Koronatiedotetta ei vaivauduttu jakamaan
Koronatiedotteen olisi pitänyt tulla 9.4.2020. klo. 21:00 mennessä .Ei tullut. Aika surkeasti hoidettu jakelufirmalta nyt tämä homma. Näin tärkeän tiedotteen kohdalla voisi pikkasen tarkistaa jakajien luotettavuutta, tai jättää tekemättä tarjousta jakelusta, jos ei kykene toimittamaan.
Onko muita jotka on jätetty väliin?
Kommentit (98)
On tullut Luoteis-Helsinkiin jo monta päivää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut Etelä-Helsinkiin.
Tuli kyllä Etelä-Helsinkiin (00140) jo viime viikolla!
00420 ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä on tapahtunut mutta itse olen siis mainostenjakaja ja tuosta koronakirjeestä vaahdottiin viikkokausia etukäteen milloin ja miten jaetaan (myös ei mainoksia -talouksiin). Kirjeitä ei vaan koskaan jakeluun tullut, ainoastaan mainokset. Ei paljon jaeta olemattomia kirjeitä :/
Ihan uskomatonta touhua jakelufirmalta! Siellä on siis munattu jo ihan tossa toimituksessa jakelijoille.
Mä oon kuullut nyt monesta kun on saanut tuplat ja useammasta kun ei ole saanut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Se oli valkoinen pieni kirjekuori. Oletteko varma, että ette ole saanut.
Ei ole tullut. Käyn tarkkaan mainospostinkin läpi. Koko taloyhtiö on jäänyt välistä.
04440 ei ole jaettu koko 40 huoneiston taloon.
Meille tuli, oli mainosten välissä ja olis helposti menny roskiin. Ihan sattumalta huomasin.
Kannattaa katsoa mainisläpyskät, saattaa olla jonkun Puuilo tms toisen mainoksen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Hesalainen kirjoitti:
Meillä ei tullut, jos mainoskielto ovessa. Niille tuli, joilla kieltoa ei ollut. Laitoin palautetta siitä linkistä. oli muuten suojaamaton linkki.
Kaveri sai, vaikka mainoskielto ja näissä oli kai ollut ohjeena että jaetaan joka oveen kielloista huolimatta.
Tämä on määrätty jakamaan joka ikiseen osoitteeseen, kuten kaikki viranomaisposti.
Ei ole jaettu, eikä ole ollut muiden mainosten seassa. Kaikki läpyskät hyvin huolellisesti käyty läpi nimenomaan odotettaessa tiedotetta.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko johtua siitä, että mainosjakelijoilla ei yleensä ole mitään avaimia taloihin. Jos alaovi on lukossa ja kukaan ei avaa summeria soitettaessa, nin silloin jää koko talon koronalappuset jakamatta.
Älä höpise. Jos tällainen homma otetaan maksusta tehtäväksi, hommataan myös avaimet kerrostaloihin. Ei voi olla niin pöljää väkeä jakelufirmassa sopimusta tekemässä, ettei tajuaisi suurimman osan kertostaloista pitävän ovensa lukossa 24/7, eikä summereita ole kuin harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut. Onhan tässä vielä pari tuntia 9.4 päivää aikaa.
Jakelufirman sivuilla sanottiin että olis pitänyt tulla jo. Meillä ainakin on alaovi lukossa tähän aikaan, joten ei tule mitään ilmaisjakelua enää.
:DdTäällä alaovet lukossa aina, mutta posti kyllä kulkee. Ihmeellistä, eikö?d
..postilla onkin avaimet/ovikoodit taloihin, mainosjakajilla ei ole.Ihmeellistä, eikö?
Ihmeellistä, että tärkeää viranomaistiedotetta jakava yritys ei itse ole tätä tajunnut.
Varmaan on tullut kaikille,
On mainoksien välissä aika piilossa.
Ei ole tullut, eikä ole huomaamatta mihinkään väliin voinut edes hävitä. Helsinki 00310
Vierailija kirjoitti:
Hesalainen kirjoitti:
Meillä ei tullut, jos mainoskielto ovessa. Niille tuli, joilla kieltoa ei ollut. Laitoin palautetta siitä linkistä. oli muuten suojaamaton linkki.
Onhan tää nyt aivan naurettavaa että on otettava kaikki mainokset ympäri vuoden, tai ei saa pandemiatiedotetta hallitukselta! Vai pitääkö ottaa se mainoskielto aina pois, jos on oletus, että saattaa tulla hallituksen virallinen tiedote?
Viralliset tiedotteet jaetaan joka osoitteeseen, luki postiluukussa mitä tahansa. Näin siis lain ja jakelunsuorittajan ohjeissa lukee.
Paitsi että meillä ei jaettu puoleensataan osoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole jaettu. Voit vaikka tulla tarkistamaan, mulla on kassissa koko maalis-huhtikuun mainospostit. Mitään en heitä pois tarkistamatta.
Vierailija kirjoitti:
No monille ei tule mitään mainoksia.
Ei ole tullut. Postia tulee hyvin vähän , mainoksia ei ollenkaan, joten ei ole voinut hukkua.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ei ole tullut, koska ei tule mainoksia ja oon siitä ekasta tiedotustilaisuudesta saakka tota odottanut kun sanottiin että joka kotiin jaetaan infopaketti. Ihan todella oon aivan varmasti katsonut tarkasti joka ikisen postiluukusta tipahtaneen paperin, lehden ja kuoren, eikä niitä ole ollut kovin montaa. Edes Akkarin välistä ei ole valtion virallista tiedotetta ilmaantunut, eikä sitä tullut myöskään HUS:n kuoresta, vaan sieltä tuli kutsu tutkimuksiin (ei koronaan liittyviin sellaisiin).
Ihmetyttää kyllä kun moni on sanonut että tiedote oli piilossa mainoksissa, että onko tää ollut ihan virallinen jakeluohje? Aika erikoinen ratkaisu nimittäin sekin.
Ei ole meillekään tullut Varsinais-Suomeen.