Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
101/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6koska ne haluaa mahdolliseen poliisi tv hen jörkkykuvia siksi. Passikuviin laitetaan sillai suodatin.

Vierailija
102/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuvanottajasta ja omasta energiasta kuvanottohetkellä..

Kuvat eivät vastaa todellisuutta. Thank goodness.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjana, Neuvostoliiton työnsankari 67-vuotiaana! 

(Olen 49-vuotias)

Vierailija
104/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kierosilmäiseltä, pelästyneeltä ja vanhalta eikä ponchomainen musta neule ollut paras vaatevalinta , tulee mieleen joku keski-aikainen naisparka joka on raahattu metsämökistään inkvisition eteen ja tärisee viitassaan, koska tietää kohta joutuvansa peukaloruveihin!

Vierailija
105/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin näyttää kuvassa iloiselta ja dynaamisella ja lopputulos oli väsyneen ja surkeen näköinen keski-ikäinen emäntä. Mulla on ihan oikeasti karmea resting bitch -naama.

Vierailija
106/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän yli-ikäseltä läskiltä gootilta jolla on ummetusta.

En tajunnut, että se kaunis punainen huulipunani on kuvassa musta! Ja että vahvat mustat silmänrajauksetkin oikein räjähtää kuvasta silmille. Ilme on semmoinen kuin jossain ummetuslääkemainoksessa se "ennen' ilme ja leukoja on yhden pienen kaksarinalun sijasta kolme.

Kaunista.

Vierailija
107/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeiden mukaan kuvassa pitää olla ilmeetön ja hymytön. Malleista otetaan samanlainen kuva mallitoimistolle / kuvauksen järjestäjälle valintaa varten ja he näyttävät oikeasti niissä "seinää vasten, katse kameraan suoraan" -kuvissa hyvältä. Jos joku siis näyttää hyvältä passikuvassa mars mallitoimistoon!

Itse otan salaa aina pienen salahymyn joka nostaa hamsteriposkia ja saa minut näyttämään HIEMAN vähemmän ihmishailta ja tappajalta.

Vierailija
108/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän omassa passikuvassani huumeita ja alkoholia vetäneeltä, tappeluun joutuneelta ja öitä valvovalta huligaanilta. Jotenkin huvittavaa kun en ole koskaan huumeisiin tai alkoholiin koskenutkaan, minulla on säännöllinen unirytmi ja tappelin viimeksi lapsena.

Vierailija
109/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytin edellisessä passissa naisvankilan raaimmalta asukilta,seuraavassa nyt olen ihmisen,oikeastaan itseni näköinen.

Aikanaan oli mulla miespuolinen työkaveri,olimme menossa työporukalla Tallinnaan.Hän näytti kuvassaan

Jammu Siltavuorelta.Mä lupasin todistaa miehen henkilöllisyyden,mutta ei sentään tarvittu.

Oli heillä toki suuri ikäero ja Jammu oli häkissä.

Vierailija
110/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän Aileen Wuornoksen ja Christer Petterssonin yhteiseltä lapselta.

Vierailija
111/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan teini-ikäisenä passikuvani oli kauhea. Olin leikkauttanut pitkän tukkani jostain käsittämättömästä(!) syystä sellaiseen pikkupoikamaiseen kulho päähän ja sen reunoilta saksitaan suortuvat pois-malliin ja niskasta siiliksi. Kaula näytti jykevältä ja olemus maatalon emäntämäinen, muistaakseni sieraimet oli jotenkin korostuneen auki, joten näytin vielä riitaa haastavaltakin. Kaveria nauratti kun lähdettiin luokkaretkelle ulkomaille ja näki passini. 😁

Vierailija
112/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja 😂😂 nää kuvaukset on kyllä niin hyviä!

Vierailija
113/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti sairaalta mieheltä, joka on psykiatrisessa hoidossa Niuvanniemen vankimielisairaalassa erittäin raaoista henki- ja seksuaalirikoksista.

Vierailija
114/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin passikuvassa kun kävin läpi henkilökohtaista kriisiä ja lähes hermoromahdusta. Näytän keski-ikäiseltä baarimuijalta, joka on elänyt kovaa elämää. Tukka on toiselta puolelta pystyssä, silmäluomet lupsottaa ja posket on kuopalla. Iäksi voisi veikata 54, vaikka olen 46. Kuvaaja kysyi. Jos otettaisiin uusi, sanoin että ihan sama. Olen harkinnut uuden passin hankkimista.

Vierailija
115/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän kierosilmäiseltä, pelästyneeltä ja vanhalta eikä ponchomainen musta neule ollut paras vaatevalinta , tulee mieleen joku keski-aikainen naisparka joka on raahattu metsämökistään inkvisition eteen ja tärisee viitassaan, koska tietää kohta joutuvansa peukaloruveihin!

Tuli mielikuva sen "Young Frankestain" komedian naispuolisesta mulkosilmästä :D 

Vierailija
116/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei kaikki näyttävät passikuvassa " etsintäkuulutelta" suurrikolliselta. Kun pitää olla totinen, naama peruslukemilla ja kohdistaa katse suoraan niin ei ihme.

Vierailija
117/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän passikuvassani "30 vuotta humppaa" -tyypiltä, jonka kasvot ovat turvoksissa, yläluomet roikkuvat, iho on kelmeä ja tukka rasvainen ja kampaamaton, vaikka aamulla meikkasin ja pesin hiukset. Jostain i myös kaivautunut esiin kaksoisleuka sekä kalkkunaheltta. Luulin hymyileväni, mutta lopputulos on kuin Wishistä tilattu ahtisaari.

Vierailija
118/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin olemaan passikuvan ottamisen hetkellä sellaisessa pienessä, seitinohuessa päivähiprakassa. Yritin vissiin liikaa skarpata kuvaa otettaessa, sillä näytin viikon piriä vetäneeltä pöllöltä.

Purskahdin vahingossa nauruun nähdessäni kyseisen kuvan... No, otettiin sitten uusi ja siitä tuli, no, kelvollisempi

Vierailija
119/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän yhtä säikähtäneeltä ja väsyneeltä kuin aina passintarkastuksissa joten ihan ok. Muutenkaan en itse katsele sitä kuvaa joten aivan sama miltä näytän. Ohi on ajat jolloin ylimääräiset kuvat jaettiin muille jotka pitivät niitä lompakoissa! Miksi joillekin tämä on ongelma? Katsotte itse passianne jatkuvasti?

Vierailija
120/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassani on äksy akka, selvästi minua vanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan