Opin tänään näkemään toiseen ulottuvuuteen, kuolleiden ja hirviöiden
Tänään yritin nukkua päikkäreitä, mutta aloin nähdä kummia. Olin täysin valveilla ja pystyin halutessani kohdistamaan katseeni ”ohi” suljettujen silmäluonten. Olen ikäni nähnyt valoja ja kuvioita samalla tavoin, mutta nyt avautui enemmän. Näin kolmiulotteisen tummanpuhuvan täysin harmaasävyisen geometrisistsä kuvioista koostuvan taustan, joka muuttui ja eli koko ajan. Siitä alkoi nousta kasvoja. Myös harmaasävyisinä muotoina ja koko ajan hieman häilyvinä ja muuntuvina. En tuntenut ketään. Pian huomasin että ne näyttivät kuolleilta. Kuitenkin esim suu liikkui. Osa oli aika hirveitä, pitkään viruneiden ruumiiden kaltaisia. Kasvot nousivat esim tai ottivat muotonsa taustasta j suurenivat tai tulivat kohti. Ne hävisivät vilahduksena kunnes opin refreshaamaan näkymän käyttämällä silmäluonten lihaksia vähän samalla lailla kuin silmänräpäyksessä. Tällä yksittäiset kasvot kestivät sekunteja näkyvissä.
Jonkin aikaa uteliaana seurattuani alkoi ilmestyä hurjempia juttuja. Demoneita tai jotain vastaavia; irvokkaita ihmismäisiä mutta vääristyneitä kasvoja, sarvia, torahampaat yms. Ihan kauhukuvastoa mutta ennenäkemätöntä. Oli myös inhottavan ja vaarallisen näköisiä hyönteisiä yms. Avasin silmät kun säikähdin ja sulkiessani helposti pääsin takaisin näkyihin. Kun koetin katsoa pidempään niitä hurjimpia hahmoja, makuuhuoneen sekä alkoi äännellä. Se piti noin sekunnin mittaisia pätkiä ”jyrinää” ehkä kolmen tai neljän sekunnin välein. Kuin jokin resonanssi ohi ajavan ison ajoneuvon tärinästä tms. Muutaman toiston jälkeen avasin silmät ja ääni hävisi. Oli hiljaista. Kunnollakin katsomaan hirviöitä ja kuolleita, ääni palasi. Olo oli epämukava ja hahmot yhä uhkaavampia.
Lopetin leikin aika säikähtäneenä eikä enää yhtään nukuttanut.
Olin selvin päin, en ole hullu eikä muutenkaan mitään ihmeellistä ole tapahtunut.
Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (43)
Kuulostaa ihan siltä Doris Lessingin kirjojen Kuudennelta vyöhykkeeltä. Oliko se vyöhyke vai joku muu sana, eiks se ollu vyöhyke.
Oliko mahdollisesti hypnogoginen näky? Olen nähnyt vähän samantyyppisiä maisemia kerran.
Uskondemoneihin kirjoitti:
Itse uskon henkimaailmaan, noi olennot on vaarallisia, sieltä helvetin kuiluista, voi toikin professori sepittää vaikka mitä teoriittista mutta samaan kastiin kuuluvat myös ufot, ufot ovat paholaisen asialla, voi olla jännittävää kokea noita ilmiöitä, todellisuudessa kysymyksessä on henkivallat johon moni vaan nauraa ja yrittävät keksiä termejä unihalvaus, psykoosi tms
Uskokaa nyt, toinen ulottuvuus ja konkreettinen paha on olemassa, se paha myös näyttäytyy meissä ihmisissä esim just kristittyjen vainot ja pilkat, väkivalta, homo seksuaalisuus, haureus, ahneus eri muodoissa pahan puhuminen, itsekkyys, katkeruus, kovuus, viha ja ilkeys muita kohtaan yms
Voi ei. Todella surullista, jos tuollaiseen uskot. Kaikki, ihan kaikki "yliluonnolliset" ilmiöt vuotavat ihmisen alitajunnasta, tiedostamattomasta. Traumoista, vaillejäänneistä. Myös kaikki ihmisessä oleva pahuus on lähtöisin mielen integroimattomista osista. Jokaisella meistä on aivoissa todellisuudesta irrallaan olevia psykoottisia sektoreita, jotka saattavat jonkun kriisin johdosta avautua. Ihmisen aivojen kehitys vauvana ja pikkulapsena on hurjaa, ja harvalla meistä on niin täydellisiä vanhempia, etteikö jotain menisi pieleen tai joitain kehitystehtäviä käymättä läpi. Suosittelen sinulle lämpimästi psykoterapiaa, jotta saisit todellisuudentajusi takaisin.
