Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
261/1428 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän aivan kaikissa kuvissa kauhealta, koska tuntuu niin vastenmieliseltä olla kuvattavana. Se ei ole normaali ja luonnollinen tapahtuma. Olen kai kuin viidakon villi joka pelkää, että sielu viedään.

Vierailija
262/1428 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vieläkin siitä traumasta kun kävin passikuvassa😵Ei voi uskoa miten voi näyttää karsealta ilman apinasuodatinta.Olen usein miettinyt miten olen saanut itselleni naisen mutta lohduttautunut ajatuksella että onhan niitä rumempiakin tapauksia olemassa.Miksi ei saa enää käydä omia kuvia ottamassa ,tulee parempia kuin joku foto Officen tekeleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1428 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen järkyttynyt kirjoitti:

Kärsin vieläkin siitä traumasta kun kävin passikuvassa😵Ei voi uskoa miten voi näyttää karsealta ilman apinasuodatinta.Olen usein miettinyt miten olen saanut itselleni naisen mutta lohduttautunut ajatuksella että onhan niitä rumempiakin tapauksia olemassa.Miksi ei saa enää käydä omia kuvia ottamassa ,tulee parempia kuin joku foto Officen tekeleet.

Mitenkö olet saanut naisen? Palstapoikien mukaan sinun täytyy olla ihan suatanan rikas, mutta näin naisnäkökulmasta väitän, että olet kiva, lämmin ja hauska ihminen.

T. Se, joka näyttää passissaan useita päiviä sitten kuolleelta murhan uhrilta.

Vierailija
264/1428 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatunut katurikollinen Novosibirskistä

Vierailija
265/1428 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni näyttää passikuvassa komeammalta mitä livenä :D Livenäkin komea mutta passikuvassa jotenkin miehekkäämmältä.

Ahaa, hmm. Ehkä passikuva miehistää naisenkin kasvot. No, minä olisin miehenäkin aileenvuornoksen serkkupoika.

Kesällä kokoonnutaan (passit mukaan).

Vierailija
266/1428 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs ystäväni kertoi kerran että näytän passikuvassani venäläiseltä sarjam*rhaajalta :-D ei hän kyllä väärässä ollut.

Mulla oli kans murhamiehen katse kuvassa, ihan alibimatskua. Kiva että en ole ainut.

Alibimatskua! Ihan täydellinen kuvailu! :-D

Vierailija
267/1428 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen passikuvani oli käsittämättömästi ihan kiva! Näytin nätiltä ja normaalilta.

Mutta se passi meni umpeen pari kk sitten ja koska kotimaani on täydessä lockdownissa niin oli pakko turvautua juna-aseman semmoseen kämäseen photobooth-hökkelöön uutta passikuvaa varten.

Tiesin jo kuvaa ottaessani että tästä ei hyvää seuraa... näin nimittäin jo kojun peilistä että ylhäältä päin tuleva kellertävä halogeenivalo loi silmieni alle niin järkyttävät tummanvioletit silmäpussit että itsekin pelästyin :D lisäksi silmämunat näytti punertavilta ja kaikki kasvojen verisuonetkin korostui. Nyt saan seuraavat 5 vuotta näyttää passissani piripäältä joka on juuri ryöminyt esiin kymmenpäiväisen huumebenderin jäljiltä päivänvaloon 👍🏼

Voiko noita automaattikuvia vielä muka käyttää passeissa? Eikö ne kuvat mene sähköisesti kuvaamosta suoraan poliisille, saa sen koodin vain itse. Ja muutenkin kasvojen asento ja kulma on tosi tarkkaa.

Vierailija
268/1428 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi vanheni viime kesänä ja päätin uusia sen. Tarvitseehan sitä henkilötodistuksenakin, vaikka reissuun ei pääse. Loppukesästä olin kivasti ruskettunut ja laitoin vielä silmämeikit ja huulipunan. Hiukset oli kivasti kiharalla ja eikun kuvaan. Lopputulos - kuvasta katsoo kalmankalpea ylimeikattu väsähtänyt vanhus, jolla hiuksetkin ovat länässä. 

Vierailija
269/1428 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen mielestäni ihan kohtuu näköinen ja oli siistit vaatteet päällä. Mutta lopputuloksessa näytän ihan humalaiselta :D

Vierailija
270/1428 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvat pitäisi kieltää lailla. Naama näyttää 2 x todellisuutta leveämmältä ja lyhyemmältä, kontrastit korostavat entisestäänkin isoa nenää ja kasvojen epäsymmetrisyyttä. En ole koskaan nähnyt kenestäkään onnistunutta passikuvaa. 

Tiedän olevani ruma ilmankin passikuvia, saakeli. 

Vierailija
271/1428 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erittäin tummat silmänaluset, ja jostain syystä ne aina passikuvassa korostuvat. Olen elävä ruumis, joka tuijottaa apeana eteen. Ei saa olla laseja päässä eikä saa hymyillä. Toivottavasti en ole ihan niin pelottavan näköinen lasien kanssa kuin passikuvassa.

Vierailija
272/1428 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät pyöreinä, posket jotenkin valahtaneina ja suupielet alaspäin kääntyneinä näytän aikoja sitten Amerikkaan muuttaneelta isoisotädiltäni.  Hänellä sentään on kuvissa tukka päässään, mutta itselläni nekin vähät onnistuvat hapsottamaan, vaikka olevinaan ne kampasin kuvaan mennessäni.

Vierailija
273/1428 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammakko. Ei siksi että olisi niin isot silmät vaan siksi kun on niin vitullinen kaksoisleuka eikä kaulaa yhtään. Sammakko on myös hyvin tyytymätön siinä kuvassa.

Vierailija
274/1428 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä passikuvassa josku kampaajalta tullessa. Edes tukka on hyvin.

Vierailija
275/1428 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 35-v. ihan järkyttynyt kun näytin passikuvassa ihan äidiltäni. Eiiiiiii!!!! 

Nyt pitäis hakea passi kun ajokortti ei enää käy s-ryhmään tilillepanoon. En uskalla edes ajatella minkälainen siitä tulee. Kannattaa varata ilolientä että selviää siitä järkytyksestä. 

Ja aina noissa ajokortti-passikuva ym. kuin olisin joku umpirikollinen "wanted". Ja vielä halveksun ja inhoan rikollisia ihmisiä yli kaiken. 

Vierailija
276/1428 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te kaikki ihan itseltänne siinä passikuvassa näytätte. Passikuvaa kun ei voi filtteröidä!

Vierailija
277/1428 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsunaminjälkeen lätäköstä löytyneeltä ja 35 asteen helteessä turvonneelta (jos muistatte miltä näyttivät)

Vierailija
278/1428 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Serbo-kroatialainen naistenvankilan vanginvartija" on ollut mun peruskuvaukseni ajokorttikuvasta. Edellinen passi on aikanaan hankittu saman kuvan kanssa.

Vierailija
279/1428 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
280/1428 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te kaikki ihan itseltänne siinä passikuvassa näytätte. Passikuvaa kun ei voi filtteröidä!

Kyllä minusta ainakin on otettu ihan siedettävän näköisiä filteröimttömiä kuvia. Mutta viimeisin passikuva on järkyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä