Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmeellistä on punaisen maidon juomisessa?

Vierailija
24.06.2026 |

Mun isäni juo litran päivässä. Juonut jo vuosikymmeniä. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvan määrä on naurettavan pieni kuitenkin. Lampaat psykoosissa juovat vesitettyä maitoa.

Vierailija
2/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Jospa haistat  💩💩💩💩💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin punaista maitoa kaupassa varmaan joskus 80-luvulla.

Vierailija
4/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Sekin on ihan vettä muiden maiden aidosti rasvapitoiseen maitoon verrattuna. 

Vierailija
5/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokoon jokainen vaikka kusensa.  Asia käsitelty. 😝

Vierailija
6/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kahjo kulkee ihmisten perässä haistelee heitä ja itkee kun itsellään ei ole varaa edes vettä ostaa. Juo savettä viemäreistä😂🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti maitojuomakin säilyy kuukauden tölkissä joten varmasti on terveellistä ja aitoa.

Vierailija
8/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kahjo kulkee ihmisten perässä haistelee heitä ja itkee kun itsellään ei ole varaa edes vettä ostaa. Juo savettä viemäreistä😂🤪

Eri. Ai sinä olet Näitten tyhmien aloitusten suoltaja. Hyiiiii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen yleensä valkoista maitoa juonut.

Vierailija
10/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokoon jokainen vaikka kusensa.  Asia käsitelty. 😝

Hei näin on. En viitsi nyt tässä sanoa xx julkkiksen nimeä jolla aa ongelmaa-  niinpä- oksennus jopa otettiin uusiokäyttöön. Eli kukakin juokoon tai käyttäköön ruuanvalmistukseen kermaa, maituu- ihan se ja sama.

jos toi on pahe- vai huumeet. ikiajan lehmän maitoo juotu ja vellit tehty. kossu vai maito- maidosta ei tule väkivaltaa pääsääntöisesti mm perheväkivaltaa. rööki vai maito, muut hoot- jokainen tajuaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi