Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
141/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman näköinen olen passikuvassa, kuten tuossa muutkin on kertoneet. Eikä muutenkaan mitenkään edustava kuva, pännii katellakin.

Vierailija
142/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistuu passikuvat muuten ihan ok. Mutta nenä näyttää paisuvan isommaksi. Kerran mietin jopa nenäleikkaukseen menemistä , kun näin passikuvani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kutakuinkin paistinpannulla naamaan pamautetulta Tarja Haloselta. Leuka on kuin Ridge Forresterin ja suu tiukka viiva.

Vierailija
144/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun vielä sai 10 vuoden passin, niin mulla uusittiin passi vanhalla kuvalla: siinä minä 11.v. näytin lähinnä sarjamurhaajalta. Otsatukka, hiukset olkapäille, ja muutenkin on resting b*tch face. En tiedä miten musta saikin niin epäedustavan kuvan. Tällä passilla piti henkilöllisyys todistaa siis vielä reilusti yli 20-vuotiaana, portsaritkin jo vähän naureskeli sille kuvalle.

Vierailija
145/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo, ei sitten mennyt kommentti läpi. Näytän siis silmien tuikkeesta ja kalmaisesta hymystä päätellen hoitamattomasta psykoosista kärsivältä s a r j amur haajalta, joka kyttää iltaisin rakastamaansa miestä tämän talon vieressä olevissa puskissa huudellen tätä tulemaan alas kammottavalla äänellä soitellen jatkuvia häirikköpuheluja ja tehden voo doo ta tämän roskista kaivamallani nenäliinalla.

Vierailija
146/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laittanut kivan kevyen meikin, ja minulla oli nätit luonnolliset ripsienpidennykset. Hiukset föönattu huolella myös. Kappas vaan, passikuvassa tuijottaa vihaisen näköinen taikinanaama. Kasvoilla ei ole mitään varjoja, vaan ne ovat leveä tasapaksu lätty. Minulla on myös paha resting bitch face, joten "neutraali" ilmeeni näyttää vähintään sarjamurhaajalta. Lisäksi ripsienpidennykset erottuvat kuvassa aivan luonnottoman paljon, saaden silmäni näyttämään todellista mustemmilta. Hiukset asettuneet kummalliseen Vilijonkka-kampaus-asentoon. Onneksi nykypassit eivät enää ole niin kauan voimassa kuin ennen! :D

Vierailija
147/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä matkalle teini-ikäisten lasteni kanssa. Haimme poliisilaitokselta uudet 10v. passimme ja olin tyytymätön kuvaani. Sanoin lapsille, että katsokaa nyt miten huono kuva äidistä. Poikani katsoi kuvaa ja totesi, että ei se niin huono ole. Poika vaan nauroi, että äiti, voin luvata, että kun haet kymmenen vuoden päästä uutta passia, niin otet tähän kuvaan jo tosi tyytyväinen. Niinhän se kävi. Onneksi enää on vaan 5v. passeja.

148/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:n varapresidentti näyttää Kamalalta kaikissa kuvissa.

Vierailija
149/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun passikuvassa on aina Aileen Wuornoksen ja Jope Ruonansuun risteymä, joka istuu linnassa jotain 55 vuotista tuomiota. Mies, ilmeisesti, vaikka olen nainen.

Vierailija
150/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin suoraan suihkusta passikuvaan, oon siis pitkätukkainen mies. Kuvaaja sanoi, että katso alaspäin ja otti kuvan. Näytän siinä sarjamurhaajan ja narkin sekoitukselta, joka on just päässyt linnasta. Kerran ravintolassa kysyivät papereita, meni siis yli 200€:n, niin vaimo sanoi, että juhlitaan siviiliin pääsyä. Heh heh.

Vierailija
151/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälyilen kuvassa luihun näköisenä omituisen otsatukkani alta.

Minulla ei ole oikeasti otsatukkaa vaan tasapitkä polkka....

Vierailija
152/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun passikuva on otettu sammakkoperspektiivistä. "Ammattilainen" nappas kuvia kameraan katsomatta koko sen ajan kuin isttuduin kuvauspaikalla tuolille. Kuvista hän valitsi sen, missä näkyi kasvot kokonaan. kyllä vaan, näin niitä muitakin kuvia. Olis pitänyt nousta ja lähteä muualle mutta oli kiire saada kuvat ja passihakemus menemään. Ilmeisesti en ollut riittävän kiinnostava kuvauskohde.

Lopputulos, passissa on täysin tunnistamattomasta henkilöstä kuva tai siis lähinnä suora näkymä tunnistamattoman henkilön sieraimiin. Muutama reissu on tolla tullut tehtyä joten kaipa se asiansa ajaa. Nythän ei tartte miettiä reissaamisia pitkiin aikoihin niin en viitsi hakea edes uutta. Tuolla se laatikossa odottaa vanhenemistaan.

Vierailija
153/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän oikeasti hirveältä passikuvassa. Menin valokuvaamoon terveenä, kotiin tultua olin 39 asteen kuumeessa ja tärisin vilusta. Influenssa iski melko äkkiä ja lujaa, alle tunnissa.

Kuvasta katsoo selvästi sairas ihminen. Tutut nauravat sille 😂

Vierailija
154/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmieni eriparisuus oikein pomppaa esiin. Lisäksi jotenkin sikamaisia piirteitä mitä en normaalisti kasvoissani tunnista. Semmonen Hills have eyes kierokatseinen mutantti- sikaniska joka jollain hakulla jahtaa ihmisiä :(

Onneksi tämä passikuva on vanhentunut ja nykyinen ihan siedettävä. Nuo suoraan edestä kuvat on pahoja.

Voitas olla passikuvien perusteella identtiset kaksoset. Mun silmät ovat myös eriparia, normisti kontrastia ei niin huomaa, mutta passikuvissa se varsinkin korostuu.

Kun muutenkin olen epäkuvauksellinen ja virallisia kuvia varten sitten yritän parhaani mukaan pinnistää ja poseerata, on lopputulos veret seisauttavan karmiva.

Vierailija
155/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilanori kirjoitti:

USA:n varapresidentti näyttää Kamalalta kaikissa kuvissa.

Niin näyttääkin ja onkin Kamala, Harris.

Vierailija
156/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän kansakouluni keittäjältä 1960-luvulta. Valitettavasti tämä ei ole kehu.

Jokohan se passi kohta menee vanhaksi, että voi yrittää parempaa kuvaajaa...

Vierailija
157/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä näytän joltain rikolliselta, lähinnä sarjamurhaajalta, joita jenkeissä on niin että päät yhteen jyskää.

N68v.

Vierailija
158/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyin kyllä kun näin todella kauniin, mallinakin toimineen ystäväni passikuvan. Kuvasta katsoo turpea krapulainen, psykoottinen peruna, joka ei ole nukkunut viikkoon, kolme taikinaista leukaa ilmestynyt yhden tilalle. Tullissa tarvittiin kolme virkailijaa, jotka kääntelivät ja tarkastelivat hänen passiaan pitkään, kunnes pääsi rajan yli :D

Minua otti Turkissa rajalla tullimies päästä kiinni ja taivutteli sitä eri asentoihin verraten kuvaan :D Toinen hoki vieressä "this is not you, not your passport, not your passport" ja minut vietiin sivummalle. Lopulta he sitten uskoivat ja pääsin maahan. Sinänsä kyllä lohdutti että minua ei näköjään tunnista siitä turpeasta hirvityksestä, joka kuvassa näkyy.

Vierailija
159/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvan ottanut valokuvaamon mies kommentoi: "kyllä tällä aina yhden tullimiehen säikäyttää!"

No, tämä selittää kuvaajien motiivit.

Vierailija
160/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun passikuvani sai kommentin siskoltani: nälkiintynyt peura ajovaloissa. 😂