Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opin tänään näkemään toiseen ulottuvuuteen, kuolleiden ja hirviöiden

aika hurjaa
09.04.2020 |

Tänään yritin nukkua päikkäreitä, mutta aloin nähdä kummia. Olin täysin valveilla ja pystyin halutessani kohdistamaan katseeni ”ohi” suljettujen silmäluonten. Olen ikäni nähnyt valoja ja kuvioita samalla tavoin, mutta nyt avautui enemmän. Näin kolmiulotteisen tummanpuhuvan täysin harmaasävyisen geometrisistsä kuvioista koostuvan taustan, joka muuttui ja eli koko ajan. Siitä alkoi nousta kasvoja. Myös harmaasävyisinä muotoina ja koko ajan hieman häilyvinä ja muuntuvina. En tuntenut ketään. Pian huomasin että ne näyttivät kuolleilta. Kuitenkin esim suu liikkui. Osa oli aika hirveitä, pitkään viruneiden ruumiiden kaltaisia. Kasvot nousivat esim tai ottivat muotonsa taustasta j suurenivat tai tulivat kohti. Ne hävisivät vilahduksena kunnes opin refreshaamaan näkymän käyttämällä silmäluonten lihaksia vähän samalla lailla kuin silmänräpäyksessä. Tällä yksittäiset kasvot kestivät sekunteja näkyvissä.

Jonkin aikaa uteliaana seurattuani alkoi ilmestyä hurjempia juttuja. Demoneita tai jotain vastaavia; irvokkaita ihmismäisiä mutta vääristyneitä kasvoja, sarvia, torahampaat yms. Ihan kauhukuvastoa mutta ennenäkemätöntä. Oli myös inhottavan ja vaarallisen näköisiä hyönteisiä yms. Avasin silmät kun säikähdin ja sulkiessani helposti pääsin takaisin näkyihin. Kun koetin katsoa pidempään niitä hurjimpia hahmoja, makuuhuoneen sekä alkoi äännellä. Se piti noin sekunnin mittaisia pätkiä ”jyrinää” ehkä kolmen tai neljän sekunnin välein. Kuin jokin resonanssi ohi ajavan ison ajoneuvon tärinästä tms. Muutaman toiston jälkeen avasin silmät ja ääni hävisi. Oli hiljaista. Kunnollakin katsomaan hirviöitä ja kuolleita, ääni palasi. Olo oli epämukava ja hahmot yhä uhkaavampia.

Lopetin leikin aika säikähtäneenä eikä enää yhtään nukuttanut.

Olin selvin päin, en ole hullu eikä muutenkaan mitään ihmeellistä ole tapahtunut.

Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ao rukoilla Jeesusta apuun jos noin vielä käy. Siunausta!

Vierailija
42/43 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän läheiseni kokemuksilta. Näki vastaavia, uskoi niiden olevan aitoja. Ajatteli olevansa kirottu ja pahojen voimien "valitsema". Tappoi lopulta itsensä. Hänellä oli siis psykooseja. Niihin liittyi myös aitoja kivun tuntemuksia, kun jokin muka lävisti hänet ym. hirveää.

Jos pystyit hallitsemaan näkyjäsi eivätkä ne halunneet sinulle pahaa etkä kokenut kipuja, niin kuulostaa paljon "paremmalta", mutta silti erikoiselta. Toivon todella, ettei tuo mene pahemmaksi ja hallitsemattomaksi.

Joo eivät tuottaneet kipuja enkä usko että pystyisivätkään. Koin loppua kohti ne hieman pelottavaksi ja uhkaavaksi mutta ehkä lähinnä kauhean näkönsä vuoksi, ei niin että ne olisivat näyttäneet minua kohtaan pahoja aikeita niinkään. Vaikutti kyllä kuin olisivat huomanneet läsnäoloni eli esim. katsoneet kohti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon nähnyt ikäviä hahmoja ennen nukahtamista.

Kerran kävi niin emmekä pystyneet nukkumaan kun kaverin kanssa olimme yötä yhdessä paikassa.

Oli pakko rukoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi