Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä teet lapsen/lasten päiväunien aikana?

Vierailija
11.08.2006 |

Käytätkö ajan kotihommiin vai onko päikkäriaika sun oma aikaa?

Minä yleensä aina syön, luen kirjaa tai Hesaria tai surffaan netissä päikkäreiden ajan. Ennen tunsin huonoa omaatuntoa siitä, jos en tehnyt mitään " hyödyllistä" päiväunien aikana, mutta nyt olen ymmärtänyt, että sen parin tunnin käyttäminen just siihen mihin haluaa onkin aika hyödyllistä, pysyy paremmalla tuulella loppupäivänkin! ;) Eikä kolmen hengen taloudessa ole niin kauhean paljon kotitöitä, etteikö niitä ehtisi tehdä lapsen valvoessakin (esim. juuri tiskasin aamupäivän astiat lapsen syödessä välipalaa ja sen jälkeen ripustettiin pyykit kuivumaan yhteistuumin, lapsen innokkaasti auttaessa).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, otan nokoset, laitan tiskejä/pyykkejä....katon töllöä...

Vierailija
2/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkäriaika on mun omaa aikaa. Silloin siis esim. juon kahvia, nukun tai surffaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs sen mukavampaa kuin nukkua vierekkäin ja herätä sit yhdessä taas välipalalle yms.

Vierailija
4/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla surffailen. Pääasiassa teen töitä.

Vierailija
5/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tunne huonoa omaatuntoa:)

Vierailija
6/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokkailen, siivoan, pyykkään, syön itse, luen lehtiä, hoidan sähköpostiasioita, teen pihahommia, nettailen.... ja näin kesäisen pakkaan ja puran matkatavaroita (kuten tänäänkin), koska ollaan suurin piirtein aina tulossa tai menossa. ....

ja joskus nukun yhdessä lapsen kanssa=)

Mutta kyllä nyö kotihommat on aina ensisijaisia... kotona pitää olla tiptop.

Vierailija
7/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi nukuin lapsen kanssa, mutta nykyin surffaan netissä, kun lapsi alkanut nukkumaan yöt heräämättä. Lapsen ollessa muutaman kuukauden ikäinen, oli välillä ongelmia keksiä tekemistä uniaikaan, kun tyttö saattoi nukkua 8 tuntia päiväunia enkä itse koko sitä aikaa jaksanut nukkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän