Mistä löytyisi nainen kumppaniksi?
Etsin siis kumppania, en rakkaussuhdetta, vaikka en vastaan laittaisi jos sellainen löytyisi. En vain usko, että minun aikatauluillani voisin olla hyvä puoliso.
Olen hyvätuloinen ja akateeminen 46-v mies jonka elämä on kiireistä ja hieman yksinäistä. Kavereita on, mutta työelämä on sen verran kiireistä meillä kaikilla, ja suurimmalla osalla on myös ruuhkavuodet, että emme ehdi kovin usein nähdä.
Minä haluaisin kotiini asumaan naisen, jonka kanssa voisin juoda aamukahvit, joskus käydä vaikkapa teatterissa tai pelaamassa sulkapalloa. Olisin valmis maksamaan hänen asumisensa ja ruokansa, pari lastakaan ei olisi este, pidän lapsista.
Sellainen mukava ja fiksu ihminen joka tekisi kodista vähän vähemmän tyhjän.
Minulla ei ole aikaa parisuhteen etsimiseen, ja suoraan sanottuna olen jo antanut sen suhteen periksi. Haluaisin kuitenkin ihmisen, jonka kanssa jakaa arkea ainakin jonkin verran.
Onko olemassa mukavia ja fiksuja, aikuisia naisia jotka eivät varsinaisesti ole parisuhteesta kiinnostuneita, mutta ovat ehkä siinä mielessä vastaavassa tilanteessa, että hekin myös haluaisivat jonkun aikuisen jonka kanssa kotona vaihtaa päivän kuulumiset ja ehkä joskus jotain yhdessä touhuta?
Missä heitä voisi tavata? Harrastuksissani (maastopyöräily ja sulkapallo) ei juuri ainakaan sellaisiin törmää. Ja miten edes tällaista järjestelyä voisi jollekin ehdottaa ilman, että vaikuttaa jotenkin omituiselta...? Se parisuhde tosiaan ei ole minulle se tärkein juttu, vaan aikuinen ihminen seurana, kodissani.
Olen eronnut, ex-vaimoni oli yksinäinen työaikataulujeni vuoksi ja löysi paremman elämän muualta. Ei lapsia.
Kysymys siis, mitä kautta tällaista kannattaisi lähteä etsimään?
Kommentit (142)
Maksullisia löytyy netistä kyllä...
Tinderistä löytyy varmasti, kun olet rehellinen ja kerrot nuo samat asiat siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaappihomo etsii kulissia? 😂
En ole homo, vaikkei minulla mitään homoja vastaan olekaan. Lesbonainen voisi myös olla mieluinen kumppani. Silloin ainakin rajat olisi selvät molemmille eikä tulisi väärinkäsityksiä.
Olen vain realisti siitä, mitä voin toiselle tarjota.
Jopas oli tarkkaan mietitty profiili. Puuttui enää vaan pitkä, tumma ja laatikkoleuka. Todellisuudessa olet luultavasti 160 cm/120 kg työtön kaljamaha, jolta jäi peruskoulu kesken.
Pihatontun aine. Annan tälle 6/10
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytyy varmasti, kun olet rehellinen ja kerrot nuo samat asiat siellä.
Tinderissä olin hetken, mutta kokemukseni sieltä ei ollut kovin hyvä. Ehkä kävi huono tuuri, ja pitäisi yrittää uudelleen. Ehkä myös toisin sanavalinnoin. Minulle tarjottiin seksiä siellä elättämistä vastaan, ja sellainen ei ole haussa.
Mainittiinko Rolex? En jaksa vapaalla lukea surkeita sepustelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole homo, vaikkei minulla mitään homoja vastaan olekaan. Lesbonainen voisi myös olla mieluinen kumppani. Silloin ainakin rajat olisi selvät molemmille eikä tulisi väärinkäsityksiä.
Lesbot ei nykypäivänä enää tarvitse kulissiliittoja suojakseen, elatuksen tarjoaa kela kumppanin sijaan.
Mä oon ihan mukava ja fiksu, lämmin nainen 37v.
Juon liikaa, oon mt-ongelmainen ja itsetuhoinen ja mahokin olen mutta kyllä mä sun kans kahvittelisin.
Siinähän olisi vaara, että sopimuksesta huolimatta joko nainen rakastuisi sinuun aikaa myöten tai sinä häneen. Tai molemmat. Tämähän olisi sulle ongelma, koska et tässä ymmärtääkseni etsi rakkaussuhdetta. Nyt kun kirjoitin tuon, niin tuli mieleen uusia kysymyksiä, esim edellyttäisikö suhde kuitenkin uskollisuutta vai olisiko nainen puolestasi sitten vapaa ns sivukumppanuuksiin?
Oi että minä todellakin olisin tarttunut tähän ja katsonut tämän kortin jos olisimme tinderissä kohdanneet! Oma mies ja perhe kuitenkin jo löytyi, joten nyt joudun passata😄
Mutta siis juuri tuollaista kumppanuutta ja jakamista etsii varmasti moni muukin ja miestä, joka haluaa myös niitä lapsia! Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt tarkkaan miksi haluaisit lesbon? Lesbolta et saa seksiä, useimmat lesbot eivät halua lapsia ja lesbot muutenkaan eivät halua millään tavalla heteromiehen seuraa. Et tulisi saamaan seksiä, et tipan tippaa, miksi sellaisen naisen haluaisit? Etkö ymmärrä mitä tarkoittaa lesbo?
Vierailija kirjoitti:
Jopas oli tarkkaan mietitty profiili. Puuttui enää vaan pitkä, tumma ja laatikkoleuka. Todellisuudessa olet luultavasti 160 cm/120 kg työtön kaljamaha, jolta jäi peruskoulu kesken.
Olen aika tavallinen ulkonäköni puolesta. Ristiverinen, keskimittainen, normaalipainoinen. En erityisen komea mutta ihan mukiinmenevä, kenenkään ei minun ulkonäköäni tarvi hävetä. Ja tosiaan en ole rakkaussuhdetta hakemassa, vaan jotain hieman muuta.
En ajatellut että ulkonäköni olisi tässä yhtälössä niin kovin tärkeä, mutta onpahan nyt kerrottu sekin. Naisen ulkonäölle minulla ei ole juuri vaatimuksia myöskään, en ole ennenkään kaveruussuhteitani valinnut ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot ei nykypäivänä enää tarvitse kulissiliittoja suojakseen, elatuksen tarjoaa kela kumppanin sijaan.
Palkkatyö on aika monella. Harva tyytyy Kelan roposiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai olisi oikein rajat, että kumppanuus olisi ehdottomasti platoninen? Jo on. -sivusta
Hmm. Tavallaan tunnistan tuosta entisen itseni. Kuvittelin vuosikausia olevani aseksuaali ja aromantikko, mutta en todellakaan kuvittele enää. Tarvittiin vaan oikea mies. Niin että, ei missään nimessä kannata tyytyä tuollaiseen mitä tuossa kuvasit vaikka sen oikean löytymiseen menisikin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän olisi vaara, että sopimuksesta huolimatta joko nainen rakastuisi sinuun aikaa myöten tai sinä häneen. Tai molemmat. Tämähän olisi sulle ongelma, koska et tässä ymmärtääkseni etsi rakkaussuhdetta. Nyt kun kirjoitin tuon, niin tuli mieleen uusia kysymyksiä, esim edellyttäisikö suhde kuitenkin uskollisuutta vai olisiko nainen puolestasi sitten vapaa ns sivukumppanuuksiin?
En etsi rakkaussuhdetta, etsin lähinnä mukavaa kämppistä, mutta olisin valmis kustantamaan sen kämppiksen normaalit elämiskulut jos sopiva kohdalle sattuisi ja kustantamiselle olisi tarvetta. Nainen voisi tietysti elää omaa elämäänsä muuten, eikä se minulle mitenkään kuuluisi.
Kunhan saan työ- ja unirauhan. Ja muutenkin fiksusti pitäisi elää.
Mistä ne pari lasta tulisivat, jos suhde olisi pelkkä kumppanuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkatyö on aika monella. Harva tyytyy Kelan roposiin.
Hieman huonosti kirjoitettu, tarkoitin viime kädessä. Ei ne lesbot ennenkään pahemmin kulissiliittoihin menneet, jos sai elatuksen muualta.