Jenni Haukion hiukset ovat todella oudon näköiset aina
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006470973.html
ja kaikki muutkin kuvat jotka hänestä otettu.
En ymmärrä miksi, mutta minusta Jennin tukka on todella outo. Hiukset koppuran näköiset, malli ei sovi hänelle lainkaan ja lisäksi väri on väärä hänen iholleen. Luulisi että hän nimenomaan saisi huippu stylistin ja hänen hiukset olisivat aina upeat, mutta eipä ole.
Kommentit (34)
Luulen että hänellä on luonnonkihara tukka ja suoristaa sen föönillä ja lakalla silloin kun pitää olla edustuskunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Taannoiset lihapuheet veivät viehättävyyttä. Onneksi on vähentänyt ulostuloja asian tiimoilta.
Minä taas juuri siksi pidän hänestä ja arvostan vielä enemmän kuin ennen. Hyvä Jenni! Puolustat niitä kaikista heikoimpia ❤️
Vierailija kirjoitti:
Koko Jennissä ja heidän liitossaan Salen kanssa on jotain outoa.
Huhuja liikkuu että Jenni olisi Niinistön kummityttö
Vierailija kirjoitti:
Oletko muuten huomannut etteivät he koskaan esiinny samaan aikaan Mauri Pekkarisen kanssa...
Onko Make Jennin salarakas?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että hänellä on luonnonkihara tukka ja suoristaa sen föönillä ja lakalla silloin kun pitää olla edustuskunnossa.
Värjäämätön, curly girl -tyyli voisi sopia paremmin. Vaaleammat, hiukan kiharaiset hiukset.
Jenni on kokonaan oudon näköinen. Kun se vielä möläyttää jotain kotimaisesta eläintuotannosta, niin sitten se itsensä vasta tyhmäksi tekeekin.
Vierailija kirjoitti:
Jenni on kokonaan oudon näköinen. Kun se vielä möläyttää jotain kotimaisesta eläintuotannosta, niin sitten se itsensä vasta tyhmäksi tekeekin.
Sinä se tässä olet tyhmä. Naamaasi ei tarvitse nähdä sen toteamiseen... Olen varma että Jenni pesee sut ulkonäöllä mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se tässä olet tyhmä. Naamaasi ei tarvitse nähdä sen toteamiseen... Olen varma että Jenni pesee sut ulkonäöllä mennen tullen.
Se on vain Sinun mielipiteesi, jolla ei ole Minulle p.skankaan arvoa.
Samaa miettinyt. Hirveä kova väri, joka ei sovi kantajalleen yhtään. Tulee mieleen Kirsti Paakkanen.
Ja tuo leikkaus tuo mieleen 60-luvun Kanekalon-peruukin. Hirveä kova lakkakypärä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko Jennissä ja heidän liitossaan Salen kanssa on jotain outoa.
Huhuja liikkuu että Jenni olisi Niinistön kummityttö
Voit sinäkin mennä naimisiin kummityttösi tai -poikasi kanssa, kunhan ei ole sukulainen. Arvaan että Haukiota on masentanut eläinpuheitten väärinymmärrys. Poliittisesti tahallinen.
kieltämättä tuollainen tätilookki ei imartele häntä. Jenni Haukio on kaunis nainen ja hänellä on ihan käsittämättömän hyvä ja kuulas iho. Soisi kyllä hiustyylinkin myötäilevän hänen olemustaan. Tuo hyvin tumma, lähes mustanruskea sävy ei ole sopivin hänelle, vaan monta astetta vaaleampi suklaanruskea sävy olisi ehdottomasti parempi valinta. Ns. long bob-malli olisi ihanteellinen hänelle, koska pituutta on jo sen verran, että hiukset taipuvat erilaisiin kampauksiin, mutta ovat edustavat myös auki jätettyinä, vaikkapa loiville laineille kiharrettuna. Tämä väri on mielestäni hyvin kaunis https://www.styleinterest.com/wp-content/uploads/2018/07/62260118-long-… ja hiusten malliksi voisi ajatella vaikkapa jotain tämänsuuntaista https://hairstylesweekly.com/images/2018/01/22-easy-daily-bob-hairstyle…
Luulen että hänellä on tavallinen suomalainen melko ohut ja hento tukka, johon tietynlaisten kampaajien vastaus on iskeä kova tasainen väri, runsaasti "tuuhentavia" muotoilutuotteita, rullat ja föönaus sekä lakata koko keko lopuksi. Onneksi viime aikoina on ollut jo isona trendinä omaa sävyä lähellä oleva kevyt väri tai muutama raita sekä luonnollinen muotoilu. Hento tukka on kaunis omana itsenään, kuten Jennikin.
Juu ei missään nimessä tuollaista kuvien long bob-mallia, sehän vaatisi kolme kertaa enemmän tukkaa. Jennillä on suomalaisen ohut hius, ja siihen tuo malli ei sovi yhtään.
Yksinkertainen sileä polkka olisi paras, jokin tämän tyylinen:
https://women-hair-styles.com/wp-content/uploads/2013/10/short-bob-hair…
🇺🇦🇮🇱
Jäätävän tyhmä aloitus tämäkin!
Hyvä tukka. Keksi jotakin järkevämpää. Tyhmät ihmiset puhuvat pahaa toisten ulkonäöstä ja juoruavat muista pahaa aina vaan.