Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kaikki jo nukkumassa?

Vierailija
18.08.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko vielä avata kone... Heitin juuri miehen pihalle..

Olin ollut kavereiden kanssa peli-illassa, eli pelailemassa lautapeleja viinin kera. Yleensä siinä menee aikansa ja mies sen tiesi.

Meillä on ollut muutenkni kärhämää ja nyt alkoi ärsyttämään minua kesken kaiken kysellen tekstiviestein " milloin olet tulossa" ja plaaplaa.

Kysyin monta kertaa että haluatko että nyt tulen, mutta ei koskaan vastannut mitään järkevää.

Minulla loppuin akku, ja kirjoitin ystäväni puhelimesta viestin, että " akkuni loppui, tulen pian, kotiin" . Ja mitä tekee mies?

Alkaa hullunlailla soitella ystävilleni sekunnin välein kuin hullu ja lähetellä viestejä, vaikka nimen omaan OLEN SANONUT aiemmin, että ystävilleni ei lähetellä viestejä ellei ole jokin hätä.

Tulin kotiin ja hän oli pukemassa nukkumassa ollutta vauvaa. Olivat lähdössä etsimään minua?!?!?!

Viimeinen tippa.

Mies sai huudot ja lähti pihalle pitkällisen käden väännön jälkeen. Tästä olimme puhuneet miljoona kertaa.

Itkien häipyi. Huoh. Mulla meni niiiiin hermo.

Äh.

En edes tykkää viettä öitä yksin..

Vierailija
2/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmö.

Oli kuulemaa jotenkin " hätääntynyt" , vaikka oiekasti uskon, että oli vain ärsyyntynyt että olin muuallam vaikka ei missään vaiheessa minua kotiin kutsunutkaan.

Luuli varmaan että olin jonkun miehen luona..huoh.

En tiedä.

Katui kuitenkin kun näki kuinka kauheat raivarit sain.. Ollaan juuri viimeaikoina kinattu siitä, että en tahdo mitää holhousta ja nyt tämä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... otahan se mies vaan takaisin kainaloon!

Vierailija
4/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi