Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa ylipainoisista on ylipainoinen siksi, ettei vain arvosta tarpeeksi normaalipainoisena pysymistä

Vierailija
10.04.2020 |

Jos hoikkuus tai edes normaalipaino on ihmiselle tärkeä arvo, sen mukaisesti pystyy kyllä elämään.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri, että tein 30 min kävelylenkin, niin montko sipsipussia voin nyt syödä pääsiäisen aikana?

Vierailija
2/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta tämä tulee täyteen tekosyitä, ja niitähän riittää aina.

Paras on se "mies ei huomioinut niin lihoin 25kg"

Mutta aina se on jonkun muun asian syytä,ei syömisen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin juuri, että tein 30 min kävelylenkin, niin montko sipsipussia voin nyt syödä pääsiäisen aikana?

Sillä kulutuksella et yhtäkään, mutta sanoisin silti että go for it.

Vierailija
4/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se ettei tätä aivan selvää faktaa yleisesti tunnusteta. Ap

Vierailija
5/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole leuhkimisen aihe jos arvostaa pinnallisia asioita

Vierailija
6/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on muuten aika paha ongelma tuon jatkuvan painontarkkailun kanssa, oman ja muiden. Ilmeisesti aika paha itsetunto-ongelma ehkä jonkinlainen epänormaali alisteinen  isä-äiti-suhde taustalla. Se on tavallaan harmillista kun onnistuu omaksumaan vain molempien vanhempiensa huonoimmat puolet

Vierailija
7/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulle se on itsestäänselvää. mulla on ylipainoa koska tykkään enemmän ruuasta kuin en, mies rakastaa minua huolimatta painosta ja tunnen itseni pystyväksi, kauniiksi ja seksikkääksi näin. En näe mitään lisäarvoa siinä että laihduttaisin niin en ole koskaan edes ajatellut asiaa. joten naulan kantaan ap, en osaa arvostaa jotain millä ei ole elämääni mitään lisäarvoa.

Vierailija
8/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erikoista kutsua painoa arvoksi. Enemmän pitäisin arvona siihen läheisesti liittyvää terveyttä. Se on varmasti useimmille erittäin tärkeä arvo, mutta koska ylipainon negatiiviset terveysvaikutukset näkyvät viiveellä samoin kuin laihtumisen positiiviset vaikutuksetkin, voi olla vaikea käytännön elämässä yhdistää näitä suoraan terveyteen arvona.

Vierailija
9/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja sitten vielä lihavat eli nykyään kurvikkaat naiset tukevat omaa valintaansa kertomalla että puolison mielestä on hyvä juuri tälläisena, puoliso ei anna lupaa laihduttaa sillä pitää olla jotain mistä tarttua kiinni. Ja jos bmi tipahtaa hiemankin alle 25 niin luut törröttävät niin pahasti että näyttävät anorektikoilta.

Vierailija
10/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on muuten aika paha ongelma tuon jatkuvan painontarkkailun kanssa, oman ja muiden. Ilmeisesti aika paha itsetunto-ongelma ehkä jonkinlainen epänormaali alisteinen  isä-äiti-suhde taustalla. Se on tavallaan harmillista kun onnistuu omaksumaan vain molempien vanhempiensa huonoimmat puolet

Tämä. Olen havainnut, että läskivihaajia yhdistää aina tämä sama: taustalla kontrolloiva tai muuten vain inhottava isä tai äiti.

Vierailija
11/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mulle se on itsestäänselvää. mulla on ylipainoa koska tykkään enemmän ruuasta kuin en, mies rakastaa minua huolimatta painosta ja tunnen itseni pystyväksi, kauniiksi ja seksikkääksi näin. En näe mitään lisäarvoa siinä että laihduttaisin niin en ole koskaan edes ajatellut asiaa. joten naulan kantaan ap, en osaa arvostaa jotain millä ei ole elämääni mitään lisäarvoa.

Terveys ei ole tarpeeksi hyvä arvo?

Vierailija
12/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja sitten vielä lihavat eli nykyään kurvikkaat naiset tukevat omaa valintaansa kertomalla että puolison mielestä on hyvä juuri tälläisena, puoliso ei anna lupaa laihduttaa sillä pitää olla jotain mistä tarttua kiinni. Ja jos bmi tipahtaa hiemankin alle 25 niin luut törröttävät niin pahasti että näyttävät anorektikoilta.

Sulla on vähän liikaa aikaa miettiä tuntemattomien kehoja. Kannattaisiko mennä töihin? Lihavat työssäkäyvät sutkin elättää.

Vierailija
13/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voishan se ollakin. Mä olen toistaiseksi kuitenkin ollut ihan terve. Osaltaan varmaan siksi että olen painostani huolimatta ollut aina liikunnallinen.

Vierailija
14/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostakaan. Miksi pitäisi?

Vierailija
15/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestissä on painoarvoa!

Vierailija
16/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään ruuasta, ei mun silti tarvitse sitä liikaa syödä.

Vierailija
17/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vähän liikaa aikaa miettiä tuntemattomien kehoja. Kannattaisiko mennä töihin? Lihavat työssäkäyvät sutkin elättää.

Kiva että huolehdit, käyn töissä 😘

Vierailija
18/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on useimmiten ihan totta. Elämä on valintoja. Toki on niin, että toisten on paljon helpompi tehdä oikeita valintoja, joten en ketään yksilöä lähde painosta paheksumaan, kun en hänen tarinaansa tunne.

Mutta itse tein valinnan pysyä normaalipainossa. Se tarkoittaa useita pieniä valintoja joka päivä. Suurin osa keski-ikäisistä naisista ei pysy normaalipainossa itsestään. En minä ainakaan.

Laihtuminen ja lihomisen estäminen eivät ehkä aina ole helppoja mutta yksinkertaisia asioita ne ovat. Jos ihminen on suht terve, kyse on matematiikasta. Päivässä voi syödä tietyn määrän kaloreita lihomatta. Piste.

Vierailija
19/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset lihovat helpommin. Voihan se olla mahdollista, että osa näistä helposti lihovista ei ole lihavia, koska yrittävät kovasti pysyä normaalipainossa, osa taas ei pidä niin tärkeänä että jaksaisi hirveästi yrittää ja käyttää rajallisia voimavaroja siihen. En tiedä jaksaisinko itsekään koko ajan urheilla ja tarkkailla syömisiäni, jos olisi taipumusta painon kertymiseen. Varsinkin jos olisi kiireinen elämäntilanne, esim. paljon töitä, lapsia tms. niin ne varmaan voisivat mennä painon tarkkailun edelle tärkeysjärjestyksessä.

Vierailija
20/101 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voishan se ollakin. Mä olen toistaiseksi kuitenkin ollut ihan terve. Osaltaan varmaan siksi että olen painostani huolimatta ollut aina liikunnallinen.

Ei se liikunta terveyttä takaa eikä sulje pois huonon ravinnon vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan