Mies jota en ole tavannut enää yli kahteen vuoteen ja olen vaihtanut numeroni, seurailee vieläkin minua. Mitä tuollaisen päässä liikkuu.?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluaisit tietää mitä se mies ajattelee, kysyisit häneltä itseltään.
Älä missään nimessä kysy. Liikkuu pakkomielle. Näitä on. Jos hän ottaa sinunn jollain tavalla yhteyttä (viestit, kirjeet) säästä ne sen varalle, että tarvitset niitä tulevaisuudessa. Seurailu voi muuttua intensiivisemmäksi. Voi toki myös olla, että tyyppi unohtaa sinut itsestään. Mutta missään nimessä ei kannata ottaa mitään yhteyttä tai huomioida asiaa, se vain innostaa stalkkailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluaisit tietää mitä se mies ajattelee, kysyisit häneltä itseltään.
Älä missään nimessä kysy. Liikkuu pakkomielle. Näitä on. Jos hän ottaa sinunn jollain tavalla yhteyttä (viestit, kirjeet) säästä ne sen varalle, että tarvitset niitä tulevaisuudessa. Seurailu voi muuttua intensiivisemmäksi. Voi toki myös olla, että tyyppi unohtaa sinut itsestään. Mutta missään nimessä ei kannata ottaa mitään yhteyttä tai huomioida asiaa, se vain innostaa stalkkailijoita.
Olen samaa mieltä. Ei kannata lähestyä. Saattaa käsittää asian väärin.
Ei ainakaan mitään hyvää mielessään.
Ja ihan mammapalstalta tulit kysymään....
Vierailija kirjoitti:
Kertooko jostain sairaudesta tuo seurailu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole henkisesti tasapainoisten ihmisten hommaa, mutta ei sen perusteella mitään diagnoosia voi tehdä.
Siis miten seurailee? Lähettelee viestejä, soittelee? Katselee some-tilejäsi?
Kasva henkisesti kirjoitti:
Ja ihan mammapalstalta tulit kysymään....
No, mistäpä itse lähtisit asiaa kyselemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella sairas tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten seurailee? Lähettelee viestejä, soittelee? Katselee some-tilejäsi?[/quote
Ajaa kotini ohi ja on seurannut kaupassa. Jäi lähelle tuijottamaan intensiivisesti vaikka ajoin pois paikalta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä mitään pahaakaan. Ei vaan osaa päästää irti.
Kävin muutama vuosi sitten yksillä treffeillä miehen kanssa, joka ei mielestäni ollut minusta yhtään kiinnostunut eikä pyytänyt toisille treffeille. En minäkään pyytänyt, koska koin, että miestä ei kiinnostanut. Pian sen jälkeen tapasin nykyisen mieheni. Treffimies alkoi lähetellä miesystävälleni viestejä, jossa väittää minua huoraksi, joka seurustelee ainakin 4 miehen kanssa yhtäaikaa. Ilmeisesti tyyppi seuraa minua. Muutakin häiriköintiä on ollut. Häiriköinti on jatkunut lähes 2 vuotta. Ja olin yksillä treffeillä!! En tajua.
Mitään syytä ja oikeutta ei ole toista seurata tai häiriköidä jos toinen on kieltänyt ottamasta yhteyttä. Jos jatkuu niin ilmoittele poliisille.
Tuollaiset on myös ailahtelevia ja yhtenä päivänä tykkää ja seuraavana taas päinvastoin ja seurailevat ym. odottelevat autoissa pihassa kun on lähdössä johonkin ja tekevät tuollaisia mutta eivät taida edes itse tietää mistä syystä kun sekin vaihtuu...
Ehkä hän jäi sinulle velkaa rahaa tai haluaisi palauttaa lainaamansa kirjan?
No käytä nyt päätäsi ihan itse. On sillä muutakin virkaa kuin pipon pitely.