Mielenkiintoinen kokemus. Kuulostaa siltä että kolmas silmäsi on aukeamassa. Sun täytyy nostaa värähtelyäsi esim. meditaation avulla ja ymmärtää, että pohjimmiltaan kaikki on harhaa; myös nuo näkemäsi kuvat. Ne katoavat tuota pikaa, jos et pelkää niitä. Täällä on hyvä open heart -meditaatio, joka vahvistaa sydäntä: https://www.padmacahaya.org/
Pyydä Jeesuksen veren suojaa itsesi ylle. Lue Psalmi 91 ääneen.
Kutsu oma suojelusenkelisi auttamaan ja suojelemaan sinua. Hän on sielusi suojelijaksi valtuutettu jo syntymäsi hetkellä. En kyllä suosittele että varta vasten näitä itseäsi pelottavia hahmoja kutsut,ei ilman vuosien kokemusta henkimaailman kanssa työskentelyä.
Sulla alkava psykoosi. hankkiudu hoitoon
Hypnagogia. Hieno taito. Myös itsellä on, ollut aina. Valtava varasto josta ammentaa luovuutta mm. taiteeseen, kuten Dali teki. Unohda toi demonihössötys, siitä ei ole kyse. Sä osaat luoda unikuvia hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Hypnagogia. Hieno taito. Myös itsellä on, ollut aina. Valtava varasto josta ammentaa luovuutta mm. taiteeseen, kuten Dali teki. Unohda toi demonihössötys, siitä ei ole kyse. Sä osaat luoda unikuvia hereillä.
Noita puoliunen rajatilassa koettuja hallusinaatioita mulla on aina ollut runsaasti. Enempi kontrolloimattomia ja vähän erilaisia. Kun nyt muistelen, niin olen erilaisia ääniäkin kuullut. Tämä ääni oli vaan ihan uusi ja yhdistyi kuviin erikoisesti. Isoin ero on että nyt olin mielestäni täysin hereillä ja kykenin kontrolloimaan tilannetta. Mutt ehkä sitten olen vaan oppinut hallitsemaan rajatilaa jotenkin.
Ap
En ole hullu on erittäin hyvä lisäys tekstisi jälkeen.
Et tietenkään ole.
Nyt ne alkot auki ja heti! Baariinkaan kun ei pääse.
Joskus kun syön sieniä niin sama juttu.
Tee jotain puhdistusta asuntoon sekä kehon ympärille, ja koita saada "korkeampi taajuus", silloin kokemuksesi voi olla positiivisempi?
Ei sullavaan ole liimapurkki avoinna siinä yöpöydällä
Muutama päivä sitten itsellä vähän sama juttu. Kasvot olivat jähmeitä, kalvakoita ja vahamaisia, mutta ilmeet muuttuivat. Eivät erityisen rumia, eivät missään nimessä kauniita, teatraalisia olivat, persoonallisia. Synkkä tunnelma oli, mutta en silti pelännyt. Lähinnä ihmettelin, olenko nähnyt näitä kasvoja joskus esim. jossain ohjelmassa tai kirjan kuvituksessa, vai kumpuavatko jostain alitajunnasta.
Uskon Jumalaan, ja uskon että minua suojellaan, siksi en ehkä pelännyt, vaikkei kokemus ollut miellyttäväkään.
Kannattais vaan nukkua kunnon yöunet niin ei hirviöt tule
Näitä on monilla ihmisillä eivätkä ole lainkaan hulluja. Mullakin on ollut ja kyllä korona liittyy asiaan siten että tällä hetkellä on normaalia enemmän ”henkiä” välitilassa. Yllättävät kuolemat jättävät ne tasolle, jossa harhailevat aikansa ennen kuin edes tajuavat olevansa kuolleita. Kuulostaa ihan huuhaalta suurimmalle osalle ihmisiä, mutta ne keillä on henkinen ovi auki tietävät mitä tarkoitan.
Kuulostaa vähän läheiseni kokemuksilta. Näki vastaavia, uskoi niiden olevan aitoja. Ajatteli olevansa kirottu ja pahojen voimien "valitsema". Tappoi lopulta itsensä. Hänellä oli siis psykooseja. Niihin liittyi myös aitoja kivun tuntemuksia, kun jokin muka lävisti hänet ym. hirveää.
Jos pystyit hallitsemaan näkyjäsi eivätkä ne halunneet sinulle pahaa etkä kokenut kipuja, niin kuulostaa paljon "paremmalta", mutta silti erikoiselta. Toivon todella, ettei tuo mene pahemmaksi ja hallitsemattomaksi.
Olen tainnut nähdä kasvoja ennenkin, mutta ne ovat olleet myös mukavia.
Nyt tuli pahiksia ja koko skene oli muuttunut.
Ap