Miehet jotka avaatte ovia naiselle yms. Miten tykkäätte että nainen reagoi
Itse sanon Kiitos ja jatkan matkaa. Jos kyseessä on jonon ohi päästäminen tai ilmaisen asian antaminen niin kiitän kauniimmin ja hymyilen.
Rakastan hyviä miehiä. Vihaan miehiä jotka puhuu naisille rumasti, ei omaa käytöstapoja, painaa naisia alas huumorin avulla tai sen hyväksymällä. Eli käytännössä olen m iesvi haaja koska hyviä-huonoja 1-100
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
En availe ovia naisille. Nykyään naiset saavat avata ihan itse.
Sitten tämä ei koske sinua sinä sekin itsekeskeinen
No itse naisena en erityisemmin reagoi asiaan, minusta kuuluu perus käytöstapoihin pitää ovea auki jos lähettyvillä joku toinen on menossa siitä, oli se nainen tai ei.
En saanut kunnolla kerran puhuttua kun oli nopea tilanne ja kantamukset painoi. Olisin halunnut olla kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Nainen avaa haaransa
Eli olet ns ki ltti mies joka odottaa kiltteydellään saavansa naisen ruumiin käyttöönsä
Vierailija kirjoitti:
En saanut kunnolla kerran puhuttua kun oli nopea tilanne ja kantamukset painoi. Olisin halunnut olla kohtelias.
Niinpä niin, suomalainen nainenko kohtelias? 🤣🤣🤣
Rakastan hyviä miehiä = antavat ilmaisia asioita.
Next.
Vierailija kirjoitti:
Syntynyt luuseriksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet moukka.
Pitää tietysti hymyillä nätisti, heiluttaa hiuksiaan koreasti ja kiittää vuolaasti tästä epäitsekkäästä sankarteosta, muuten tulen nettiin haukkumaan tympeät akat.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit ihmettelet miksi kukaan nainen ei jaksa katsella sinua
Kai siitä on kohteliasta kiittää. Jos on mykkä voi nyökätä tai heilauttaa kättä.
Tykkään, kun nainen sanoo: "olisin sen itsekin saanut auki senkin moukka"
Vierailija kirjoitti:
No itse naisena en erityisemmin reagoi asiaan, minusta kuuluu perus käytöstapoihin pitää ovea auki jos lähettyvillä joku toinen on menossa siitä, oli se nainen tai ei.
Sulta ei kysytty
Vierailija kirjoitti:
Next.
Jep jep, jos nainen avaa itse ovensa, siitä joutuu maksamaan
Naisen tulee istua tuoliin, ottaa pikkarit pois ja näyttää märkä pillu
Vierailija kirjoitti:
Next.
Heh en ole käynyt töissä kymmeneen vuoteen eikä meillä ole lapsia enkä ole mikään kotipiika.
Mitä mies saa? Levänneen onnellisen luovan naisen joka jaksaa ja haluaa tehdä yhdessä kivoja asioita, hupsutella, harrastaa hyvää seksiä usein yms. Nainen jolla on mahdollisuus harrastaa ja tehdä kutsumusasioita kuten keikkailla bändin kanssa, sisustaa kotia, tehdä hyvää ruokaa
Meidän lähes 20v parisuhde on yhä kuin alkuhuumaa mutta syvällä yhteydellä ja jaetulla historialla. Ja tämä on mahdollista siksi koska mieheni on sen verran menestynyt, että voi tarjota tämän meille.
Kysyn kerran että haluaisiko että menisin 9-17 duuniin ja hän sanoi että ei. Hän on itsekin onnellisempi kun vaimo on levännyt, onnellinen ja elämäniloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten tämä ei koske sinua sinä sekin itsekeskeinen
En tiedä vanhemmista, mutta parikymppisiä ei taida muu kiinnostaa, kun että mies on hyvännäköinen ja kova panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Next.
Jep jep, jos nainen avaa itse ovensa, siitä joutuu maksamaan
pitäkää ku siset killingit. Nykyään nainen tekee itse omat rahat ja samalla pitää itse oman suloutensa.
Te voitte ve tää kä teen