Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jota en ole tavannut enää yli kahteen vuoteen ja olen vaihtanut numeroni, seurailee vieläkin minua. Mitä tuollaisen päässä liikkuu.?

Vierailija
09.04.2020 |

Tuossa kysymys.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en laita kuviani tai tietojani minnekään. Pari ihmistä on seurannut minua vuosien varrella. Kun seuraaminen kestää vuosikausia alkaa rajoittaa liikkumistaan. Asiasta ei kannata puhua irl ellei halua vainoharhaisen leimaa.

Nämä, jotka laittavat edustavia kuvia itsestään avoimeen someen eivät ilmeisesti ole kokeneet vainoamista. Viisautta olisi rajata edes ne lapset pois kuvista jos itseään haluaa tuoda tykö.

Vierailija
22/29 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän jäi sinulle velkaa rahaa tai haluaisi palauttaa lainaamansa kirjan?

No käytä nyt päätäsi ihan itse. On sillä muutakin virkaa kuin pipon pitely.

Eli siis jos sinä haluaisit esimerkiksi palauttaa kirjan, niin ajelisit useasti ihmisen kodin ohi ja seurailisit häntä kaupassa?

Mikähän virka sillä sinun päälläsi oikein mahtaa olla, kun et keksi esimerkiksi, että voisit vain vaikkapa ööh palauttaa sen kirjan?!

Vierailija
24/29 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti.

Vierailija
25/29 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva henkisesti kirjoitti:

Ja ihan mammapalstalta tulit kysymään....

No, mistäpä itse lähtisit asiaa kyselemään?

poliisilaitos voisi olla yksi paikka.

mitä tehdä? mistä asiassa on kyse?

jos puh numerokin pitää vaihtaa.

Vierailija
26/29 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko muuttaa toiselle alueelle ja salata osoitteen? Suojata somea tai estää somessa seuraamisen. Varmistaa ettei seuraa työpaikalta tai harrastuksista jne. Mitä hän silloin aiemmin halusi.

Vierailija
27/29 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä kaikki saamasi viestit ja mahdolliset uhkailut.Tee rikosilmoitus poliisille,jollei auta niin ota yhteys lakimieheen ja laita syytteeseen.Noin sairas henkilö on arvaamaton,rakkaus on muuttunut VIHAKSI.

Vierailija
28/29 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskonut että en halua tavata tai olla tekemisissä millään tavalla enää silloin aikaa sitten. Lopulta jouduin vaihtamaan numeron. Sen jälkeen alkoi tuo seurailu. Ap

Vierailija
29/29 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit olla kuka tahansa. Yksi kontakti, niin pääsee taas polkaisemaan tyypillisen rumbansa käyntiin. Jotain sisältöähän tyhjään elämään pitää keksiä, minkä ympärillä mieli voi askarrella 24h. Ei pysty oikeisiin ihmissuhteisiin, joten korvikkeille on kova tarve. Millehän muille toimimattomille asioille nämä keksivät nerokkaita korvikkeita?