Miksiköhön lentäjä on niin arvostettu ammatti? Hehän käyvät parivuotisen "ammattikoulun"
eli opettelevat kädestä pitäen, että näin lennät lentokonetta ja sitten seuraavat 40 vuotta ne sitten lentävät sitä ja jokainen työpäivä kulkee käytännössä ihan saman kaavan mukaan.
Kommentit (1139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjillä on niin upeet virkapuvut ( ainakin ennen oli ), näyttävät aina komeilta ja haluttavilta. En ole tiennyt että niin hyvää palkkaa saavat, mutta sehän on pussaa sekin.
Joo, mieti, komean habituksen lisäksi palkkaa 10 000€ kuussa!!
Ihan ok lyhyellä kurssituksella. Amiksessa joutuu suorittamaan paljon enemmän opintopisteitä.
Lentäjillä on takana joko lukio tai toisen asteen tutkinto, peruskoulusta suoraan ei pääse. Lisäksi hyvin moni lentäjistä on korkeakoulutettu. Tiedoön Finskillä olevan monia joilla taustana DI, juristi, KTM, lääkäri.
Höpö höpö. Puolella Vinskin lentokoneenkuljettajista on papereissa koulutuksen kohdalla elämäm kova kolu. Tunnen kyllä kollegani. Tiesitkö, että stuertti on ilmojen konduktööri? t. aito plotti tai pilotti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä haluta lentäjän kainaloon! Tykkäävätkö millaisista naisista? Anyone knows?
Kaikki kelpaavat. T. se kuntouttavassa oleva plotti, vai pilottiko se oli. No en minä muistaakseni astronautti ole.
Kysyinkin oikeilta lentäjiltä
No on minulta ainakin säännöllisesti lentänyt. Kyllä minä lentäjä olen. Olisin mennyt hävittäjälentäjäksi, mutta vapauttivat rauhan ajaksi palveluksesta. Vinskille kelpasin kyllä heti, vaikka Puolustusvoimat torjuivat minut.
Suosittelen laittamaan korkin kiinni.
Minulla on tänään vielä lento Lanzarotelle, joten parilla loiventavalla mennään. Ei lentäjän sovi Vornasia taika Immosia vetää. Pitää olla osapuilleen selvähkö tässä ammatissa toimiessa. Siis työvuorossa ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vaativaa hommaa kun pitää kumminkin osata myös kännissä lentää.
Yllättävän helppoa. Aina pääsee alas vaikka olisi kuinka kännissä. T. se oikea plotti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä haluta lentäjän kainaloon! Tykkäävätkö millaisista naisista? Anyone knows?
Kaikki kelpaavat. T. se kuntouttavassa oleva plotti, vai pilottiko se oli. No en minä muistaakseni astronautti ole.
Kysyinkin oikeilta lentäjiltä
No on minulta ainakin säännöllisesti lentänyt. Kyllä minä lentäjä olen. Olisin mennyt hävittäjälentäjäksi, mutta vapauttivat rauhan ajaksi palveluksesta. Vinskille kelpasin kyllä heti, vaikka Puolustusvoimat torjuivat minut.
Olen eri, mutta suosittelen avaamaan korkin ja sitten opettelemaan huumorintajua. Paskakin huumori on huumoria.
Onkos täällä vapaita, oikeita lentäjiä? T. Kaunis ja fiksu nainen
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea? t. oikea aito plotti tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua et sinä kiinnosta vaan joku oikea pilotti, Finnairilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito gold digger siis kyseessä. Maisa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito gold digger siis kyseessä. Maisa?
Oli hän tai kuka tahansa, mutta selvää gold diggeri ainesta. Mikään muu ei varmasti kiinnosta kuin raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, olen Porvoo Airlinesin pilotti ja olen aina haaveillut saavani tasokasta seuraa vauvafoorumilta.
Jos sä lentäjää tahdot niin mene kentän liepeille
Tottakai arvostan korkealle. Ammattilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset täällä vauhdissa
Olen koneellinen, en kateellinen. Lanzaroten reissu tehty. T. Aito plotti
Vierailija kirjoitti:
Tottakai arvostan korkealle. Ammattilaisia.
Lyhyempi koulutus kuin amiksessa!
Vierailija kirjoitti:
SIO:sta valmistuu parhaat <3
Globaalilla tasolla parhaat lentäjät jollain työvoimakoulutuksen kestoisella kurssituksella?