Lue keskustelun säännöt.
Meidän tyttö sai tänään nimeksi Jessiina Fia Gisella
30.06.2006 |
Ei ainakaan sukulaisilta kuultu negatiivista palautetta nimestä vaikka sellaista vähän pelättiinkin. Tai sitten eivät vain kehdanneet sanoa mielipidettään. Halusimme tytöllemme erikoisen nimen eikä mitään Jennaa tai Juuliaa.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paremmilla vitseillä ens kerralla sitte, jooko?
Pikkutytölle toivotan oikein ihanaa elämää ja kaikkea hyvää.