Tämän palstan lopetus olisi paras teko syntyvyyden lisäämiseksi
Eihän täällä ole muuta kuin sukupuoltenvälistä sotimista ja moni sanoo jopa vetäneensä lopullisen negatiivisen johtopäätöksen vastakkaisesta sukupuolesta tämän palstan perusteella. Mistä sen tietää, vaikka vauvapalstalla olisi jopa useiden (kymmenien) prosenttien osuus siitä vaikutuksesta, jonka takia jäädään ennemmin sinkuiksi.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että on pikkusen miesvihaa ilmassa😂 no, miehethän sortaa naisia, kuka nyt sortajan kanssa lapsia tekemään? Spermapankit, intersektionaalisuus ja keinohedelmöitys ja megtow. Siinä tulevaisuus?
Heti yksi hullu ilmoittautui.
Montakohan sataa aloitusta on joku kirjoittanut miehestä,,,,,Parhaita oli: Mies syö räkäänsä, kohtalotovereita.
Olin sairaalassa, mies soitti panneensa just mun kaveria.
Yhteistä näille hulluille on sovittaa omia pakkoajatuksiaan sinne rivien väliin, esim vaikkei neutraalissa kirjoituksessa mainittaisi sukupuolia niin hullun on aivan pakko kelata päässään että ton on varmasti kirjoittanut mies/nainen ja tästä oletuksesta tulee se suurin ongelma asiassa.
Olet oikeassa... tämä on muuttunut velojen ja naisen puutteissaan katkeroituneiden miesten temmellyskentäksi. Lisänä muutama poliittinen trolli.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan sataa aloitusta on joku kirjoittanut miehestä,,,,,Parhaita oli: Mies syö räkäänsä, kohtalotovereita.
Olin sairaalassa, mies soitti panneensa just mun kaveria.
Näitä trolleja on koko ajan.
Ja mammat uskovat ne aina.
Olisin rikas, jos saisin euron jokaisesta kirjoituksestani josta joku hullu on alkanut vaahtoamaan olettaessaan sukupuoleni väärin. Aika huvittavaa.
Älä nyt.
Tän palstan äitylit on just niitä, jotka on riittävän ajattelemattomia ja työttömiäkin jo valmiiksi, jotta tähän maailmantilaan lapsia lykkii kuin kanit.
Ei saatana, ei tätä saa lopettaa. Mistä muualta ne nuoret miehet saavat todellista infoa siitä, kuinja "kannattavaa" on perheellistyä.
Harmi ettei oĺlut olemassa silloin (eikä oikeastaan muitakaan) kun oli aika tehdä ratkaisevia pelipäätöksiä, väliin olisi jäänyt tällä tiedolla mitä itse kokenut ja jokseenkin samoja kokemuksia luettu mm täältä.
AP on aivan oikeassa. Tosielämässä naiset ja miehet eivät vihaa tosiaan. Valtaosa ihmistä on ihan normaaleja, toisin kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa... tämä on muuttunut velojen ja naisen puutteissaan katkeroituneiden miesten temmellyskentäksi. Lisänä muutama poliittinen trolli.
Palstan häirikkömiehet on varmasti todellisuudessa naisia, jotka kiusaavat täällä muita naisia.
Meinaatko että on pikkusen miesvihaa ilmassa😂 no, miehethän sortaa naisia, kuka nyt sortajan kanssa lapsia tekemään? Spermapankit, intersektionaalisuus ja keinohedelmöitys ja megtow. Siinä tulevaisuus?