rannikkoa ;-)

Minä lakkasin muuten katsomasta Laakson kuningasta silloin ekalla kierroksella siihen, kun huomasin, että se Lexin mies (NIMI???) ei olekaan enää sarjassa.

Vierailija
7/7 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin silloin, kun sitä näytettiin ennen, mutta nyt näihin uusiin jaksoihin en päässyt mukaan. Taidan laittaa huomenna kellon soittamaan. Oon muuten niin kova nukkumaan, että menee ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä