Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut deittimieheen joka vähän virnuillen kertoo edellisen tapailsuhteen olleen sinua yli 10 nuoremman naisen kanssa

Vierailija
09.04.2020 |

Kannattaako hermostua

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sinkku, mutta vastaan, että nousisin ylös katsoisin miestä suoraan silmiin ja kävelisin suoraan ulos. Mihinkään yhteydenottoihin en vastaisi enää koskaan. Minulla on alistavasta suhteesta sen verran kokemusta, että tiedän milloin on aika lähteä.

Ikäeroko tekee suhteesta alistavan?

Vierailija
22/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa aina kertoa exän olleen hirveä vanha haahka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa aina kertoa exän olleen hirveä vanha haahka

Eksän haukkuminen myös välitön turn off. 

Vierailija
24/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos muuten täydellinen

Joku olisi jo huolinut omakseen aiemmin.

Vierailija
25/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa on

Vierailija
26/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin näkemiin, paljastaa liikaa ihmisestä. Itseäni ikä ei kiinnosta suuntaan tai toiseen mutta oletus tuossa on että sillä saa naisen kun naisen epävarmaksi itsestään ja jos nainen tuollaista suostuu katselemaan on se selkeä merkki että on alistettavissa. Plus kertoo että mieskin on sellainen jolle se ikä on tärkeä juttu koska ajattelee että aiheesta virnuilemalla saa jotain.

Vierailija
27/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapailukumppani kertoi tapailleensa mua 25 vuotta nuorempaa ja se oli ongelma. En osannu enää suhtautua tyyppiin ollenkaan ja homma loppui ennenkuin ees alkoi.

Vierailija
28/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä ei olisi. Hyvä mies.

Vierailija
29/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I don't give a shit.

Vierailija
30/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin tyyneen rauhallisena että "olisit pysynyt sen nuoremman kanssa", hymyilisin vienosti päälle ja kiittäisin deitistä. Toista kertaa en tapaisi.

Vierailija
31/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toteaisin tyyneen rauhallisena että "olisit pysynyt sen nuoremman kanssa", hymyilisin vienosti päälle ja kiittäisin deitistä. Toista kertaa en tapaisi.

Näin juurikin, hyvät käytöstavat kunniaan.

Itse olisin todennäköisesti vaan niin moukka että kävelisin pois paikalta enkä vastaisi mihinkään järkytyksestä.

Vierailija
32/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vain että ok.

Vierailija
33/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mikä vaan syy löytyy, itse kuviteltukin, aina kannattaa loukkaantua ja hermostua

Vierailija
34/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisin kysynyt asiaa ja vastaisi noin niin ok. Mutta jos asiasta tähden kertoisi tuon korostaen että 10v nuorempi kuin minä niin se olisi aika hämmentävää. Siis miksi tarvitsisin tuota tietoa? Todennäköisesti kysyisin että mitä muuta haluaa kertoa exästään. Jos kehuisi tätä todella paljon kysyisin että miksi ei sitten ole exänsä kanssa. Yleensäkin kokisin että miehellä taitaa olla käsittelemättä edellinen suhde jos haluaa ensimmäiseksi puhua siitä sen sijaan että tutustuisi uuteen deittiinsä.

Vierailija
35/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olisin kysynyt asiaa ja vastaisi noin niin ok. Mutta jos asiasta tähden kertoisi tuon korostaen että 10v nuorempi kuin minä niin se olisi aika hämmentävää. Siis miksi tarvitsisin tuota tietoa? Todennäköisesti kysyisin että mitä muuta haluaa kertoa exästään. Jos kehuisi tätä todella paljon kysyisin että miksi ei sitten ole exänsä kanssa. Yleensäkin kokisin että miehellä taitaa olla käsittelemättä edellinen suhde jos haluaa ensimmäiseksi puhua siitä sen sijaan että tutustuisi uuteen deittiinsä.

Jos sanoo syyksi miksi ei enää ole tämän nuoren kaunokaisen kanssa ”it takes two to tango”

Vierailija
36/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mikä vaan syy löytyy, itse kuviteltukin, aina kannattaa loukkaantua ja hermostua

Se on ihan hyvä syy lähteä, jos jo ensimmäisten tapaamisten aikana mies alkaa verrata minua eksäänsä/eksiinsä. Sama pätee myös naisiin.

Vierailija
37/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi epävarma iän takia, jos sitä hait tässä. Mutta onhan ihminen täysi juntti, jos alkaa muista puhua treffeillä.

Vierailija
38/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi epävarma iän takia, jos sitä hait tässä. Mutta onhan ihminen täysi juntti, jos alkaa muista puhua treffeillä.

Tämä. Ei haittaa pätkääkään nuoremmat tai vanhemmat tai malliexät, mutta jos niistä pistää kertoa heti ekoilla treffeillä ja vielä virnuillen, niin joo-ei.

Vierailija
39/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virnuilusin, että edellisellä miehellä oli 10 kertaa isommat tulot.

...ja älykäs, hauska, hyväkäytöksinen ja tyylikäs

Vierailija
40/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoo syyksi miksi ei enää ole tämän nuoren kaunokaisen kanssa ”it takes two to tango”

Eli nuorempi nainen jätti miehen, no miksi ihmeessä sen naisen ikä on tässä niin tärkeä tuoda esille? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan